Skocz do zawartości

marys8686

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O marys8686

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Kujawy

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    ALT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Dzien dobry, będę wdzięczny za rozkodowanie VIN WAUZZZ8EZ1A000982 , pozdrawiam
  2. Witam, będę wdzięczny za rozkodowanie VIN nr WVGZZZ1TZ5W007722 , pozdrawiam
  3. Proszę o rozkodowanie WVWZZZ1JZYU002199 , WVWZZZ3BZXE446233
  4. hej, prosiłbym o zdekodowanie dwóch numerów VIN : WAUZZZ8DZWA089751 , WAUZZZ8E03A237343 , dziękuję
  5. Temat stary , ale wiedza się przyda , dlatego swoje spostrzeżenia dodam. Co do wymiany odpowietrznika odmy , tego czwórnika na pokrywie zaworów na nowszy poprawiony model z Audi A4 B7 - jedynie króciec wchodzący w pokrywę zaworów jest krótszy i po włożeniu oring z zestawu nie można dodpiąć tej zawleczki blokującej króciec przed wysunięciem się z otworu pokrywy. Trzeba po prostu zamienić ten oring na jak najbardziej płaski i cienki, wtedy zawleczka zapnie sie prawidłowo. Ja kupiłem taki oring w sklepie motoryzacyjnym . Bez oringu zawleczka zapina się prawidłowo, ale wtedy nie ma uszczelnienia. Numery odpowietrznika odmy ( czwórnika ) , Audi A4 B6 - 06B103235G , Audi A4 B7 - 06B103235Q , cena w ASO około 60zł na dziś, pozdro
  6. Ja ostatnio przerabiałem temat czerwonej kontrolki ciśnienia oleju u siebie. Objawy - po przejechaniu ok. 25km i krótkim postoju w korku w mieście zapaliła się i piszczała. Pomagało zgłaszanie auta, ale tylko wtedy jak silnik nie był rozgrzany, na ciepłym nic to nie dawało. Obstawiałem pompę oleju do wymiany , a tu jak wszedłem pod auto okazało się, że na czujniku ciśnienia oleju nabryzgane olejem. Kiedy chciałem odkręcić czujnik okazało się, że był tylko lekko wkręcony ręką. Ktoś mierzył ciśnienie i zapomniał go dokręcić. I jeszcze mała uwaga-stary oryginalny czujnik odkrecałem kluczem płasko-oczkowym nr 24 , a nowy był na klucz nr 22 . Jak chcesz wymienić ten czujnik od dołu to na nasadkę od świec tam nie ma miejsca, bo przeszkadza króciec od chłodniczki oleju.
  7. witam , a ja mam pytanie odnośnie rodzaju interfejsu , jaki zakupić do odczytania pinu immo - w poradniku kolegi soulmaster3m polecany jest kabel k+can commander firmy Viaken . Szukałem go w ofercie viakena , ale teraz u nich już nie występuje - czy moglibyście polecić jakiś konkretny kabel danej firmy? Chyba , że jest jakieś źródło gdzie można dostać ten kabel od viakena. Mam od nich interfejs kkl i sprawuje się przyzwoicie , dlatego pytam, pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...