Skocz do zawartości

Rox29

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Rox29

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A5
  • Nadwozie
    Sportback
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CDNC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Rox29

0

Reputacja

  1. Nie no tak właśnie zrobiłem. mieszek do góry, panel mmi do góry ale jego trzeba już rozkręcić żeby się dostać do płytki enkodera, z tym już schodzi dłużej. Źle ująłem z tym tunelem środkowym, miałem po prostu na myśli panel wokół drążka skrzyni no i panel klimatyzacji.
  2. Ja u siebie dziś właśnie robiłem ten potencjometr(czy tam enkoder). Dziwne skoki były, prawie jak w moje starej toyocie avensis I. Generalnie trzeba rozebrać tunel centralny, wyjąć panel mmi, rozkręcić go, dogrzebać się do potencjometra i popsikać go lub zanurzyć na kilkanaście minut w preparacie do regeneracji potencjometrów(nazwa to Kontakt PR). Sprawdzić czy działa i skręcić wszystko. Samo ściągnięcie pokrętła nic nie daje bo odsłania to tylko zębatkę potencjometru, natomiast cała płytka schowana jest w panelu. Trochę zabawy jest także za pierwszym razem to i kilka godzin może z tym zejść. Ale warto.
  3. MCE 09 - Kodowanie - Long Coding Helper - Bajt 2 - Bit 7
  4. Tak to trzeba ręcznie zmienić bo nie ma podpowiedzi. Miałem tą samą zagwozdkę jak to robiłem.
  5. Z tego co ja wyczytałem to jest tak. Ktoś tam pisze, że to jest różnica w wersji przed liftem i po, że ten bit trzeba zmienić. Tak czy inaczej u mnie to zadziałało, nawet celowo zmieniłem potem na 0 i przestało działać także to musi być to. Complete coding for FL cars with MMIaddress 09: "Byte 11 Bit 7 Change 0 to 1 - Enable Steering response difference in various ADS modes"
  6. MMI 3G+. Zobacz ten link, który wstawiłem.
  7. Tu jakby kogoś interesowało jest opisana różnica między przedliftem i poliftem w kwestii kodowania ADS. http://www.audizine.com/forum/showthread.php/433578-Compiled-Drive-Select-VAG-COM-codes
  8. Udało mi się. w MCE 09 bajt 11 - bit 7 zmienić z 0 na 1. Teraz kiera chodzi lekko(a w zasadzie tak jak wcześniej) w comforcie, i sporo sztywniej na dynamicu. Liczyłem, że na comforcie będzie lżej ale jak widać tak chyba ma po prostu być.
  9. No to ciekawe czy komuś się uda to rozwiązać. U mnie kodowanie identyczne jak u kolegi powyżej.
  10. Sprawdzone. W sterowniku 44 wszystko zakodowane. Reszta kodowan i adaptacji tak samo jak w instrukcji. W green menu charisma ustawiona na 5. A układ kierowniczy wciąż pracuje jednakowo.
  11. Wątpię. Ostatnio jeździłem B9 i tam zegary są "3D" takie jak w np A6 C7, także zupełnie inny kształt.
  12. Na tygodniu będę miał dostęp do vaga to sprawdzę.
  13. O widzę kolega też z Tarnobrzega
  14. Cześć Miło mi tu wpaść, moje autko to Audi A5 8T Lift. Jestem z Podkarpacia, aczkolwiek na codzień siedzę w Wawie. Pozdrawiam
  15. Panowie mam pytanie. Mam A5 2012 po lifcie MMI 3G Plus. Znajomy zakodował mi ADS i oczywiście silnik/skrzynia wyraźnie zmienia charakterystykę między dynamic/comfort, natomiast kierownica pomimo takiej opcji w Set Individual cały czas jest lekko usztywniona niezależnie od zmian ustawień. Wspomaganie elektromechaniczne. Czy znajomy coś poknocił czy różnica jest aż tak subtelna? Czym to może być spowodowane? Czy ktoś może z forum z okolic Warszawy byłby chętny z tym pomóc oczywiście odpłatnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...