Skocz do zawartości

PewciuS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PewciuS

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BRE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PewciuS

0

Reputacja

  1. Więc po wlaniu płynu uszlachetniającego płynu do baku i zatankowaniu Vervy objawa występowała, aż do dziś jak to odpaliłem samochód z rana. Auto śmiga lecz problem początkowy nie minął, że się dławi przy wyższym biegu tzn. 1-2-3 nic 4 przy wysokich obrotach i czym wyższy bieg tym niżej zaczyna się dławienie.
  2. Auto kupiłem z salonu gwarantowali mi, że były wymieniane wszystkie filtry i olej, olej rzeczywiście bo ma tą karteczkę z datą wymiany i fakturą ale nie ma tam zaznaczonych filtrów. Filtr paliwa mi dojdzie po weekendzie a mechanik u którego zamawiałem powiedział, że jak to nie będzie to to nie obciąży mnie kosztami bo on i tak to wykorzysta. Dolewałem coś ale to nie był antyfryz to było coś żeby nie osiadała para czy coś takiego w baku (specem nie jestem). Jak wymienię filtr dziś wleje antyfryza i zatankuję go pod bak to zobaczymy co będzie
  3. Siemka, jestem Piotrek z woj, Małopolskiego, przygodę z AUDI dopiero zaczynam. Moje cacko to Audi a4 b7 2.0 TDI
  4. Witam, Mam problem ze swoim Audi a4 b7 2.0 tdi PD 2006r BRE, a mianowicie podczas dużych mrozów w warszawie zrobiłem kilka małych kursów dosłownie 2km max i pewnego razu jak wracałem do siebie to auto zaczeło się dławić przy wciśniętym pedale gazu na 5 i 6 biegu (tutaj najbardziej odczuwałem) i nie brało więcej niż 3 tys obrotów na 6 biegu, a dziś jak wracałem z pracy to w nocy był taki sam mróz a nawet większy odjechałem z 10 metrów i na podjeździe pod górkę zaczął się dławić i zgasł ( stwierdziłem że to wina diesla i temperatury jaka jest na zewnątrz) więc odczekałem i odpaliłem na nowo samochód trochę postałem żeby złapał temperatury i pojechałem. Problem się pogorszył nie mogłem jechać więcej niż 3tys obrotów, a na 4 biegu już mocno dławiło nawet przy 2tys. Auto aktualnie stoi i dziś będę jechał nim do pracy to zobaczę czy objawa ustąpiła do stopnia jaki był na początku czy może jest nadal tak źle. Więc pytanie do was jak mogę temu zapobiec, co to może być, czy może przeczyścić EGR? (Moim skromnym zdaniem jest to EGR i nie otwiera się do końca ponieważ przez to zimno coś na nim osiadło) Czekam na wasze opinie na temat tej sprawy.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...