
camel669
Pasjonat-
Postów
60 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O camel669

Informacje
-
Imię
Krzysztof
-
Miasto
Tomaszów Mazowiecki
Auto
-
Model
A4 B7
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2005
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ostatnio się zapalił po usunięciu błędu i 2 dniach jazdy ok 100km nie pojawił się już. Dobra to tak zrobię ale póki co pojeżdżę i będę obserwował w góry jadę to zrobię przez tydzień pewnie ponad 1tys km i sprawdzę znowu
-
Masz pewność na 100% ? Bo raz już wymieniałem łańcuch z napinaczem co prawda był to zamiennik FAI i było to 4 lata temu i jakieś 60000km temu. Łańcucha nie słychać rano na zimnym dłużej niż sekundy trochę zabrzęczy ale przed wymianą było dużo gorzej. Jeżeli tak to jaki polecisz napinacz?
-
Odświeżam temat gdyż pojawił się nowy problem. Ze starymi bolączkami wypadania zapłonów poradziłem sobie faktycznie było to spowodowane pękniętą głowicą na 2 cylindrze. Wjechała nowa + wymieniony został rozrząd. Od wymiany samochód przejechał ok 3000 km. ze dwa razy wyskoczył mi błąd od lambdy 16517 teraz zapalił się check i błąd 16395 16517 Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1- Responee Too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not Reached (Over-Advanced) P011 - 002 - Lower Limited Exceeded Zrobiłem logi dynamiczne 90+93(normalna jazda) 002-033 i 020+115 (na pb wszystkie) Po zrobieniu logów błędy nie pojawiły się, dodam jeszcze że co kilka/kilkanaście odpaleń auta no jest jakiś problem bo dziwnie pali zdarza się że musze odpalić ponownie kręci długo albo zgaśnie. Log #860416 LOG.TUNEZILLA.COM Log #860417 LOG.TUNEZILLA.COM Log #860420 LOG.TUNEZILLA.COM Proszę o pomoc. Z góry dzięki !
-
No własnie nie widać tak tego na filmie jak nim trzęsie i też możliwe nie słychać (tzn ja słysze ewidentną różnice) ale na pewno nie jest normalnie
-
Silnik na zimnym co nim trzęsie to brzmi tak : VID_20240623_105154.mp4
-
Wrócę jeszcze do tego podskakującego korka, czy to nie wskazuję na coś ?
-
Witam ponownie i sorki za długą przerwę ale z przyczyn służbowych musiałem wyjechać i nie ma mnie na miejscu. Auto żona do mechanika wstawiła i udało się ustalić : odma sprawdzona, dolot szczelny, brak wycieków na wtryskach, wiązki są ok, cewki podmieniane na nowe brak poprawy. Mechanik ma problem z wykręceniem jednej świecy czy to może być mieć związek? Po tych sprawdzeniach i usunięciu błędów autem po odpaleniu już tak nie trzęsie w sensie budą ale nierówno pracuje silnik przez ok 15-20s (obroty lekko falują) jak się ruszy w trakcie to będzie się dławił w trakcie jazdy, jak odczeka się do momentu aż ustanie i wejdzie na równą pracę to w trakcie jazdy podobno jest ok ale jakby trochę mniej mocy miał. Sory że tak dosyć nie precyzyjnie, ale jak mówię bazuje na relacjach żony. Ja wracam do domu w piątek a na poniedziałek mam termin u mechanika, jego zdaniem głowica do ściągnięcia ale mówi żeby jeszcze spróbować może coś się wyłapie. Czy ktoś ma jakiś pomysł jeszcze żeby uniknąć ew. ściągnięcia głowicy? Trochę boję się kosztów jednak.
-
Dobra zmieniam zdanie, chyba był korek dociśniety przewodem. Podskakuje bardzo Dzięki za poradę, będę wykluczał. Nie jestem wstanie wszystkiego od ręki zrobić ale w sobote mam zamiar ogarnąć szczelność i ciśnienie. Powiedz tylko jak sprawdzić wiązkę i czujnik temperatury VID_20240515_203024.mp4
-
Podskakuje "nieznacznie"
-
Na LPG 90k. W jakim sensie zasysa korek ?
-
Log #815250 LOG.TUNEZILLA.COM Log #815251 LOG.TUNEZILLA.COM Log #815252 LOG.TUNEZILLA.COM Log #815253 LOG.TUNEZILLA.COM Jak miałem błąd wypadania zapłonu na 2 cylindrze zamieniłem 2 cewki miejscami (2jke z 3ką) a następny błąd wypadania zapłonu był na 4tym cylindrze
-
Witam. Jak w temacie, od dłuższego czasu borykam się z wypadaniem zapłonów przy wyższym obciążeniu silnika (na trasie jest to zazwyczaj 5/6 bieg 140km/h+ chyba ze dam gaz w podłoge to przy mniejszej prędkości) jednakże ostatnimi czasy problem się nasilił auto szarpie przy spokojnej jeździe po mieście na pb i lpg (ale tylko czasami właśnie nie ma reguły... jak go przepale porządnie albo chwile pojeżdże to mu przejdzie...) Rano po odpaleniu autem trzęsie dosyć mocno 5-10 s ale też nie zawsze. Silnik po czipie +35km +60nm, cewki beru 80tys przejechane (ale problem z wypadaniem zapłonów przy dużym obciążeniu nawet po wymianie nie ustąpił, świece ngk nowe, przerwy mierzone jest ok ) Dodam jeszcze że dzisiaj jak robiłem logi i przy tych 6000 obrotach to czuć jakby coś swąd spalenizny niestety nie jestem w stanie ocenić co to czy olej (a oleju troche bierze jak wymieniam co 10k motul5w40 to tak w połowie te 0,5 doleje) czy płyn czy może wygłuszenie maski ? Błędy z ostatniego tygodnia zarówno na pb jak i na lpg 16517 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S1: Response too Slow P0133 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent 17536 - Shareware Version. To Decode all DTCs P1128 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16684 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0300 - 001 - Please Register/Activate - Intermittent 16686 - Cylinder 2: Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0302 - 001 - Please Register/Activate 2 Faults Found: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16688 - Cylinder 4: Misfire Detected P0304 - 001 - Upper Limit Exceeded A tutaj logi: chyba źle statyczne zrobiłem bo w 2 momentach przygazowałem jak będzie trzeba to powtórze
-
Jakie mam tarcze i zaciski hamulcowe w Audi A4 B6/B7
camel669 odpowiedział(a) na smart.bart temat w Audi A4 B6/B7
Witam. Czy mógłby ktoś sprawdzić rozmiar tarcz przód i tył. WAUZZZ8E66A087260 -
Dev czy mógłbyś i mi sprawdzić? Vin: WAUZZZ8E66A087260
-
ok jutro z rana podepne kompa, przejadę się i sprawdze