yankeee Posted March 6, 2019 Posted March 6, 2019 Witam, jestem w trakcie swapa budy 96r z 1.8 ADR na 1.8T AEB 96r. Obecnie mam już założone turbo, motor w budzie, podpięte przewody (przepustnica, temp dolot, wzmacniacz sygnału, cewki, wtryski, czujnik położenia wału, położenia wałka rozrządu) ale samochód nie pali. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Drugim kłopotem jest gniazdo 3 pin we wiązce obok sterownika podobna do tej do położenia wałka rozrządu, tylko dlaczego znajduje się ona w skrzynce ze sterownikiem?
Dev Posted March 6, 2019 Posted March 6, 2019 23 minuty temu, yankeee napisał: Witam, jestem w trakcie swapa budy 96r z 1.8 ADR na 1.8T AEB 96r. Obecnie mam już założone turbo, motor w budzie, podpięte przewody (przepustnica, temp dolot, wzmacniacz sygnału, cewki, wtryski, czujnik położenia wału, położenia wałka rozrządu) ale samochód nie pali. Nie ma iskry na żadnym cylindrze. Drugim kłopotem jest gniazdo 3 pin we wiązce obok sterownika podobna do tej do położenia wałka rozrządu, tylko dlaczego znajduje się ona w skrzynce ze sterownikiem? https://a4-klub.pl/profile/65364-fazii/ zagadaj do tego Goscia
yankeee Posted March 7, 2019 Author Posted March 7, 2019 Napisałem do tego kolegi. Może ktoś ma inne pomysły?
yankeee Posted March 7, 2019 Author Posted March 7, 2019 Rozwiązane. Uszkodzony czujnik położenia wału (G28)
janek_80 Posted March 7, 2019 Posted March 7, 2019 W skrzynce sterownika 3pinowa kostka . czujnik wysokościowy (Ciśnienia powietrza)
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now