Skocz do zawartości

Mike921

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Mike921

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Dl

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1996
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AHU
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Mike921

0

Reputacja

  1. Dzięki bardzo, zacznę sobie składać zestaw od przodu, później tył i założę wszystko. Dzięki jeszcze raz.
  2. Do przodu wystarczą tylko jarzma i tarcze, tak? A na tył co potrzebuje? Numery jarzm na przód sprawdzę pewnie w etka, nie?
  3. Cześć wszystkim. Mam a4 2.0tfsi po lifta z usa. Siedzą tam najpewniej hamulce 320 na przodzie. Nie zamierzam podnosić mocy ale chciałbym, żeby to lepiej hamowało. Zmiana na 345 coś pomoże? Przeczytałem sporo tego tematu i wygląda na to, że zmieniam jarzma na takie od s4 (mogą być twr z allegro?) i tarcze tylko. Jest to coś co kosztowo mógłbym zrobić, ale czy to ma sens? Podkreślam. Nie chcę zwiększać mocy. Tylko lepiej hamować bez zbędnie dużych kosztów. Pozdro!
  4. Poddaje się, za głupi jestem i nie kumam za bardzo tego opisu z aukcji. Powiesz mi coś więcej?
  5. Znasz może nazwę tego adaptera i masz gdzieś schemat jak to podłączyć? Dzięki za info!
  6. Cześć, Jakiś czas temu wymieniłem radio na takie - http://www.pioneer-latin.com/en/products/deh-p5050ub-137.html nagłośnienie to Nokia zamontowane w Avancie. Nie przejmowałem się za bardzo jak to gra bo nie miałem za bardzo czasu - jest USB to jest najważniejsze. Ale teraz chciałem trochę poprawić to granie. Ten adapter, żeby grał tył kupiłem odrazu i tył coś tam grał. Ale teraz już wiem, że Adapter był do bani i kupiłem nowy do Nokii. Tył gra, subek też, ale cholernie cicho. Jak dam fader na tył to troche słyszę głośniki z tyłu ale subka to już nie bardzo. Jak położę na nim rękę albo wsadzę głowę do bagażnika to słychać jak gra. Wydaje mi się, że czegoś mi brakuje w kostkach wychodzących z instalacji samochodu. Trochę poczytałem i to chyba ten przewód do wybudzenia wzmacniacza. Dodatkowo, żółta kostka powinna mieć wszystkie piny zajęte. Tak sądzę, bo na ten adapter wychodzą z niej wszystkie i z tego co wiem, te dwa brakujące to właśnie tył. Zdjęcie w linku poniżej kostka mini iso żółta Znalazłem też nigdzie nie podłączony biały kabel z czarną kostką i wydaje mi się, że to może być to wybudzenie wzmacniacza. Jeśli tak, to z czym go połączyć? Fota niżej czarna kostka wszystko widać na zdjęciach. Czy ktoś wie co może powodować ten problem, że tył gra tak słabo? A może to radio nie jest w stanie ogarnąć tego suba? Tutaj są zdjęcia wszystkich przewodów, adaptera i radia. Jak trzeba coś więcej to wrzucę. Druga sprawa jest taka, że na starym adapterze radio pamiętało ustawienia, teraz jest lipa i po wyjęciu kluczyka wszystkie ustawienia się kasują. Co może być przyczyną? Z tego co sam się domyślam, coś poprostu nie jest podłączone dobrze (standardowo do adaptera nie da się pomylić, mam na myśli, że jakiś przewód nie jest wpięty do kostek w aucie) i jeśli ktoś wie co jest na rzeczy to plz pomocy. Dzięki!
  7. W zasadzie nie, ale mogę kupić. Wystarczy kabel z allegro za 20/30zł i soft z neta np. VCDS tak?
  8. Masz jakieś info dokładniejsze na ten temat? Dzięki!
  9. @wesz82 @skejcikk1 dzięki koledzy za odp. Niestety, trzymanie guzika nic nie dało, nie reaguje. Jutro może rozbiorę klapę i zobaczę czy tam jakies sterowanie idzie do zamka poza otwieraniem przy otwarciu samochodu. Jeśli nie to znaczy, że musiałbym dokładać na to instalacje, tak?
  10. Cześć, Chciałbym zapytać o jedną rzecz, która mnie zastanawia. Na kluczyku mam 3 przyciski, środkowy służy do otwierania klapy z pilota. Oczywiście gdy go wciskam nic się nie dzieje. Teraz zastanawiam się, co trzeba było by zrobić, żeby zamontować taki system. Napewno siłowniki z jakimiś sprężynami. Znacie jakiś poradnik jak to zrobić? Dodatkowo, czy jest w ogóle możliwe, że ten system był w samochodzie z 96 roku tylko np. poprzednim właścicielom padły siłowniki i zmienili na zwykłe a sam system do uruchomienia nie potrzebuje zbyt wiele? Jeśli dział jest zły to bardzo przepraszam, ten wydał mi się najbardziej odpowiedni. Pozdro,
  11. Cześć, Padł mi pływak ostatnio niestety. Udało mi się dostać do tej płytki i widać, że jest już zatarta. Chciałbym wymienić ten pływak, tylko nigdzie nie mogę zaleźć takiego, który byłby do tego samochodu. Pomyślałem, że może od passata b5 z tym samym silnikiem by pasował? Domyślam się, że jak zamontuje inny to będzie lipa dalej. Może samą płytkę gdzieś kupie? Chodzi o to, żeby nie wydawać na to miliona monet a żeby ta rezerwa mi się nie świeciła w trakcie jazdy ;/ Proszę o jakieś rady.
  12. Rzucę na to wszystko okiem, w tej chwili zajmę się tym separatorem bo zauważyłem, że na wyjściu w stronę turbo (tzn. tym idącym do Ciebie jeśli stoisz przed autem) jest sporo oleju na samym separatorze i początku węża. A, że zamiennik kupię za kilka zł - czytałem, że zamienniki są w miarę ok. To będzie to pierwszy temat. Potem chyba zdejmę EGR i go wyczyszczę. To może załatwi temat.
  13. Oleju ubwa różnie. Ja mam ten problem, że są tygodnie gdzie robię w ciągu 5 dni 30km... Jeśli takich tygodni trafi się więcej to muszę raz na 4-5 miesięcy litr dolać. EGR jest zaślepiony na tym wężyku, który ma do niego dochodzić, na zdjęciu to widać. Jak działa ta zaślepka o której mówisz? Kupię ten zawór odmy na dniach bo to groszę.
  14. Dzięki za info. Teraz wydaje się to oczywiste. Myślisz, że w takim wypadku wymienić ten zawór odmy? Nie jest to drogie a może on puszcza?
  15. Cześć! Nie jestem mistrzem mechaniki, wiem mniej niż więcej z czym to się je i mam pewien problem. Proszę o pomoc. Ostatnio auto przy obrotach koło 2k i wyżej zaczyna dość mocno kopcić na niebiesko. Czyli gdzieś dostaje się olej. Zajrzałem pod maskę i przyczynę znalazłem, ale za żadne skarby nie wiem co to jest? I czy wymiana tego elementu to jedynie odkręcenie śrub, wymiana jakiejś uszczelki i nowy element? Widać na zdjęciu jak olej brudzi tłumik początkowy (tak myślę, że to tłumik początkowy, ale napewno to układ powietrza xD). Ogólnie zamysł jest taki, że kupić ten element, pewnie są tam jakieś metalowe uszczelki i wymienić to samemu. Dlatego ponawiam pytanie, co to jest i czy wymiana jest bardzo skomplikowana? Jeśli trzeba więcej zdjęć to mam bez problemu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...