
Sebbeekk
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
11 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Sebbeekk

Informacje
-
Imię
Sebastian
-
Miasto
Suwałki
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1998
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Witam, zamieszczam logi dynamiczne do ocenienia, nie za słabo turbo pompuje? proszę o ocene. http://vaglogi.pl/log-011_JDc1b1f.html dodam że to 1.9 TDI AHU 90km, seria, vcds nie pokazuje błędów.
-
kupiłem ten tańszy -niebieski , zainstalowałem vcds lite, i bez problemu sprawdziłem błędy, temperatury na czujnikach, podniosłem obroty silnika, sprawdziłem i skorygowałem kont wtrysku, sprawdziłem dawkę i zrobiłem logi dynamiczne, więc jak na razie spełnia moje oczekiwania :-)
-
A4 B5 1.9 TDI [AHU] 98r Dziwna temperatura silnika na zegarach.
Sebbeekk odpowiedział(a) na Sebbeekk temat w Audi A4 B5
Dziwna sprawa bo wyjąłem czujnik temperatury, wyczyściłem, zmieniłem płyn chłodniczy( bo chyba woda była), odpowietrzyłem i teraz jest z temperaturą wszystko ok, porównywałem z temperaturą na vagu i wszystko się pokrywa, więc temat do zamknięcia. -
A4 B5 1.9 TDI [AHU] 98r Dziwna temperatura silnika na zegarach.
Sebbeekk odpowiedział(a) na Sebbeekk temat w Audi A4 B5
mialem w rekach czujnik 4 pin od polo i jak na pinach 1-3 bylo 1000ohm to na pinach 2-4 500 ohm,jak bylo 2000 ohm to na pinach 2-4 bylo 1000ohm to tak ma byc na sprawnym czujniku? -
dzieki za pomoc. po swietach zamawiam ten niebieski
-
To ja podepne sie do tematu zeby nie zakladac nowego. Czy do A4 B5 Sedan 98r 1.9TDI wejda takie kola: 225x55x16 7J? Wiem ze sa ciut za duze i licznik pewnie bedzie oszukiwal, a jak przy skrecie?
-
dzieki za odpowiedz, to jak do zwyklej diagnozy wystarczy ten ostatni kabel to pewnie go zamuwie, tylko ciekawi mnie ten pierwszy, jest tylko roznica w wykonaniu czy spelnia jeszcze jakas funkcjie?
-
znalazlem pare tematow na forum o egr, poczytalem troche i juz wiem ze przy sprawnym egr silnik szybciej nabiera temperature, egr dopala spaliny ale nie zawsze jest otwarty- to komputer nim steruje, ale wtedy kiedy przyciskamy gazu to egr jest zamkniety zeby szlo swieze powietrze, to zaslepienie egr nie daje mocy. z wad to syfi dolot ale jak ma sie szczelne turbo i silnik nie lyka oleju to tak mocno nie zabija dolotu. u mnie egr czysciutki i w pelni sprawny, jedynie lekki nalot sadzy byl,wiec nie zaslepiam, zobacze jak bedzie wygladal po 5tys km
-
A jak w moim 1.9 TDI AHU 90km jest egr a nie ma klapy gaszącej, to egr nie działa jakoś jak klapa gasząca przy gaszeniu? A co z tym nagrzewaniem się silnika? Ze sprawnym i nie zaślepionym egr silnik w zimę nie grzeje się szybciej? Jakie są jeszcze wady i zalety zaślepionego egr? pytam bo nie wiem czy zaślepiać swój egr.
-
Witam, na forum znalazłem temat o vag, vcds i kablach, w tych tematach polecony został ten kabel: http://allegro.pl/najlepszy-interfejs-usb-vag-kkl-we-wtyku-obd2-pl-i7200310087.html#thumb/1 Znalazłem u tego samego sprzedawcy kabel tej samej firmy ale z jakimś adapterem http://allegro.pl/interfejs-vag-usb-kkl-kabel-obd2-piny-promocja-i4954508081.html wytłumaczy mi ktoś jaka jest różnica w tych kablach? Pytanie drugie: u tego samego sprzedawcy jest też taki kabel http://allegro.pl/najlepszy-najtanszy-vag-usb-kkl-line-we-wtyku-obd-i6613000433.html#thumb/1 opisany bardzo podobnie jak ten polecany na forum tylko wtyczka jest inna, co o nim myślicie?
-
A4 B5 1.9 TDI [AHU] 98r Dziwna temperatura silnika na zegarach.
Sebbeekk opublikował(a) temat w Audi A4 B5
Witam. Mam problem z szybko rosnaca temp na zegarach, na zewnatrz bylo okolo 2-4 stopni, odpalilem auto i po przejechaniu z 500m bylo juz z 65 stopni,po przejechaniu okolo 3km( tylko miasto) bez stania w korkach zegar pokazywal 90 stopni a z nawiewu szlo moze lekko cieple. Poczytalem troche na forum i moja diagnoza =padniety czujnik( mam jeden 4 pin zielony w krucciu przy glowicy)- znalazlem tabelke opornosci czujnika w danej temp( ktora dolaczam) przeczytalem ze piny 1-3 odpowiadaja za temp na zegary, miernik w reke i do dziela. na zewnnarz 6C = 4950 ohm na stykach 1-3 (wg tabeli 0-10C) podgrzalem czujnik do ok. 36C =1380ohm na stykach 1-3(wg tabeli 40C) pod. czuj. do ok. 50C= 800ohm(wg tab. 50C) pod.czuj. do ok. 60C = 650 ohm( wg tab. 60C) Kolega podlaczyl mi kablem pod program VAS 55 pokazalo blad czujnika g62,progrsm sprawdzil polaczenie,sprawdzil czujnik, wyswietlil ze wszystko jest ok i skasowal blad. potem weszlismy w parametr " cooling engine temperature" zapalilem silnik i pokazalo 72C,sprawdzilem opornosc na czujniku 420ohm wd. tab. opornosci bylo 70C a na zegarze 90C, przejechalem sie troche i ciagle bylo na zegarze 90C(ani razu nie przekroczyło 90C) sprawdzilem opornosc i bylo 250ohm wg. tab. opornosci 90C, z nawiewu leciało gorące powietrze. Koleina diagnoza, padniety zegar, kupilem pare opornikow odpowiadajacym temperaturom w tab. opornosci wypialem wtyczke z czujnika i wstawilem opornik 220ohm w styki 1-3(odpowiadajacy temperaturze 90C wg tab. opor.) przekrecilem zaplon i temperatura nawet nie drgnela a za to lampka od swiec tylko mrognela,a powinna grzac jak wtyczka zdjeta, powtorzylem ta probe i znowu lampka tylko mrognela, wlozylem opornik 220ohm w piny 2-4 przekrecilem zaplon i swiece grzaly pare sekund a wskaznik temp urusl do 90C. Dodam że ten czujnik jest prawdopodobnie nie oryginalny bo jedyne co jest na nim napisane to : made in italy 3260:. 1 Czy to dobrze ze u mnie piny 2-4 ida na wskaznik temp a nie tak jak czytalem ze powinny byc 1-3? 2 Czy ten czujnik mogl tak sie zepsuc ze na pinach 1-3 jest dobra opornosc a na pin 2-4 oszukuje? 3 Czy na obu parach pinow powinna byc ta sama opornosc? 4 Ta tabela opornosci ktora mam powinna pokrywac sie z pinami 1-3 i z pinami 2-4? 5 Jak inaczej sprawdzic wskaznik i czujnik jak nie posiadam vaga? tabela opornosci ktora posiadam -
Witam Wszystkich, jestem Sebastian mieszkam w Suwałkach/ woj. Podlaskie. Posiadam Audi A4 B5 1998r 1.9 TDI 90 km AHU Sedan.