-
Postów
9 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
4O Marcin22248

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Pogorzela
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Marcin22248 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, proszę o wykodowanie ? WVGZZZ1TZCW019794 -
Skoro nie ma mocy to pozostaje pompa tylko podejrzana, czas wyjąć i sprawdzić numery. Podobne pompy wystepuja w nowszych modelach np. 3.2.fsi itp.
-
Za kierowcą jest tylko pływak
-
Wystarczy dbać o wymiane filtra na oryginalny i nie trzeba nic zmieniać
-
Druga pompa jest przelewowa, zbiornik quattro jest 2 częściowy ze wzgledu na wał. Jeśli pompa jest tej samej wydajności co oryginał to wymień filtr paliwa bo w nim jest regulator
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
Marcin22248 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Witam, jeśli da radę to prosiłbym o rozkodowanie passata b6 Najbardziej chodzi mi o kod lakieru ponieważ nie ma wlepki WVWZZZ3CZ7E214435 -
Nie chcę Cię skłamać ale coś okolo 200zł
-
A więc tak, udało mi się zakupić zestaw, a dokładnie to narzeczona mnie uprzedziła i kupiła mi kompletny zestaw pod choinkę ? koło jednomasowe, tarcz sprzegla w kewlarze. Zostało tylko zamontować lecz na razie trwaja prace nad czymś innym. Na przód wpada zacisk z porsche panamera turbo, 6-tłok z tarcza 370mm z audi ttrs. Na tył zacisk z Mercedesa AMG GT, na tarczy 360mm. Wykonałem własnoręcznie drewniane adaptery a brat zrobił mi to na tokarce CNC ze stali. Pozostało wszystko odświeżyć i zamontować? Zapraszam do śledzenia nowo otwartej strony na fb, więcej czasu mam ostatnio więc zajmuje się wiecej pierdołami ? https://www.facebook.com/pg/A4-b6-by-Mintek-109318767294261/community/?ref=page_internal
-
No właśnie zaczyna się slizgać
-
Pytanie w jakim stanie jest dwumas? I czy zniesie te Nm. Nie bylo zadnych nie pokojacych oznak zużycia.
-
Kupić kompletny zestaw i ta nowa tarcz wysłać do obicia czy mogę moja starą tarcz?
-
Słupek seria ?
-
Wybaczcie moją dluga nie obecność lecz wracam z nowościami. Wkoncu udało sie finalnie wystroic be-szóstkę ?. Wiele przeciwnosci losu mi dokuczało lecz wkoncu dałem rade. Po 3 wymianach wtryskow, wymianie sondy, odmy, dobraniu odpowiedniej przeplywki. Uszczelnieniu powstajacych nieszczelnosci( jak na złość ?) i wizyty u pseudo tunera ( z pospiechu) w końcu trafiłem na odpowiednią osobe co poskladala to do kupy i jest. Pękła trójka z przodu ? z jakims tam zapasem bo szło jeszcze poprawić wszystko ale takie kreski zadowoliły mnie w 100%. Auto jedzie w rzeczywistości tak jak i na papierze ? Teraz zostało pomyśleć nad sprzeglem, bo seryjne długo nie wytrzyma mimo ze jest nowe ? miał ktoś stycznosci z jednomasem, jak to ugryźć? czy zestaw z awx dodatkowo obity kewlarem?
-
K04-064 wbrew wszystkim znawcą siada ze tak powiem bardzo P&P ? do bloku przykrecasz adapter a do adaptera turbine. W zestawie jest wszystko do przykrecenia wraz z uszczelkami. A co do wody to trzeba wydłużyć przewod zasilający ( ja akurat kupilem wężyk i na porządne opaski założyłem go na ori "krućce") spływ wody takze trzeba wydłużyć bo turbina bardziej odstaje w kierunku podluznicy. W tym przypadku wstawilem metalową rurke w gumowy wąż zeby wydłużyć ? Co do oleju to wystarczy przerobic spływ, zakuc lub zastosować także olejowy wąż zdby wydłużyć przewod. Cały sezon tak przejezdzilem i zero wycieków
-
Sezon pomału mija, odwiedziłem kilka zlotów, kilka nagród zebranych lecz nie to najważniejsze. Udało sie spełnić marzenie i dostalem sie na zerksee, dawniej Vag event? Duzo pracy żeby dopiac kilka rzeczy. Ze zmian to folia z lamp zerwana i pomalowane lakierem, listwy pod progi pomalowane na nowo w pianoblack i zmiana rolki ? Padło na vossen cv7 4x10.5j ? Jak siadlo?