Jump to content
IGNORED

[B5 AEB]


Recommended Posts

Posted

Witam, jestem w trakcie swapa budy 96r z 1.8 ADR na 1.8T AEB 96r.

Obecnie mam już założone turbo, motor w budzie, podpięte przewody (przepustnica, temp dolot, wzmacniacz sygnału, cewki, wtryski, czujnik położenia wału, położenia wałka rozrządu) ale samochód nie pali. Nie ma iskry na żadnym cylindrze.

Drugim kłopotem jest gniazdo 3 pin we wiązce obok sterownika podobna do tej do położenia wałka rozrządu, tylko dlaczego znajduje się ona w skrzynce ze sterownikiem?

 

Posted
23 minuty temu, yankeee napisał:

Witam, jestem w trakcie swapa budy 96r z 1.8 ADR na 1.8T AEB 96r.

Obecnie mam już założone turbo, motor w budzie, podpięte przewody (przepustnica, temp dolot, wzmacniacz sygnału, cewki, wtryski, czujnik położenia wału, położenia wałka rozrządu) ale samochód nie pali. Nie ma iskry na żadnym cylindrze.

Drugim kłopotem jest gniazdo 3 pin we wiązce obok sterownika podobna do tej do położenia wałka rozrządu, tylko dlaczego znajduje się ona w skrzynce ze sterownikiem?

 

https://a4-klub.pl/profile/65364-fazii/

zagadaj do tego Goscia

Posted

Napisałem do tego kolegi. Może ktoś ma inne pomysły?

Posted

Rozwiązane. Uszkodzony czujnik położenia wału (G28)

Posted

W skrzynce sterownika 3pinowa kostka . czujnik wysokościowy (Ciśnienia powietrza)

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...