Skocz do zawartości

Darek.G

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Darek.G

Informacje

  • Imię
    Dariusz
  • Miasto
    Worthing

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Darek.G

0

Reputacja

  1. Wiem, że używana skrzynia może okazać się strzałem w kolano. Wysłanie skrzyni do Ciebie było pierwszą rzeczą o jakiej pomyślałem, gdy znalazłem to forum. Jeśli uda mi się znaleźć transport w rozsądnej cenie, to na pewno ją wyślę. Wiem, że nie wiadomo co dokładnie dolega skrzyni, ale na jakie koszta muszę się mniej-więcej przygotować jeśli trafi już do Ciebie (zakładajmy najdroższą opcję)? Chcę jeszcze podziękować, za szybkie odpowiedzi i fachową opinię. Szkoda, że mieszkam tak daleko, bo w innym wypadku na pewno już dawno przywitał bym się osobiście - kto wie, może jeszcze będzie okazja.
  2. Wybacz jeśli opis nie jest wystarczająco dokładny, ale nie wiem jak mógłbym opisać to lepiej. Ten sam dźwięk jak na podnośniku pojawia się podczas jazdy, najwyraźniej słyszalny podczas jazdy na niskich biegach. Niestety nie mam nikogo z multitronikiem z kim mógłbym przeprowadzić podobny test. Problem polega na tym, że nikt w tym kraju nie chce podjąć się dokładnego zdiagnozowania problemu, tylko proponują mi regenerację skrzyni w cenie równej wartości samochodu albo wymianę skrzyni biegów, którą muszę sobie sam znaleźć. Niestety zmuszony jestem wybrać tańszą (zdaję sobię sprawę, że niekoniecznie lepszą) opcję. Przeglądając ogłoszenia często trafiam na skrzynie od silnika ALT, ale z innymi oznaczeniami skrzyni biegów. Czy zatem mogę zastąpić moją GGS inną, bez konieczności wymiany sterownika?
  3. U pierwszego mechanika byłem przy tym kiedy podniósł samochód na podnośniku, test przeprowadził "na słuch", pokręcił chwile kołem i podczas kręcenia w jednym momencie słychać było stuknięcie ze skrzyni. U drugiego niestety nie byłem podczas wykonywania testu, tylko zostawiłem samochód do sprawdzenia. Oczywiscie nie sugerowałem, że może to być skrzynia biegów, tylko że martwi mnie hałas dobiegający z okolic lewego przedniego koła. Na drugi dzień otrzymałem informacje, że to mechanizm różnicowy. Powiedział, że podnieśli samochód, posprawdzali przeguby, z którymi wszystko jest w porządku i że niestety skrzynia do wymiany albo regeneracji, ale oni się tego nie podejmą. W drodze do drugiego mechanika odniosłem wrażenie, że hałas jest co raz głośniejszy.
  4. Mam na imię Darek. Pochodzę z Gorlic, pięknej miejscowości na terenie Małopolski. Obecnie przebywam poza granicami naszego kraju i moją Audi A4 B6, 2.0, 2003r. w automacie przemierzam drogi Wielkiej Brytani. Pozdrawiam
  5. Witam serdecznie! Jestem nowym użytkownikiem forum, poszukującym rozwiązania problemu ze skrzynią multitronic. Od dwóch lat jestem posiadaczem Audi A4 B6, 2003, 2.0 ALT, oznaczenie skrzyni GGS. Auto z przebiegiem 130 000km (dokładnie to 80 000 mil gdyż jest to anglik). Kilka dni temu zaczęły niepokoić mnie odgłosy dobiegające podczas jazdy. Auto poza dziwnym "pukaniem" nie sprawia żadnych problemów, nie szarpie podczas ruszania, hamowania, biegi wchodzą płynnie. Myślałem zatem, że to przegub, pojechałem do mechanika i okazało się, że dziwne odgłosy dobiegają ze skrzyni biegów. Stwierdził, że skrzynia do wymiany. Dla potwierdzenia jego teorii pojechałem do innego mechanika, który zdiagnozował ten sam problem. Mechanizm różnicowy. Obaj stwierdzili, że jedyna opcja to wymiana całej skrzyni. Może dałoby się ją naprawić, ale nikt nie chce się tego podjąć. Zacząłem zatem szukac multitronica z oznaczeniem GGS, ale znalazłem jedną bądź dwie oferty. Moje pytanie brzmi: Czy mogę zastąpić skrzynię z oznaczeniem GGS jakąś inną, a jeśli tak, to z jakim oznaczeniem i czy muszę również zmieniać wtedy sterownik? Będę bardzo wdzięczny za wszelką pomoc i wskazówki.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...