Jump to content

Damiana4b

Pasjonat
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Damiana4b

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Starachowice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2002
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

327 profile views
  1. Damiana4b

    Kontrolka Oil Min

    Witam. Jakiś czas temu padł mi czujnik otwarcia maski przez co nie było możliwości skasowania kontrolki Oil min na FIS'ie. Oczywiście po dolewce i przejechaniu kilkudziesięciu kilometrów kontrolka sama gasla i wszystko było wporzadku. Działo się tak kilka razy tzn kontrolka>dolewka>xKm>kontrolka gasla. Wkoncu kontrolka Oil min przestała się całkowicie wyświetlać mimo iż stan oleju był minimalny. Czujnik maski został naprawiony, aczkolwiek mimo to nadal nie wyświetla się Oil min wtedy kiedy powinien. Czy jest jakiś sposób aby "włączyć" ta kontrolke czy raczej problem będzie leżał po stronie czujnika w misce? Pozdrawiam.
  2. Też dwa lata temu zakupiłem B6 z tym właśnie silnikiem, ogólnie rzecz biorąc "wtopilem" tak jak kolega wyżej napisał :). Remontu nie robiłem, ogarnalem co mogłem, do dziś jeżdżę i mimo dolewania oleju jestem zadowolony z auta które tak bardzo przeklinalem na początku. Ja bym radził przede wszystkim sprawdzić kompresję aby dowiedzieć się poprostu w jakim stanie jest jednostka, a później podejmować ew. decyzję co i jak robić. Znajdź mechanika który będzie w temacie obeznany bo przecież ALT był montowany w B6/B7/Passacie i gościu który miał z takim silnikiem kiedyś styczność napewno będzie wiedział co robi i co z czym się jje. 1. Sprawdzić kompresję. 2. Ja moda nie robiłem poprostu nie wiedziałem czy jest szczelna czy zapchana więc została wymieniona odma na nową. 3. Trójnik wymieniam raz na rok lub przy jakimś większym serwisie w zależności czy się z niego nie poci itp. 4. Nie wypowiem się na ten temat, ja nic nie robiłem. 5. Może być zapchany smok olejowy np. po plukance aczkolwiek to i tak mało prawdopodobne. 6. Sprawdzic można jak najbardziej. 7. Nie wpadaj w panikę też miałem różne myśli na początku 8. Nie robiłem nie wypowiem się na ten temat. 9. Świece wymieniłem ostatnio po dwóch latach użytkowania, nie wyglądały źle jedynie jedna była okopcona :). 10. Wymiana filtrów oleju to taki pakiet podstawowy 11. Wymieniłbym w ciemno dla świętego spokoju. Nie jestem mechanikiem, piszę poprostu to co wydaje mi się że wiem, jeżeli gdzieś popełniłem błąd bardzo proszę o sprostowanie przez kolegów bardziej doświadczonych. Zakupiłem swoje auto z przebiegiem 226 tys. W tym momencie mam na blacie prawie 270 tys. Jeżdżę przeważnie trasy Holandia-Polska Polska-Holandia i będę jeździł aż trup zdechnie :). Sprzedać się nie opłaca, nie miałbym sumienia oklamywac przyszłego właściciela auta. Oprócz tego co napisałem w swoim aucie wymieniłem gruszke przy kolektorze ssacym, usunąłem wszelkie nieszczelności, zapocenia czy też jakiś nagar olejem (uszczelka klawiatury, trójnik, ezektor itp.). Przy deszczach czy chłodnej pogodzie też mi kopci nie da się tego ukryć a nie mam LPG ;). Z około 1l na 1000 km w tym momencie przy trasie 1500km dolewam jakieś 700 ml oleju.
  3. Witam. Audi a4 b6 alt. Zsunela mi się linka z zamka od maski i nie ma możliwości jej otwarcia. Czytałem na forum tematy jak otworzyć niestety po próbach otwarcia od spodu żadnego postępu. Bardzo proszę o instrukcję oraz zdjęcia poglądowe zamka jak można się za to zabrać i ja otworzyć.
  4. Nic z tym nie robiłem od czasu kiedy pisałem ten temat zrobiłem jakieś 7-8tys km i nic się nie dzieje.
  5. Kolegi Grzanka coś nie widać na forum od dłuższego czasu. Ponawiam pytanie czy jest ktos kto by się podjął zrobienia tej modyfikacji w świętokrzyskim. Przy okazji szukam osoby która poprawiłaby odbiór radia concert II gdyż antena ma bardzo słaby zasięg poza granicami miasta ciężko znaleźć stacje radiowa która by dobrze odbierala sygnał.
  6. Witam. Mam klimatronik z B7 włożony do mojej B6. Szukam kogoś z okolic Starachowic lub Kielc kto przerabial już temat grzania tylnej szyby która nie działa i podjął by się zrobienia tego(oczywiście za opłatą) tak jak jest opisane to w tym temacie:
  7. Damiana4b

    Co to za dźwięk?

    Witam. Audi a4 b6 alt 2.0 Odpaliłem dziś auto w celu przejrzenia czy wszystko wporzadku. Mam do zrobienia za tydzień 1500km dlatego chciałbym wiedziec na czym stoję czy mam się czym martwić czy można śmiało jechać? Jestem za granicą wolałbym uniknąć tutejszych mechaników. Co to za dźwięk?
  8. Skoro masz błąd 16804 i wymieniales obydwie sondy to nie pozostaje nic innego jak katalizator wymienić. Masz gaz założony? Jaki przebieg auta?
  9. Katalizator się kończy. Trzeba wymienić albo wyciąć.
  10. Ktoś ogarniety w temacie podpowie coś?
  11. Witam wszystkich. Jestem posiadaczem audi a4 b6 2.0 alt. Mam problem a mianowicie auto cały dzień normalnie odpalalo pojechałem na zakupy i po powrocie ze sklepu auto już nie zakrecilo słychać było tylko "cyk" i tyle. Komputer pokładowy radio i światła przestały dzialac pomyślałem że może akumulator padł podjechał szwagier autem wzielismy go na klemy i bez zmian. Rozrusznik raczej odpada bo radio światła i komputer powinny działać normalnie w tym wypadku? Proszę o pomoc i nakierowanie co można sprawdzić i z czym mogą być związane te objawy. Dziś chciałem sholowac auto na podwórko próbowałem jeszcze odpalić ale 2 razy tylko "cyk" i tyle. Już mieliśmy holowac i po przekreceniu na zapłon zauważyłem że FIS się nagle zapalił więc zakrecilem i odziwo zapalił. I teraz odpala bez problemu jakby Bóg w niego wstąpił. Nie mam pojęcia gdzie szukać przyczyny żeby nie powtorzylo się to znowu gdzieś dalej od domu. I przejechałem kawałek po mieście wsiadam i znowu nie reaguje na zapłon :/
  12. Damiana4b

    Witam.

    Witam wszystkich użytkowników marki Audi :))
×
×
  • Create New...