Skocz do zawartości

yankeee

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O yankeee

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Przeworsk

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia yankeee

0

Reputacja

  1. 16505 - spróbuj zaadoptować przepustnicę lub podmienić i sprawdzić inną lub ewentualnie jak było u mnie - kostkę dociśnij 00544 - przeładowanie turbiny, może to być spowodowane N75 lub z tego co widzę błędem przepływki 16846 i 16847 - spróbuj podmienić przepływomierz, ogólnie pasuje Ci zrobić logi do 6500 obr/min i najlepiej na 3 biegu w bucie w podłodze. Coś Ci chyba przepływka zaniża, lub u mnie zawyża. Porównaj sobie np z moim : http://vaglogi.pl/log-002_007_Q039Xi3.html Tak czy siak spróbuj podmienić przepływkę.
  2. Buda ADR po swapie na AEB, turbo ma nowy środek, gruszkę i gorącą stronę, uszczelki nowe, sonda sprawna, dolot szczelny. Szarpie na niskich obrotach czasem, do 3,5 tys zbiera sie lepiej niz adr ale slabiej niz np AEB kumpla w tej samej budzie., po przeladowaniu odcina zaplon az wylacze i wlacze zaplon. Od 3,5 tys leci jak pojebany na skrzyni DDU z ADR Błędy to: -maximum engine speed exceeded warranty void -engine speed sensor g28 implausible signal -immo (usunięte wiec wytwala) -maximum boost pressure exceeded (przeładowuje nieraz i wkreca sie do max 3k rpm, ale prawodpodobnie DV bo mam źrebaka ) Logi: 002+007 http://vaglogi.pl/log-002_007_Q039Xi3.html 003+025 http://vaglogi.pl/log-003_025_311PIz6.html 008+013 http://vaglogi.pl/log-008_013_BIdWg2P.html
  3. Nie łączył się pewnie z tymi modułami których w aucie nie miałeś. Auto z którego roku? (immo licznik lub kostka)
  4. yankeee

    [B5 AEB]

    Rozwiązane. Uszkodzony czujnik położenia wału (G28)
  5. yankeee

    [B5 AEB]

    Napisałem do tego kolegi. Może ktoś ma inne pomysły?
  6. yankeee

    [B5 AEB]

    Witam, jestem w trakcie swapa budy 96r z 1.8 ADR na 1.8T AEB 96r. Obecnie mam już założone turbo, motor w budzie, podpięte przewody (przepustnica, temp dolot, wzmacniacz sygnału, cewki, wtryski, czujnik położenia wału, położenia wałka rozrządu) ale samochód nie pali. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Drugim kłopotem jest gniazdo 3 pin we wiązce obok sterownika podobna do tej do położenia wałka rozrządu, tylko dlaczego znajduje się ona w skrzynce ze sterownikiem?
  7. yankeee

    [B5 AEB] Turbo jest a nima

    Już wszystko wiadomo: Sprawdziłem wszystko, wczoraj wyciągnąłem turbawkę a tu co? Klapkę od WG urwało no i turbo leci na gwarancję Do zamknięcia.
  8. yankeee

    [B5 AEB] Turbo jest a nima

    No właśnie tak sprawa wygląda że wszystko podokręcane i poprawione i nie ma nigdzie żadnego prześwitu ?
  9. yankeee

    [B5 AEB] Turbo jest a nima

    Siemaneczko wszystkim Problem dotyczy "bepiuntki" kolegi, mianowicie auto nie ciągnie jak powinno, wręcz moje ADR jest żwawsze Z tego co sprawdzone: wężyki podciśnienia są okej, węże i dolot szczelny, DV był zyebany więc wczoraj wymieniliśmy, n75 też "nowy" z marca. Pod komputerem totalne zero błędów, jedynie przy robieniu logów wyskoczył 00575. Węża dolotowego od IC do kolektora wręcz zasysa zamiast go "rozepchać" jak się go ściśnie i depnie po garach. Logi niżej : 001,002,013 http://vaglogger.apphb.com/log/5b4d0c2f438d80964859fa3d?AuthKey=db1555597a2f467f84c5045b34bc7aaa 001,002,016 http://vaglogger.apphb.com/log/5b4d0d73438d80964859fa3e?AuthKey=02153f963e5d455da187f4700af15dd5#charttab-2 002,007,025 http://vaglogger.apphb.com/log/5b4d0d9a438d80964859fa3f?AuthKey=a84f3357444945fb94d2681fc5668bd1 002,018,025 http://vaglogger.apphb.com/log/5b4d0ddc438d80964859fa40?AuthKey=df077bcef3f44ca786387d643c0cd85a
×
×
  • Dodaj nową pozycję...