Skocz do zawartości

Daniel 021

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Daniel 021

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Cabriolet
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    2.4 V6
  • Kod silnika
    BDV
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Daniel 021

0

Reputacja

  1. Witam Wszystkich, Zaczynam się zmagać z jeszcze nie opisanym na forum problemem, a mianowicie całkowitą wymianą dachu w moim Audi A4 B6 2.4 BDV. Zacznę od początku.... znaczne odspojenie tylnej szybki w poszyciu spowodowało powstanie pleśni oraz zagrzybienia w moim aucie, rozwiązaniem było oczywiście ponowne jej wklejenie, jednak poprzedni właściciel prowizorycznie wkleił ją na nieznanego pochodzenia sylikon, uszkadzając przy tym częściowo poszycie co spowodowało, że zabieg klejenia mógłby do końca nie spełnić swojej funkcji. Postanowiłem więc zakupić nowy dach i go całkowicie wymienić. Po wielodniowych poszukiwaniach udało mi się znaleźć używany dach w dobrym stanie jednak od wersji B7. Na etce online po numerach VAG znalazłem że konstrukcja dachu zarówno w B6 jak i B7 jest identyczna, jednak już na początku pojawił się problem że najprawdopodobniej występuje inny czujnik położenia dachu w B6 (kostka 3 pin) niż w B7 (kostka 4 pin). Po wstępie proszę o pomoc oraz porady, czy ktokolwiek z Was zmieniał dach w swoim Audi B6 na dach z wersji B7? Będę wdzięczny za jakiekolwiek informacje na ten temat, porady, opinie, oraz sugestie co zrobić aby nowy dach B7 działał tak samo jak dach z B6 Pozdrawiam Wszystkich
  2. wydaje mi sie ze okolo 6.... ale moge sie mylic.... jak delikatnie to zrobisz to nie powinienes zadnej uszkodzic
  3. Witaj, miałem bardzo podobnie w moim cabrio.... mi pomogło zdjęcie i ponowne poprawne założenie boczka drzwiowego.... na samej górze w boczku jest taka listwa która musi wejść w listwę przydrzwiową i wtedy wszystko ładnie pasuje... zaś co do szyby nie powinno tak być.... wygląda jakby ktoś wymieniał podnośnik szyby, czegoś nie dokręcił a później zle zamontował obicie. proponuje w ciepły dzień sie tym pobawic.... niewiele czasu zajmie a efekt znacznie lepszy
  4. Witam wszystkich. Miałem także podobny dylemat przy kupnie swojej a4.... więc zacząłem trochę dzwonić i pytać o naprawę takiego problemu, ewentualne koszty.... itp.... gdyż podobno jest to typowa wada naszych modeli.... Najsensowniej dowiedziałem się od dwóch fachowców.... jeden z okolic lublina powiedział że w zależności od defektu można spróbować to naprawić ale koszty oceni po przyjeździe, a w najgorszym przypadku mówił ze konieczna będzie wymiana całego poszycia za około 3000... (trochę nie na rękę mi taki koszty) więc zacząłem szukać dalej i kolega od MX-5 polecił mi jeden zakład w Warszawie http://wiatrolapydocabrio.pl/kontakt.html. . Po rozmowie odniosłem bardzo pozytywne wrażenie dodatkowo sensowny i miły kontakt (nadmienię że podobno bardzo ceniony wśród miłośników MX-5), i usłyszałem że naprawa szybki kosztuje 600 - 800 zł... W chwili obecnej kupiłem cabrio bez podobnego problemu ale wiem że niebawem może mnie on dotknąć.... słyszałem jeszcze że podobno naprawiają klejem do szyb lub coś takiego.... ja sam jedynie znalazłem taśmę do naprawy poszycia.... TEAR - AID.... podzielcie się opiniami jak już coś zdziałacie..... pozdrawiam wszystkich
  5. Witajcie, tak jak w opisie jestem Daniel od niedawna właściciel przepięknej A4 cabrio. Jest to moje pierwsze forum wiec proszę o odrobinę zrozumienia pozdrawiam wszystkich
×
×
  • Dodaj nową pozycję...