
Damiana4b
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Damiana4b

Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Starachowice
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
ALT
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
819 wyświetleń profilu
-
Witam, Zwracam się z prośbą o pomoc w doborze odpowiedniej zwrotnicy do mojego auta. Audi A4 B8 2.0 tfsi 2009r 180km Nr VIN: WAUZZZ8K8AA068952 Czy ta zwrotnica będzie pasować? https://www.autodoc.nl/reinhoch/19285680 Przebywam za granicą dlatego też muszę szukać tej części na terenie Holandii. Za każdą pomoc serdecz nie dziękuje.
-
Witam wszystkich. Od dłuższego czasu przymierzam się do zakupu Audi a4 b8. Wybór padł na benzynę ponieważ mieszkam w Holandii. Mam na oku Audi A4 B8 1.8 TFSI 120 KM Pro Line S rok produkcji 09.2012 przebieg 248 tys km. Z raportu który otrzymałem wynika, że podczas pomiaru kompresji auto na wszystkich cylindrach pokazało wyniki 9,6 i zbliżone do tej wartości. Niestety na chwilę obecną nie mam informacji o częstotliwości wymiany oleju czy tez naprawach wykonywamych w przeszłości. Różne informacje krążą po internecie, dlatego chciałbym zapytać was czy w tym aucie z tym silnikiem kompresja wskazuje na to że wszystko jest wporzadku czy też na odwrót? Na co zwracać szczególną uwagę przy ogledzinach oraz co można sprawdzić samemu podczas oglądania? Pozdrawiam.
-
Damiana4b obserwuje zawartość Ścięta jedna opona
-
Witam wszystkich. Mam następujący problem a mianowicie: Ścięta/zdarty opona/bieżnik od strony zewnętrznej, prawe koło z tyłu, całkowicie starta na części obwodu (reszta opon jest wporzadku nic się nie dzieje). Na filmiku poniżej ukazana jak wygląda. Podczas jazdy delikatnie ściąga auto w prawo. Zauważyłem dziwny odgłos z tyłu podczas jazdy w stylu "łu łu łu łu" przy prędkościach ok. 50-60km/h ( 1/3 zbiornika). Po zatankowaniu auta dźwięk ten ewidentnie ucichł ( po dociążeniu auta paliwem). Obecnie przebywam za granicą (Holandia) nie chce oddawać auta w ręce tutejszych fachowców bez jakiejś wiedzy. Jakieś sugestie, propozycje co można samemu sprawdzić, gdzie szukać przyczyn zaistniałej sytuacji? Zawieszenie? zbieżność? wada w samym kole? https://youtu.be/TGBNbgXstAI Dziękuję wszystkim i pozdrawiam.
-
Witam wszystkich. Mam następujący problem, pacjent Audi A4 B6 2.0 ALT bez gazu. Przy wysokich prędkościach (około 130-140km/h) zaczyna migać check engine. Praca silnika nie ulega zmianie, nie trzęsie, auto normalnie dalej jedzie. Po sprawdzeniu na komputerze wyskakują następujące błędy: 17545 Fuel Trim: Bank 1 (Add) System too Rich P1137-002 Lower Limit Exceeded 16684 Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 Upper Limit Exceeded 16685 Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 Upper Limit Exceeded Pół roku temu miałem podobny problem i po wymianie wtrysków oraz świec problem ustal aż do dziś. Dodam że na poprzednich cewkach jeździłem od zakupu auta tj. około 3 lat i nigdy nie miałem z tym problemu. Czyżby nowa cewka po pół roku znów padła? EDIT: Zauważyłem że autko delikatnie się dławi co paręnaście sekund na wolnych obrotach.
-
Witam. Jakiś czas temu padł mi czujnik otwarcia maski przez co nie było możliwości skasowania kontrolki Oil min na FIS'ie. Oczywiście po dolewce i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów kontrolka sama gasla i wszystko było wporzadku. Działo się tak kilka razy tzn kontrolka>dolewka>xKm>kontrolka gasla. Wkoncu kontrolka Oil min przestała się całkowicie wyświetlać mimo iż stan oleju był minimalny. Czujnik maski został naprawiony, aczkolwiek mimo to nadal nie wyświetla się Oil min wtedy kiedy powinien. Czy jest jakiś sposób aby "włączyć" ta kontrolke czy raczej problem będzie leżał po stronie czujnika w misce? Pozdrawiam.
-
Też dwa lata temu zakupiłem B6 z tym właśnie silnikiem, ogólnie rzecz biorąc "wtopilem" tak jak kolega wyżej napisał :). Remontu nie robiłem, ogarnalem co mogłem, do dziś jeżdżę i mimo dolewania oleju jestem zadowolony z auta które tak bardzo przeklinalem na początku. Ja bym radził przede wszystkim sprawdzić kompresję aby dowiedzieć się poprostu w jakim stanie jest jednostka, a później podejmować ew. decyzję co i jak robić. Znajdź mechanika który będzie w temacie obeznany bo przecież ALT był montowany w B6/B7/Passacie i gościu który miał z takim silnikiem kiedyś styczność napewno będzie wiedział co robi i co z czym się jje. 1. Sprawdzić kompresję. 2. Ja moda nie robiłem poprostu nie wiedziałem czy jest szczelna czy zapchana więc została wymieniona odma na nową. 3. Trójnik wymieniam raz na rok lub przy jakimś większym serwisie w zależności czy się z niego nie poci itp. 4. Nie wypowiem się na ten temat, ja nic nie robiłem. 5. Może być zapchany smok olejowy np. po plukance aczkolwiek to i tak mało prawdopodobne. 6. Sprawdzic można jak najbardziej. 7. Nie wpadaj w panikę też miałem różne myśli na początku 8. Nie robiłem nie wypowiem się na ten temat. 9. Świece wymieniłem ostatnio po dwóch latach użytkowania, nie wyglądały źle jedynie jedna była okopcona :). 10. Wymiana filtrów oleju to taki pakiet podstawowy 11. Wymieniłbym w ciemno dla świętego spokoju. Nie jestem mechanikiem, piszę poprostu to co wydaje mi się że wiem, jeżeli gdzieś popełniłem błąd bardzo proszę o sprostowanie przez kolegów bardziej doświadczonych. Zakupiłem swoje auto z przebiegiem 226 tys. W tym momencie mam na blacie prawie 270 tys. Jeżdżę przeważnie trasy Holandia-Polska Polska-Holandia i będę jeździł aż trup zdechnie :). Sprzedać się nie opłaca, nie miałbym sumienia oklamywac przyszłego właściciela auta. Oprócz tego co napisałem w swoim aucie wymieniłem gruszke przy kolektorze ssacym, usunąłem wszelkie nieszczelności, zapocenia czy też jakiś nagar olejem (uszczelka klawiatury, trójnik, ezektor itp.). Przy deszczach czy chłodnej pogodzie też mi kopci nie da się tego ukryć a nie mam LPG ;). Z około 1l na 1000 km w tym momencie przy trasie 1500km dolewam jakieś 700 ml oleju.
-
Witam. Audi a4 b6 alt. Zsunela mi się linka z zamka od maski i nie ma możliwości jej otwarcia. Czytałem na forum tematy jak otworzyć niestety po próbach otwarcia od spodu żadnego postępu. Bardzo proszę o instrukcję oraz zdjęcia poglądowe zamka jak można się za to zabrać i ja otworzyć.
-
Nic z tym nie robiłem od czasu kiedy pisałem ten temat zrobiłem jakieś 7-8tys km i nic się nie dzieje.
-
Grzanie tylnej szyby klimatronik z B7 w B6
Damiana4b odpowiedział(a) na Damiana4b temat w Świętokrzyskie
Kolegi Grzanka coś nie widać na forum od dłuższego czasu. Ponawiam pytanie czy jest ktos kto by się podjął zrobienia tej modyfikacji w świętokrzyskim. Przy okazji szukam osoby która poprawiłaby odbiór radia concert II gdyż antena ma bardzo słaby zasięg poza granicami miasta ciężko znaleźć stacje radiowa która by dobrze odbierala sygnał. -
Witam. Mam klimatronik z B7 włożony do mojej B6. Szukam kogoś z okolic Starachowic lub Kielc kto przerabial już temat grzania tylnej szyby która nie działa i podjął by się zrobienia tego(oczywiście za opłatą) tak jak jest opisane to w tym temacie:
-
Witam. Audi a4 b6 alt 2.0 Odpaliłem dziś auto w celu przejrzenia czy wszystko wporzadku. Mam do zrobienia za tydzień 1500km dlatego chciałbym wiedziec na czym stoję czy mam się czym martwić czy można śmiało jechać? Jestem za granicą wolałbym uniknąć tutejszych mechaników. Co to za dźwięk?
-
Czteropinowy
-
Skoro masz błąd 16804 i wymieniales obydwie sondy to nie pozostaje nic innego jak katalizator wymienić. Masz gaz założony? Jaki przebieg auta?
-
Katalizator się kończy. Trzeba wymienić albo wyciąć.
-
Ktoś ogarniety w temacie podpowie coś?