Skocz do zawartości

kamyk1987_9

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamyk1987_9

Informacje

  • Imię
    Maciek
  • Miasto
    Sielce

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kamyk1987_9

0

Reputacja

  1. WAUZZZ4G2CN061962(01) Wiem że nie a4 ale z góry dziękuję. Ten ostatni członkowska nawiasie to nie wiem o co chodzi ale tak jest w dowodzie rej.
  2. Poproszę o rozkodowanie: WUAZZZ8E64A136499 WAUZZZ8E45A061383 dzięki
  3. Cześć To w zasadzie mój pierwszy temat (poza przywitaniem). Proszę o ocenę logów zrobionych wczoraj. Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Niestety nie miałem za dużo czasu na dokładne przeszperanie forum i doczytanie i najpierw zrobiłem logi według sposobu jaki znalazłem w jednym z tematów tzn bloki 002, 033 i 115 a później natknąłem się na instrukcję wykonania logów opisaną w tym dziale i tam są jeszcze bloki 118 i 022. Postaram się przy okazji zrobić także te brakujące logi. Miałem kilka problemów: 1. Świecący check engine - uboga mieszanka, 2. Dymienie na postoju - turbina zregenerowana - przestało dymić 3. Od jakiegoś czasu po porannym odpaleniu jak auto było jeszcze na ssaniu strasznie muliło. Im więcej wciskałem gazu tym gorzej jechało. Tak jakby go zalewało. Jak lekko dawałem gazu to nabierało rozpędu a jak wciskałem gaz to go zalewało. Mam instalację gazową stag i we wtorek byłem na jej regulacji, miałem nadzieję, że po zrobieniu check przestanie się świecić ale nie pomogło. Gazownik powiedział coś że korekty długoterminowe są za duże i że gdzieś najprawdopodobniej jest nieszczelność, szperał szukał i nic nie znalazł (rozłożył ręce). Podczas jazdy regulacyjnej gazu skasował błędy silnika. Auto w zasadzie nie chciało się rozpędzić, ubyło 50% mocy (domyślam się że korekty paliwowe zostały usunięte i dlatego). po kilku kilometrach auto wróciło powiedzmy do "normy". Gazownik powiedział też że może przepływomierz być już do wymiany dlatego zrobiłem logi ale nie do końca potrafię je poprawnie odczytać. Jedyne co mi wpadło w oko to to, że powietrza za mało jest dostarczane / odczytywane przez przepływkę na wyższych obrotach. Ilość powietrza na wolnych obrotach z grupy 003 to 2,97-3,1 g/s Dziś rano sprawdzałem czy któryś wtryskiwacz nie puszcza gazu do kolektora żeby wykluczyć zalewanie z rana. Po odpięciu wężyka z przed wtrysku gazowego gaz zaczął uciekać, czyli ciśnienie w listwie jest - nie uchodzi do kolektora. Dzięki za pomoc w ocenie i sorry za takie logi, postaram się wrzucić lepsze z odpowiednimi blokami Pozdrawiam
  4. Witam wszystkich. Jestem z okolic Puław w woj. lubelskim. Niedawno kupiłem a4 b6 avant quattro 1.8t BFB i zaczynam poznawać to auto poprzez usuwanie usterek odziedziczonych wraz z autem od poprzedniego właściciela . Moje dotychczasowe auto (od 2009 r.) eksploatowane codziennie do chwili zakupu audi a już teraz tylko sporadycznie (żeby "przepalić) to Honda Prelude V gen. H22A5, która dawała mi do tej pory dużą frajdę z jazdy ale na skutek ogólnej korozji i zbyt małej ilości miejsca dla czteroosobowej rodziny musiała ustąpić miejsca a4. Forum przeglądam już od jakiegoś czasu i nadszedł czas się zarejestrować. Myślę, że sporo jeszcze dowiem się z tego forum i mam nadzieję, że mnie uda się coś wnieść do tej społeczności. Pozdrówka dla wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...