Skocz do zawartości

jimmy90

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jimmy90

Informacje

  • Imię
    Jakub
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 TFSI
  • Kod silnika
    CABD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia jimmy90

0

Reputacja

  1. i jak kolego udało ci się rozwiązać problem? bo mam dokładnie to samo i walcze już 2 miesiące..
  2. Czy ktoś może mi podać ile ma obrotów/min wałka rozrządu i ile wału w VCDS na jałowym? I dlaczego przepustnica nie chce się zaadoptować? pisze (test finished system not OK) i w blokach pomiarowych na zapłonie jest wymagana wartość 6% a właściwa wartość 16.8% i faktycznie jest dosyć mocno otwarta. Czy to jest prawidłowe? Nie mam już siły do tego auta stało tydzień w c-tronic Wrocław i oczywiście nic nie wymyślili...
  3. No to wydaje mi się że posunąłem się o krok dalej. W blokach pomiarowych na biegu jałowym pokazuje obroty wału 1350-1500obr/min a na obrotomierzu 900... tutaj pojawia się moje kolejne pytanie czy ktoś wie dlaczego tak jest??
  4. Dzisiaj rozebrałem kolektor i listwę wtryskową i jeden wtrysk jest całkowicie zalany, benzyna na końcówce i w gnieździe a reszta totalnie sucha. Kupiłem używaną listwę z wtryskami i wieczorem poskładam i zobaczę co będzie. Moje pytanie czy możliwe że lejący wtrysk daje błąd czujnika G28??
  5. Witam wszystkich. Bardzo uprzejmie proszę o pomoc bo już nie wiem co mam zrobić. A więc historia dotyczy mojego A5 1.8 TFSI 170km silnik CABD. Miałem ostatnio dzwona w wyniku uderzenia środkiem w latarnie uszkodziło się delikatnie koło pasowe. W trakcie rozbierania zdecydowałem się na remont (auto ma już 154 tys.) i zrobiłem głowicę (komplet nowych zaworów) nowe wałki no i oczywiście łańcuchy prowadnice itd. i generalnie po odpaleniu wyskoczył błąd 4514 - Engine Speed Sensor (G28): Implausible Signal Występuje cały czas i po kasowaniu na odpalonym od razu wyskakuje z powrotem. Problem objawia się tym że jak odpalam to po zakręceniu silnikiem raz rozrusznik się odłącza ale auto łapie ale nie zapala. Tak ze 3 razy potem już kręci załapje ze 3 razy i w końcu odpala i na początku troszkę przerywa ale po chwili jest już ok. Na ciepłym odpalanie wygląda tak samo tylko nie przerywa już na wolnych obrotach. Przy zejściu z wysokich obrotów n.p na wyższy bieg pojawia się lekkie szarpnięcie. Na dodatek auto pożera 13-14L Naczytałem się że rozrząd źle no to porozbierałem wszystko i sprawdzam ale nie wszystko ok. No to w takim razie może czujnik zły, więc biegiem do ASO po nowy a tu zdziwienie bo nic się nie zmieniło. Jedynie raz zapomniałem podpiąć wtyczki i silnik po 3-4 obrotach odpala normalnie i w sumie wiele mniej przerywa. Przejrzałem też wiązkę na wtyczce na obu pinach 2.4V na odpalonym silniku. A więc moje pytanie czy ktoś ma jakiś pomysł???
  6. Witam wszystkich forumowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...