Skocz do zawartości

wolo93

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O wolo93

Informacje

  • Imię
    Mateusz
  • Miasto
    Gdańsk

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Osiągnięcia wolo93

0

Reputacja

  1. Ok, dzięki za pomoc. Sprawdzę i dam znać.
  2. Wentylator uruchamia się po 90 stopniach tak jak powinien po wymianie czujnika temperatury, ale nadal temperatura wzrasta do 110-120 i spada po chwili do 90.
  3. I to też może powodować wzrosty i spadki temperatury?
  4. Wyjmowałem turbinę i od tamtej pory zaczęły się cyrki. Odpowietrzałem układ już kilkukrotnie, nawet maszyną. Dlaczego po wypięciu wentylatora temperatura jest ok, a po wpięciu zaczynają się cyrki... Dodatkowo nie grzeje na postoju.
  5. Drodzy Forumowicze, Piszę do Was, bo już mnie krew zalewa. Auto grzeje tylko w przypadku, gdy gazuje. Na postoju, leci zimne powietrze. Ale to nie wszystko. Przy wyciągniętej wtyczce od wentylatora chłodnicy, temperatura wskazuje 90 stopni. Przy włożonej wtyczce, temperatura skacze pomiędzy 90 a 110 i po chwili wraca. Nie pytajcie, jak doszedłem do sposobu "z wtyczką". Wymienione : -czujnik temperatury -termostat -rozrząd+pompa wody Auto z instalacją LPG, ale na reduktorze temperatura 80stopni. Pomysły?
  6. Wycieraczki zrobione ! Pomógł sposób @kaman. W skrócie, odkręcamy blaszkę od silniczka wycieraczek, włączamy zapłon, żeby silnik przyjął pozycję "0". Po czym przykręcamy blaszkę w odpowiedniej pozycji. Pozycję musimy określić metodą prób i błędów, jednak musi być ona skierowana w stronę pasażera.
  7. Jeszcze do tego nie siadłem, dzisiaj się za to zabiorę, zdam relacje w tym poście. Dzięki za pomoc. Mam nadzieję, że to wina zabrudzenia.
  8. Masz może jakieś zdjęcia? Nie mogę tego nigdzie znaleźć.
  9. Mechanizm kupiłem w Norauto, więc nie powinna być to wersja z anglika. Poza tym, silnika nie wymieniałem, a sam mechanizm. To silnik napędza ruch a nie mechanizm, śruby pasowały idealnie, zagięcia na silnik też były w odpowiednim miejscu, jestem pewien, że złożyłem wszystko tak jak było wcześniej.
  10. Cześć, Po wymianie mechanizmu wycieraczek pojawił się problem. Chciałem się zająć ustawieniem ramion, włączyłem zapłon, poczekałem aż silniczek zrobi pełny ruch i po przykręceniu ramion, wycieraczki uderzały w podszybie. Zauważyłem, że muszę je ustawić 20-30cm nad podszybiem, żeby pracowały prawidłowo. Wycieraczki powinny chodzić w trybie ruch do góry - ruch do dołu. U mnie jest ruch do góry - ruch do dołu i znowu ruch do góry, przez co zatrzymują się w połowie szyby. Czy ktoś z forumowiczów walczył już z takim tematem?
  11. Cześć wszystkim, mam na imię Mateusz, jestem z Gdańska. Od dwóch lat jestem szczęśliwym posiadaczem A4B6 BFB w pełnym sline. Podzielę się swoimi doświadczeniami, jak i mam nadzieję, że znajdę odpowiedzi na moje pytania
×
×
  • Dodaj nową pozycję...