Skocz do zawartości

wase1432

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wase1432

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Przywidz

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AGU
  • Napęd
    AWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia wase1432

0

Reputacja

  1. Kwestia ze na nowym sterowniku lepiej jedzie.. Niby 30KM ale czuć różnice. Oryginał ma 150Km ale jeśli nie będzie innego wyjścia to ten sterownik sprzedam i założę stary 150KM.. Widzę kolega ze słupska a więc 1,5h drogi ode mnie . Czujesz sie rozwiązać taką zagadkę ?
  2. Witam wszystkich Ostatnio nadarzyła się okazja zakupu sterownika ze zmienioną mapą od AJL 180km ktory pracuje z AGU Moj błąd ze nie przemyślałem zakupu i wyszło z tego małe zamieszanie a do sedna i od początku Octavia 1 4x4 Silnik 1.9 TDI PD swap na 1.8t AGU i na tym etapie wszystko działa. Zmiana ECU z immo off z inna mapą ( AJL) i numerami Numer starego : 06A906018CF immo off błąd pamięci ROM Numer nowego :8D0907557T immo off Auto odpala , jeździ i nie łapię błędów ogólnie ok ,problem pojawia się z licznikiem i ABS /4x4 - brak obrotomierza + olej - mrugająca kontrolka ABS jednocześnie załączająca tylny napęd ( potrafi dwa dni jezdzic i sie nie palic po czym wraca na jakis czas ) Z VAGa to brak łączności miedzy modułami ,ogólnie myślę ze to problem CAN ale chciałbym żebyście pomogli/doradzili Czy jest sposób , możliwość aby to uruchomić ? Adaptacje , kodowania ? Cokolwiek ? Zmiana licznika ? ECU Jeszcze z brakiem obrotomierza jestem w stanie się pogodzić to brak napędu niestety nie da mi spokoju. Po włożeniu starego ECU wszystko działa Z góry dziękuję za wszystkie sugestie . Pozdrawiam
  3. Witam. Mimo że problem dotyczy Octavii to myśle że na forum audi więcej ludzi ogarnia 1.8t. Od początku : Swap z 1.9 TDI na 1.8 T AGU Mechanicznie poszło bez problemu , z kolegą ogarnęliśmy wszystko. Auto pali , jeździ ale słabo. Błędy które rejestruje ecu wg informacji wyczytanych z sieci dotyczą problemu zasilania. A mianowicie : 01259 fuel pump relay (j17) 16486 mass air flow sensor (g70) signal too low 16519 oxygen lambda sensor B1 S1 heating circuit malfuncion I tu prosił bym was o pomoc jak i gdzie szukać przyczyny . Brak zasilania na grzaniu sondy oraz brak zasilania na przepływomierzu. Popa paliwa podłączona jest po zapłonie , gdyż nie mogliśmy dojść do ładu z zasilaniem przekaźnika pompy paliwa. Meczę się już tak miesiąc silnik mocą nie imponuje.Liczę na waszą pomoc. postaram sie odpowiedzieć na wszelkie pytania /
  4. Na wstępie wypada się przywitać a więc Witam Wszystkich . Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...