Skocz do zawartości

mateo8765

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O mateo8765

Informacje

  • Imię
    mateusz
  • Miasto
    gda

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia mateo8765

0

Reputacja

  1. Nie wiem dokładnie, jak rano przyjechałem do pracy było ok, dym zauważyłem dopiero jak wróciłem do domu i zatrzymałem auto, w trakcie jazdy nie było widać dymu, dym szedł bo płyn tryskał pod ciśnieniem z czujnika temp g62 i leciał na rozgrzany silnik i parował, na pewno nie więcej niż 12 km i płyn nie wyleciał do końca bo brakowało ok 3l. Ale tak myślę że skoro płyn jeszcze po zgaszeniu silnika tryskał z pod czujnika który jest przy króćcu głowicy to do silnka jeszcze płyn był podawany i pompa jeszcze go pompowała bo dopiero dłuższa chwile po zatrzymaniu przestał lecieć jak ciśnienie spadło. No i czujnik pokazywał 90 st, jechałem obwodnica na 5 biegu ok 100km/h.
  2. Witam, Ostatnio miałem takie zdarzenie że po dojechaniu z pracy do domu (ok 12km) i zatrzymaniu się spod maski zaczął walić biały dym. Okazało się że oring pod czujnikiem temperatury puścił i spod niego wywalało płyn pod ciśnieniem. Brakowało ok 3 litrów. Czujnik razem z oringiem już wymieniony, wszystko chodzi tylko zastanawia mnie czy coś się mogło stań podczas jazdy z tak niskim poziomem płynu, na desce temperatura nie przekroczyła 90 st, nie było też komunikatu o zbyt niskim poziomie płynu. Co myślicie? Pozdrawiam.
  3. Witam Wszystkich i pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...