Skocz do zawartości

AudiRacer11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O AudiRacer11

Informacje

  • Imię
    Bartek
  • Miasto
    dolny śląsk

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Limuzyna
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia AudiRacer11

0

Reputacja

  1. A ja się nie do końca zgodzę. OK - rozumiem, wymiany co 10 tys i olej "byle jaki z normą" to lepiej niż olej topowy i wymiany co 30 tys. km. Ale nie zgodzę się z tym twierdzeniem - byleby miało normę. Producenci olejów luźno podchodzą do norm. Wielu producentów używa olejów bazowych recyklowanych - co z tego, że olej spełnia normę, gdy utlenia się tak szybko, że po 5 tys km już jej nie spełnia? Zgadzam się w kwestii tego, gdzie i w jaki sposób olej jest produkowany. Niestety, jest wiele marek "private label" czyli produkowanych gdzieś w Holandii, czy Niemczech, gdzie leje się to samo do różnych butelek 15-tu producentów i każdy obiecuje coś innego, ale zazwyczaj chodzi o "niemiecką jakość, MADE IN GERMANY. Nie oznacza to, że te oleje są złe, ale śmiem wątpić, czy najlepsze. Motul, Millers czy LM od wielu lat produkują oleje, mają swoje laboratoria i sami produkują oleje. I temu ufam. Od dłuższego czasu leję YACCO Lube DE 5w30 - ludzie się w czoło pukali. A ja wiem, że firma ma 100 lat, jak produkują oleje widać na YT, wszystko robione we Francji, i tam jest to prawdziwa marka PREMIUM. I ceny tam są podobne do naszych. Nie uwierzę, że można sprzedawać porządny olej 504 / 507 za 80 zł/ 5L. Zrobiłem już kilka wymian, i kolejna to będzie też YACCO, a jeśli nie, to być może skuszę się na Motul Specific, lub Millersa EE. YACCO LUBE DE 5W30 - Yacco YACCO.PL Przeznaczony do najnowszych silników Diesel (z filtrami DPF lub bez), oraz benzynowych (z turbo, lub bez), spełniających normę emisji spalin Euro 4...
  2. heh szybko ten czas leci Widać, że masz jakieś udziały bo próbujesz reklamować tego mannola jak tylko się da a prawda jest taka, że to nic specjalnego...
  3. tak tak, wiem napisałem tylko, że już mają olej z normą 508/509 aby podkreślić, że raczej to dość nowoczesna firma bo ma w ofercie oleje z najnowszymi normami/aprobatami. Ja się jednak skusiłem na Yacco i kupiłem olej o nazwie DE 5w30, kosztuje w okolicach 215zł za 5l więc nie jest źle. Może to i drogo w porównaniu do innych za 85zł ale nikt mnie nie przekona, że za 1/3ceny to porządny olej być może jest "wystarczający" ale dla mnie to za mało dlatego wybrałem tak jak wybrałem. Póki co ok 3tyś km przejechałem i jeżdżę ze spokojną głową bo mam aprobatę
  4. Yacco Lube DE 5w30 lub Motul Specific 504/507
  5. Myślę, że zacząć można chociażby od aprobat. Zacząłem się tym trochę interesować no i ich oleje nie tyle spełniają normy ale mają też aprobaty producenta OEM, więc były jeszcze przebadane niezależnie na zewnątrz. W ogóle jeśli jakiś producent dopuszcza stosowanie jakiegoś oleju w jego silniku bez utraty gwarancji (jeśli mamy nowe auto) to już o czymś świadczy. w yacco mają aprobatę 504,00/507,00 i nawet już znalazłem u nich 0W20 już teżz aprobatą VW 508.00/509.00. No i bardziej "namacalne dowody" w karcie technicznej, wystarczy porównać z innymi. Ja chyba spróbuję.
  6. A czemu? Złe doświadczenia czy luźna opinia? Bo jak sam mówisz skoro Yacco ma dobrą reputacje to może jednak warto? Do tego też dochodzi jeszcze cena, nie jest to najtańszy olej bo jak koleżanka Jedenastka zauważyła mamy manola za 85zł ale i tak uważam, że tragedii nie ma.
  7. Koledzy a próbował ktoś Yacco? Bo znalazłem na ten przykład Yacco Lube DE 5w30 z normą 504.00/507.00? ? Na papierze parametry wygladaja spoko.
  8. Witam wszystkich, Na imię mam Bartek, jestem z dolnego śląska, forum obserwuję już od jakiegoś czasu z racji na to, że obecne A4 to nie moje pierwsze audi Mam nadzieję skorzystać z Waszej pomocy a i dać też coś od siebie pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...