Skocz do zawartości

Iv4nt

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Iv4nt

Informacje

  • Imię
    Kamil
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Iv4nt

0

Reputacja

  1. DEV ja również poproszę o rozkodowanie, potrzebuję wyposażenia żeby porównać z kosztorysem WAUZZZ8E36A067144 Dziękuję
  2. To po co wystawiają auto na licytacje ?
  3. A to nie jest tak ze ubezpieczyciel daje mi kontakt do firmy która chce kupić ?
  4. Ile mogę za wrak dostać ? Tak +- Oraz jak wyglada sytuacja z ubezpieczeniem? 26 stycznia kończy mi się ubezpieczenie, nie wiem czy wyrobią się z wypłatą do 26. Czy mogę wykupić samo oc na np miesiąc ?
  5. Wiesz co suma ubezpieczenia 19890 wariant serwis. W owu jest zapis ze w wariancie serwisowym naprawa na zamiennych częściach oryginalnych. Udziału własnego nie mam, amortyzacja zniesiona.
  6. Cześć i czołem ! Chciałbym was prosić o wycenę pozostałości po szkodzie - aktualnie czekam na kosztorys oraz ogólną wycenę auta. Dodam ze wystrzeliły poduchy, silnik nie odpala. Silnik 2.0 BPW, 230 przebieg w oryginale. 1tys km temu regenerowana turbosprężarka. Ponizej fotki. Z góry dziękuje, pozdrawiam
  7. Nie, checka brak. Teraz błędów brak. Mechanik stwierdził wyrobione gniazdo pd, ale co dziwne po odłączeniu egr bądź przepływki zaczyna pracować idealnie i ani grama dymu nie puści:-/ Jak podłączyli kompa to podobno egr walił błędami co jest możliwe bo mu kilka razy wtyczkę odpinałem.
  8. Wydaje mi się że tak, jak ją sprawdzić ?
  9. Cześć! Panowie zwracam się do was z prośbą o diagnozę co jest nie tak bo mówiąc szczerze to już mam dość tego samochodu a raczej silnika. Problem polega na tym że jakiś czas temu miałem dymienie na niebiesko które pojawiało się 5 min po odpaleniu zimnego silnika. Moja diagnoza padła na uszczelniacze pd. Wiec wstawiłem auto temat ogarnięty. Ale zaczęło kopcić jeszcze bardziej. Jak się okazało padła turbina która okropnie puszczała olej. Turbo zostało zregenerowane i założone. W dniu odbioru samochodu wszystko grało i silnik pracował równo. Jakieś dwa dni później silnik zaczal nierówno pracować. Najgorzej jest gdy osiągnie 60-65 stopni co z resztą widać na filmie. Mało tego najbardziej faluje gdy wrzucam Driva, na luzie jest to mniej odczuwalne ale też występuje. W czasie jazdy przy obrotach około 1050-1100 auto mi poszarpuje. Był sprawdzany przepływomierz w vcds i podobno jest ok, bipy są w porzadku, podobno jeden wtryskiwacz jakby podlewał ale w granicach tolerancji. W momencie gdy odłącze przepływomierz pracuje idealnie zero dymienia ani na niebiesko ani na czarno. To samo gdy odłącze egr również pracuje normalnie bez dymienia. Co może być powodem ? Dodam że wymieniany był wałek od pdków bo wypadł ten brock. Ostatnio zrzuciłem tez dekiel i podoginałem styki od pompek. Poniżej wrzucam wam link do filmu gdzie widać zachowanie obrotomierza przy wpiętym biegu. Wideo nierównej pracy silnika Bardzo proszę was o pomoc?
  10. Siemanko ? Poszukuje kogoś z Wawki kto mógłby ogarnąć temat z przepływką na podmianę bądź z kompem w celu sprawdzenia wskazania przepływomierza? Odwdzięczę się butelką dobrego trunku ☺️
  11. Panowie żeby nie zakładać nowego tematu mam do was szybkie pytanie. Otóż jakiś czas temu kupiłem interfejs od naszych przyjaciół VAG CAN PRO ( poniżej podrzucam link ). I niby wszystko było by spoko ale coś ten VCP nie chce zbytnio grać z moim autem. Rozkręciłem interfejs i moim oczom ukazał się procesor z oznaczeniem Atmega 162, pytanie do was jest takie - czy jest realna szansa żeby to zadziałało z jakimś VCDS'em bądź innym programem do połączenia się z samochodem ? Jeżdżę A4 B7 z silnikiem BPW więc komunikacja po szynie Can - dobrze rozumiem ? Proszę o porady Pozdrawiam
  12. To może i faktycznie to wina uszczelniaczy. Mi pali na dotyk tylko te dymienie strasznie mnie irytuje.
  13. A powiedz mi czy miałeś problemy z odpalaniem? W sensie ciężko odpalał?
  14. Cześć wszystkim! Od kilku dni mam problem z moim audi. Mianowicie, przy odpalaniu po nocnym postoju po około 5 minutach zaczyna dymić mi na niebiesko. Dymienie ustępuje po osiągnięciu temperatury roboczej tj. 90 stopni. Co może być powodem takiego zjawiska? Obstawiałem uszczelniacze zaworów ale chyba w takiej sytuacji od razu puszczał by niebieskie chmurki a nie dopiero po 5 minutach. Czy problem może leżeć po stronie świec żarowych ? Może któraś z nich jest padnięta ? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...