Skocz do zawartości

guzmen01

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    20
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O guzmen01

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Biała Podlaska

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia guzmen01

0

Reputacja

  1. Dzięki Faktycznie kierownica skórzana 4 ramienna A "oczko" jest zarówno w lusterku (fotochrom) jaki i w mocowaniu lusterka na szybie (jutro wstawię foto) Czyli "PU7 = Light / rain sensor" - też pewnie tłumaczenie - i jest tylko do auto świateł? (włączają się w nocy - na pokrętle świateł jest "auto")
  2. Szkoda bo jest "P15" FC1 = Bogatsze wyposażenie PU7 = Light / rain sensor PX4 = Xenon plus X4J = National sales program poland P15 = Rain sensor QE1 = Ablagepaket 1: ablagen in den tueren VJ1 = Zderzak lakierowany VR2 = Boczne listwy ochronne, w kolorze samochodu 0TD = Dywaniki podłogowe 1W1 = Lodówka 3NZ = Oparcie tylne dzielone 4R4 = Elektryczne podnoŚniki szyb 4X4 = Boczna pod. bezp. przód i tył z pod. bezp. głowy 7AL = Alarm przeciwwłam.
  3. Chciałbym "odświeżyć kotleta" Czy ktoś wie jak się włącza automatyczne wycieraczki w B6 - czytałem że w b6 nie ma - aleee... w nalepce kodów wyposażenia jest ... P15 = "Rain sensor " Controller: 8E0 907 279 F"
  4. ok. 1-tyś i 0 pyłu i nie piszczą - co prawda jeszcze nie hamowałem z większych prędkości niż 140km/h.
  5. Rozumiem - czyli NIE WYMIENIAĆ na czarne bez strojenia - OK tak też zrobię! Co do pocenia - to jak to jest z tymi gniazdami? (czytałem że najczęstsza usterka to właśnie oringi)
  6. A dla czego kolega uważa że raczej będzie gorzej? Nie jestem obcykany ale przecież zwiększa się wydajność wtrysków - ECU powinien to skorygować np. po przez zmniejszenie ciśnienia paliwa - tak mi się wydaje?! Drążę temat ponieważ tak czy siak musze wymienić oringi - (niebieskie) wtryski "pocą się", a robota przy wymianie oringów lub całych (czarnych) wtrysków ta sama - kto wie może skuszę się podnieść nieco moc?
  7. Cel = dostałem "free" takie wtryski (wymontowane z BEXa przy 230tyś/km) - czytałem że BFB (mój ma 145tyś/km - od salonu w rodzinie) lepiej się zbiera po samej wymianie (czytałem też jak kolega pisał tzn "...ECU sam je zaadoptuje..." - w końcu oporność ta sama - a to jest najważniejsze) - wymiana nie jest strasznie skomplikowana więc może i warto się pogrzebać?!
  8. Witam Mam pytanie jak w temacie a dokładnie to czy po podmianie wtrysków z 06B133551M (BFB) na 06A906031BA (BEX) trzeba stroić ECU czy nie? (czytałem już różne opinie i nie wiem - na chłopski rozum lać to nie powinne są sprawniejsze i tyle)
  9. Dziękuje - faktycznie były 312 założyłem oryginały + klocki ceramiczne TRW GDB1307DTE - POLECAM (nareszcie czyste alusy!)
  10. Dzięki - jak pogoda pozwoli to postaram się dzisiaj sprawdzić ale zasilanie raczej jest - jak włączam radio słychać z tyłu z prawej strony "pyknięcie" we wzmacniaczu (no chyba że to w module anteny pod wzmacniaczem (radia/GSM)). Radia nigdy nikt nie wyciągał (jestem drugim właścicielem auto w rodzinie od salonu - dla Ciotki to nie przeszkadzało a i nie wiedziała że nie gra z tyłu) Czy jest jakieś ukryte menu w radiu? dla opcji FADER - czy kabelkiem (OBD przez VCDS) da się wyłączyć/włączyć wzmacniacz? Wujek "dłubek" mógł coś wyłączyć - a już z nim nie pogadam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...