Skocz do zawartości

kamil_audiA4B5

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kamil_audiA4B5

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Przeworsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2000
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AJM
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia kamil_audiA4B5

0

Reputacja

  1. Panowie dzięki za odpowiedzi. Jeszcze jedna rzecz mnie zastanawia a mianowicie temperatury na klimatroniku. Na kanale 49 na zimnym silniku(nie odpalanym) przy temp. powietrza ok 1*C pokazuje 30*C a na kanale 51 od -1 i stopniowo rośnie do 90 *C i koniec. I gdy odepnę czujnik od kostki (ten za głowicą) na włączonym zapłonie wskazówka nie opada a wyłączając i włączając zapłon wali na 70*C. Czy to może to przez niskie temperatury. Nie wiem jak jest w lecie bo samochód zakupiłem niedawno.
  2. Witam Panowie. Mam taki problem ze wskazówką temp. płynu, otóż gdy przekręcę kluczyk w pozycje zapłonu wskazówka wskakuje od razu w pozycję ok.70*C. A podczas jazdy samochodem gdy silnik osiąga już temperaturę wskazówka staje w pozycji ok 100*C. Płyn sie nie gotuje, nie robi ciśnienia i nie ubywa. Czy mogę podejrzewać że wskaznik po prostu przekłamuje w tej sytuacji o 10*C. na klimatroniku na kanale 51 jest 90 st. a na 49 jest 80-90 st. Moim zdaniem wskazówka po włączeniu zapłonu powinna leżeć w ok 60*C. Czujnik wymieniony Febi, na poprzednim też tak było. Doradzcie jak możecie.
  3. Dzięki koledzy. Kolega machina ma racje bo na kanale 49 jest temp. płynu a na 51 temp. silnika. Nie wiem czy dobrze myślę. Porównam to ze wskazaniami na vag-u.
  4. Witam kolegów. Jestem na tym forum świerzakiem. Od niedawna stałem się posiadaczem Audi A4 B5 1.9 TDI PD z 2000 roku. Zaobserwowałem w swoim autku że wskazniki temperatury płynu chłodzącego oraz temp. oleju(pomijam nie ten dział chyba) jakby troche szwankowały. Wskaznik temp. cieczy chłodzącej pokazywał na poczatku temp. ok 100*C, przy normalnej jeżdzie oraz uwzględniając niskie temperatury. Pomyślałem że wymienie termostat. Wymieniłem ten termostat (WAHLER)wraz z płynem. Odpowietrzałem układ. Po wymianie termostatu ucieszyłem się bo autko po kilku kilometrach nagrzane było do opcjonalnej temperatury(wskażnik). Postanowiłem wybrać sie w dalczą podróż ok 40 km i zaobserwowałem że wskazówka podobnie jak wcześniej powędrowała w okolice 100*C. Dzisiaj sprawdzałem temperature silnika na klimatroniku na kanale 51 (nie wiem czy prawidłowo bo mam AJM) to po kilku kilometrach wskaznik zaszedł okolo 80 kilku*C a klimatronik wtedy pokazywał 90*Ci tak trzymał przez cały czas a wskazówka temp. pokazywała czasem ok 100*C a raz opadała ale zawsze ponad 80*C. Troche to dla mnie dziwne zjawisko. Martwie się tym żeby nie przegrzewać silnika. Doradzcie coś koledzy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...