
Pokerbal
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
14 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
-
To jak macie jakieś pomysły co do tego? Mogło się coś odłączyć? Albo może nie tak coś podłączyłem? Że takie objawy są?
-
Da się to zrobić bez ściągania przodu? Jeżeli tak to jak? A może podczas składania wszystkiego po wymianie pompy wody czegoś nie podłączyłem albo coś się odłączyło? Że tak dziwnym trafem po wymianie pompy auto po 15min zgasło
-
A więc tak. Zabrałem się za to tak jak kolega radził a mianowicie. Podłączyłem za filtrem wężyk przezroczysty nalałem do butelki dieselka również przezroczystej żeby było widać czy coś ubywa. Odkrecilem nakrętki na wtryskach. Pojawiło się paliwo na wszystkich 4 więc je zakręciłem. Podczas kręcenia butelke aż zassalo w wężyku było paliwo ale silnik nawet na chwilę nie zaskoczył ? co dalej sprawdzić? Jakieś rady macie? ?
-
Głupota to mało powiedziane. Wrócę z pracy to podam mu paliwo z karnistra za filtrem bezpośrednio i odpowietrzę wtryski. Dam znać później co z tego wyszło
-
Mam do was jeszcze jedno pytanie odnośnie którego w zasadzie powinienem zacząć temat. Mianowicie na początku naprawy tej usterki podjął się taki wiejski mechanik. Coś tam posprawdzał i po godzinie czasu stwierdził że naprawił. Co by tego było mało postanowił jej nie odpowietrzac bo za dużo z tym roboty. I wziął auto na linkę. Mam z tego filmik z kamerki. Skróciłem go by pokazać to co mnie zaniepokoiło a mianowicie bardzo dziwny dźwięk podczas holowania dochodzący oczywiście z mojej Audi i na koniec zapaliły się kontrolki widoczne na filmiku. Poniżej link do tego filmiku bo tutaj nie mogłem dodać. Proszę o waszą opinie na ten temat www.4shared.com/video/lq4lNAi7ca/aaudi.html
-
Czyli dostać się do nich mam od spodu auta? Czy od bagażnika?
-
Czyli dmuchać od strony zbiornika w stronę filtra? Chociaż i tak tego robić nie będę tylko zmątuje jakąś pompke która zrobi to za mnie ? zastanawiam się tylko czy jak odepne wąż przy baku to będę musiał spuszczać wszystko? Mam prawie pełen bak dlatego słabo mi się to by opłacało ?
-
W takim razie co dawało by taki znak jak pompa po zapłonie? Jutro sprawdzę przewody ewentualnie przedmucham. A jakiś sposób na napełnianie tego przewodu ropa z baku do filtra? Chodzi o to by zaoszczędzić tyle kręcenia rozrusznikiem
-
Od filtra do baku nie sprawdzałem. Nie wiedziałem właśnie jak to jest z tą pompa czy on ją tam ma czy nie. Bo po przekreceniu zapłonu słychać odgłos z bagażnika tak jak by pompa się załączała na chwilę. Dzisiaj wymieniłem filtr na nowy. Bo obstawialem że mógł zasięgnąć syf i zablokować wejście zasilania ze zbiornika do filtra
-
Ok jutro tak zrobię rano i napiszę co wyszło. A jak myślisz dlaczego do filtra paliwo nie dochodzi? Posiada on pompę w zbiorniku?
-
-
To również robiłem. Odłączylem od filtra przewód zasilający od pompy wtryskowej i podałem karnister z ropą. Pompa pobiera paliwo z karnistra jak i z filtra. Podaje na wtrysk zasilający i pierwszy od strony zderzaka. Te dwa tylko odkręcałem i paliwo się pojawiało tam
-
Jeszcze zapomniałem napisać że po włączeniu normalnie zapala się spirala od podgrzewania świec i po chwili gaśnie tak jak było przed awarią. Dodatkowo mam immo auto z kluczem zapala się po włączeniu zapłonu i również gaśnie.
-
Witam. Być może temat już wałkowany szukałem podobnych ale nie z tym modelem albo silnikiem. A mianowicie chodzi o to że po wymianie pompy wody. Uzupełnieniu płynu i naciagnieciu pasków. Auto zostało odpalane chodziło spokojnie przez jakieś 20min po czym chciałem się przejechać by sprawdzić temperature. I po przejechaniu jakiś 500m auto zgasło. Tak jak bym wyłączył z klucza i włączył zapłon. Zapaliły się kontrolki i od tamtej pory echo. Podając mu plaka odpala odrazu jednak chodzi do póki nie przestanę psikać. Sprawdziłem filtr Paliwa w środku sucho. Z racji tego że dość dawno byl wymieniany zakupiłem nowy. Założyłem, zalalem ropą, odpowietrzylem i dalej nic. Podając znowu plaka wysuszył paliwo z filtra i nic po za tym. Zasilanie na kablu nastawnika jest. Na elektromagnez występuje po włączeniu zapłonu przez jakieś 2/3 sekundy i spada do zera. Na starym filtrze podawałem na elektro bezpośrednio plus z akumulatora i również nie dało to nic. Z tego co wyczytałem to ten rocznik nie posiada pompki w baku jest zaciagane przez pompę wtryskowa. Z tym że jedna rzecz mi się nie zgadza a mianowicie po włączeniu zapłonu słychać taki odgłos dochodzący z bagażnika tak jak by się pompa włączała. Przekaźnik za bezpiecznikami od pompy również sprawdziłem. Ściąglem obudowę i włożyłem taki, przekrecajac zapłon dwa styki na przekaźnik zawierają się za każdym razem. Jednak w filtrze jak było sucho tak zostało. Co jeszcze mogę zrobić? Sprawdzić? Nie mam możliwości podpięcia vaga