mateo8765
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
2 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O mateo8765
Informacje
-
Imię
mateusz
-
Miasto
gda
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Osiągnięcia mateo8765
0
Reputacja
-
Nie wiem dokładnie, jak rano przyjechałem do pracy było ok, dym zauważyłem dopiero jak wróciłem do domu i zatrzymałem auto, w trakcie jazdy nie było widać dymu, dym szedł bo płyn tryskał pod ciśnieniem z czujnika temp g62 i leciał na rozgrzany silnik i parował, na pewno nie więcej niż 12 km i płyn nie wyleciał do końca bo brakowało ok 3l. Ale tak myślę że skoro płyn jeszcze po zgaszeniu silnika tryskał z pod czujnika który jest przy króćcu głowicy to do silnka jeszcze płyn był podawany i pompa jeszcze go pompowała bo dopiero dłuższa chwile po zatrzymaniu przestał lecieć jak ciśnienie spadło. No i czujnik pokazywał 90 st, jechałem obwodnica na 5 biegu ok 100km/h.
-
Witam, Ostatnio miałem takie zdarzenie że po dojechaniu z pracy do domu (ok 12km) i zatrzymaniu się spod maski zaczął walić biały dym. Okazało się że oring pod czujnikiem temperatury puścił i spod niego wywalało płyn pod ciśnieniem. Brakowało ok 3 litrów. Czujnik razem z oringiem już wymieniony, wszystko chodzi tylko zastanawia mnie czy coś się mogło stań podczas jazdy z tak niskim poziomem płynu, na desce temperatura nie przekroczyła 90 st, nie było też komunikatu o zbyt niskim poziomie płynu. Co myślicie? Pozdrawiam.
-
Witam Wszystkich i pozdrawiam