Skocz do zawartości

janek_80

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O janek_80

Informacje

  • Imię
    Krzysztof
  • Miasto
    Gorzów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AEB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

347 wyświetleń profilu

Osiągnięcia janek_80

0

Reputacja

  1. Gdyby ktoś szukał odpowiedzi to licznik ogarnięty -żyje. Wylany był kondensator który uszkodził (korozja) scieżkę - przerwany obwód. i wywalony wsad pamięci. Po naprawie uszkodzeń i wgraniu pamięci wszystko wróciło do normy.
  2. Witam. W dniu dzisiejszym coś się stało z licznikiem. Auto parkowane pod chmurką. służył dumnie przez 8 ostatnich lat. a dziś taki widok. Vag comem da się połączyć z licznikiem tylko jakieś głupoty wypisuje, np. Model licznika zamiast pełnego numeru 8D0919033C to wypisuje (8) brak kodowania i błędy Prawdopodobnie ktoś przede-mną ingerował w przebieg bo jak na ten rocznik 185000 to przegina Pytanie moje czy wsad Epromu poszedł czy procesor wysiadł ? VIDEO0126.3gp wołające o czujnik paliwa i temperatury.
  3. Witam Pytanie do specjalistów od turbo. Jaka jest różnica między turbosprężarkami K03 005 058 145 703 L 058 145 703 H
  4. Temat może stary ale gdyby ktoś szukał do czego ten wężyk to proszę zdjęcia
  5. Witam szanownych użytkowników. Moje pytanie jets czy i gdzie kupię sztangę z klapą WG jak na załączonym zdjęciu. Pozdrawiam
  6. Może podsune jakiś trop. Miałem podobne problemy. Wymieniałem pompy raz było lepiej raz gorzej. aż wreszcie zajżałem do regulatora ciśnienia paliwa. okazało się że przepuszczał paliwko do kolektora. a kiedy spadło ciśnienie w układzie po dłuższym postoju. miał problem za pierwszym razem zapalić. może tutaj jest jakiś feler ?
  7. Kolego instalacja LPg do sprawdzenia. Wtryski do czyszczenia, kalibracja wtrysków, kalibracja dawki(sterownik). ja też miałem podobnie. u mnie po poprawieniu zapłonu problem tyczy się teraz głównie przeładowania turbo. też szarpie ale juz inaczej . (czekam na zamówiony Zawór ) sprawdź jak nie sprawdzzałeś cewki multimetrem jak pisałem.
  8. multimetrem możesz sprawdzić tylko uzwojenia pierwotne i wtórne. nie sprawzisz czy ma przebicie pomiędzy zwojami uzwojenia.
  9. Jak bedziesz dbał o instalację to polatasz długo. Moja śmiga 9 rok na lpg 40 000 naliczone. serwis gazu musi regularny być aby dobrze to wszytsko grało. jedynie z turbina się ze mną pokłuciła ale juz się dogadaliśmy. Tylko w zimę się nie zdziw że gazu więcej ubywa. Zazwyczaj jest mało kaloryczny i temperatura o wiele niższa. Za to Ekologia jaka.
  10. ja tu widzę dziwne nie domagania sondy Lambda. Nagle napięcie spada prawie do 0. albo kabelki luźno latają albo umiera.
  11. Moze podsunę swoje obserwację. Wtryski po czasie potrafią się tez rozkalibrowac, nie równo będa dawkowac proporcje , przez to silnik będzie nie równo pracowac (wypadanie zapłonów) za duża dawka na którymś z cylindrów. więc kalibracja wtrysków wazna rzecz. potem trzeba mapę dostosować.
  12. też się zastanawiałem jak ty (do czego to jest) moim zdaniem ma to za zadanie nie rozchlapywać oleju na korek wlewu. gdyby nie był dokręcony zachlapał by silnik. w starszych silnikach pokrywa była tak skonstruowana że wałków nie było widać np :B4 80
  13. janek_80

    [B5 AEB]

    W skrzynce sterownika 3pinowa kostka . czujnik wysokościowy (Ciśnienia powietrza)
  14. oho widze że na wiosnę to większość 1.8t zaczyna szarpać i być problematyczna. ? Sprawdzić cewkę można na oporność ja miałem właśnie tak uwaloną. pomiędzy pinem 1 a 3 powinno być chyba 1-2 kohm lub kilka ohm (nie pamiętam) a pomiędzy środkowym a wyjściem do świecy (po zdjęciu fajki przedłużki) 2 - 2.3 Mohm. przynajmiej ja tak wyeliminowałem u siebie dwie cewki. efekt się poprawił (lepsze spalanie) lecz problem pozostał (przeładowanie turbo)
×
×
  • Dodaj nową pozycję...