Skocz do zawartości

Zgasio

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

11

1 obserwujący

O Zgasio

Informacje

  • Imię
    Artur
  • Miasto
    Kock

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

1047 wyświetleń profilu
  1. Daawno mnie tu nie było ale w końcu znalazłem czas na aktualizacje... Co do Audi, samochód jeździ praktycznie bez żadnej awarii, oprócz wyrwanej pół osi z przegubu wewnętrznego Ale zostało ogarnięte i nadal jeździ Na początku tego roku miała wpaść korekta lakieru ale niestety były inne wydatki.. Mam nadzieję że teraz na wiosnę się uda W tym sezonie odpuściłem sobie jakiekolwiek spoty/zloty na okolicy. Brak chęci.. Oby drugi sezon okazał się lepszym... Wpadła jedynie wakacyjna sesja autka (Wygrany konkurs ) Co więcej: - Został zmniejszony dystans z tyłu (Koło w końcu jest na równo i policja się nie czepia) - Miałem przygodę z zepsutym licznikiem (Brak podświetlenia kokpitu) Został kupiony używany i zakodowany ponownie, miał być fuul fis ale nie wyszło) - Zostały kupione zregenerowane oryginalne lampy Valeo h7 z czarnymi obwódkami i kierunkiem (Świecą świetnie przy ledach) - Została wymieniona podsufitka na czarną alkantare + pomalowane plastiki elementów podsufitki na czarno - Drogą zakupu została kupiona oryginalna klapa usa (czeka na malowanie) - Kratka została zastąpiona drukiem 3D z przyklejonym magnesem na telefon, dla mnie fajna sprawa, oklejona w carbon - Został zrobiony kompletny rozrząd Continental + poma wody Heli (Drugi raz już od czasu kupienia autka) - Został ustawiony poprawnie kąt wtrysku (Był źle ustawiony) - Uszczelka pokrywy zaworów - Zregenerowany tylny zacisk - Założona została używana maglownica w bardzo dobrym stanie - Nowe koło pasowe Corteco - Nowy n75 - Prawy przegub nowy Spidana - Olej w silniku i filterki podstawa - Ledy do świateł cofania - Używane przednie opony Pirelli, mechanik zauważył bąbla na jednej starej oponie i byłem zmuszony wymienić Kilka zdjęć i widzimy się w przyszłym roku! P.S Opaski obok coolera już nie widać
  2. Sanki, półosie, wybierak i chyba tyle
  3. Witam ponownie po dłuższej przewie Autko trafiło do Audi Elements na poniższe mody: Swap skrzyni 6 biegowa z 2.5 TDI (Polecam każdemu!) Wpadła pompa wtryskowa zregenerowana i przerobiona na 11 Nowe szklanki I kilka mniejszych drobnostek Ogólnie samochód mechanicznie ogarnięty w końcu normalnie jedzie, turbo nie przeładowuje Najbliższe rzeczy do autka: - Zawita przedni zderzak ogarnięty na gładko - Usunięcie rdzy na klapie w okolicy rejestracji - Zaprawki lakiernicze - Pełna korekta lakieru Wykres po założeniu pompy 11:
  4. Czyli nie tylko mi się nie chciało wyciągać całej wiązki ? oo jeśli to były godziny wieczorne około 23 to taak byliśmy na parę aut na spocie w Międzyrzecu ?
  5. Co zrobiłeś z wiązką od haku? Piękna sztuka!
  6. Geometria była czyszczona podobno z tego co chłopaki z Audi Elements mówili, na początku odebrania auta było git, dopiero po miesiącu zaczęła się wyłączać, a samochodem jeździłem dosyć dynamicznie. Probówałem na czwórce przelecieć, ale nie dam rady bo ponad 3tyś i odcina turbo, po mieście jeździć można i się nie wyłącza nawet jak na tej dwójce dam do 4 tyś i się nie wyłączy, gorzej na trasie jechać te 140 dać gazu i turbo już odcina
  7. Witam serdecznie po dłuuugiej przerwie, A zatem co się działo z autem? Miesiąc temu zostały założone: - Turbo od AWX-a - Wtryski 216 - Kompletne sprzęgło z AWX-a - Map sensor 3bar - Centralny intercooler - Nowe wężyki podciśnienia - Brak katalizatora (wspawana prosta rurka) - Wywalony EGR - Skrzynia biegów uszczelniona gdzie tylko się dało, nowy olej - Wymieniona uszczelka pod miską olejową - Wymienione wszystkie filtry i wymieniony olej Całość wystrojona przez spanky, wynik mało zadowalający bo tylko 152km i 337nm. Na więcej nie pozwoliła pompa, jest już w złym stanie... Na samym początku zaczęcia dłubania w silniku została włożona turbinka GTC1549vz, po duużej rzeźbie turbo zostało założone, wszystko zostało złożone w całość, turbo chodziło i dość dobrze wstawało, okej prowadzę samochód do strojenia, po diagnostyce okazało się że turbo przeładowuje i nie idzie jej wyregulować... Szybki telefon do chłopaków z Audi Elements, zabrali samochód na lawecie do siebie, posprawdzali wszystko i niestety turbina poszła do kosza.. a więc założyli turbo od AWX-a porobili logi i wyszło że wszystko jest sprawne, znowu zawieźli na lawecie do Otwocka, po czym samochód finalnie został wystrojony... Kupa pieniądzy poszła a efekt mało zadowalający... z czasem wpadnie pompa 11 i zobaczymy co uda się jeszcze ugrać. Niedługo czeka wymiana dwumasy.. i sprawdzenie turbo bo zaczęło od czasu do czasu odcinać przy wyższych prędkościach. Został także założony zderzak tylni z dokładką pdc zespawany w całość, chciałbym jeszcze ogarnąć w tym roku polerke lakieru i wyciągnięcie wgniotek. Ostatnio na parkingu ktoś musiał uderzyć hakiem prosto w przednią rejestracje ?‍♂️ Przy czym trochę porysował zderzak.. (Chociaż i tak przydał by się nowy, swoje już przeszedł) Na chwilę obecną cieszę się z tego co udało mi się osiągnąć, ale to jeszcze nie koniec przygody ?
  8. Zroluj nadkola i po problemie U mnie jeszcze nie jest aż tak nisko
  9. Skąd taka zmiana z c5 na b5?
  10. Dziękuję ?
  11. Witam po dłuższej przerwie, motywacja wróciła do dalszego robienia autka A więc ostatnio zauważyłem olej na posadzce w garażu szybkie ustawienie się do znajomego mechanika i ogarnianie co się stało okazało się, że padły uszczelniacze na wale Mało tego został także znaleziony drugi wyciek tym razem ropy, a dokładnie lało się z nastawnika, także była ustawiona zła dawka paliwa była zaniżona niż powinna być oryginalnie, po wszystkim silnik został umyty bo był cały w oleju. Co z lepszych wiadomości: - Zostały zrobione kierunkowskazy świecące jak w usa - Zderzak na tył jest już w trakcie malowania - Został zamówiony centralny fmic (140) - Jestem w trakcie oklejania dekorów w carbon 5d - W następnym miesiącu wlatują wtryski 216 i jak już wszystko będę miał skompletowane, składamy wszytko i jedziemy na strojenie, jako że biłem się z myślami czy robić samego chipa czy jednak dać mu trochę więcej koksu zdecydowałem się że jednak zakładam turbo co już z rok leży na półce a mowa o gtc1549vz Parę fotek z jesiennej sesji:
  12. A więc, byłem na hamowni wynik jak dla mnie bardzo dobry bo wyszło 105km i 247nm gdyby nie felgi myślę że by spokojnie było 110km jak dała fabryka Zrobilem także logi dynamiczne wyszło że wszystko jest w porządku co bardzo mnie to cieszy i daje kopa na dalsze modzenie Teraz aby się umówić na chipsa prawdopodobnie będę robił w Poniatowej (jeżeli jeszcze robi chiptuningi) Udało mi się ogarnąć zderzak z dokładką pdc zespawany w całość ? niestety nie w kolorze ale to się ogarnie ? Wleciała także wlepa na przednią szybę mi się podoba jestem ciekaw Waszej opinii. Poniżej parę spontanicznych fotek z myjni a także spotu w Lublinie
  13. Witam po dłuższej przerwie, mały up date: - wpadła dokładka od cupry - wpadły nowe tarcze Rotingera + klocki Textara na tył - wpadł także dystans na przód (w końcu mieści się dekielek z felg) - nowa uszczelka pod deklem + separator oleju - klipsy na amortyzator z poliuretanu na tył Ogólnie samochód ma się dobrze, cieszy oko W następnym weekendzie jadę na mapę, dałem sobie spokój ze zmianą turbo itp (koszta..) A takie 140km wystarczy mi na spokojnie, samochód jest obniżony więc szybko po naszych drogach się nie da.. Szukam teraz zderzaka na tył z dokładką pdc najlepiej w kolorze LZ5K jak ktoś ma niech daje znać. Pozdrawiam
  14. Zgasio

    silverDaily A4 B5

    Trzeba by się kiedyś ustawić na fotki, planujesz jakiś xenon że zderzak z spryskani kombinujesz?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...