Camill
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Camill
Informacje
-
Imię
Kamil
-
Miasto
Kłaj
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BEX
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia Camill
0
Reputacja
-
1.8T BEX Prośba o analize logów (wypadające zapłony)
Camill odpowiedział(a) na Camill temat w Audi A4 B6/B7
Jest oryginalny, tylko nie jestem pewien czy jest dobrze założony tak jak na foto wyżej post. -
1.8T BEX Prośba o analize logów (wypadające zapłony)
Camill odpowiedział(a) na Camill temat w Audi A4 B6/B7
Sprawdzałem dziś szczelność dolotu i okazało się ze ezektor jest rozszczelniony (jutro powinienem mieć nowy) sprawdziłem ten zaworek od odmy o którym mówił przem8 i on działa, korka oleju też nie zasysa. Zawór N75 też zmienię bo jest jakiś zamiennik nieznanego pochodzenia . Sprawdziłem DV jeszcze raz jest sprawny tylko nie jestem pewny czy jest prawidłowo zamontowany czerwony do dolotu a niebieski do IC jak na foto: http://pokazywarka.pl/f1vgne/ Co do ciśnienia paliwa sprawdzą mi to na stacji diagnostycznej ? Jak zrobię tą szczelność to zrobię logi ponownie, a z tym programem to chyba muszę do tunra jakiegoś podjechać żeby zrobił program jak się należy, tylko najpierw chcę auto mechanicznie doprowadzić do porządku -
1.8T BEX Prośba o analize logów (wypadające zapłony)
Camill odpowiedział(a) na Camill temat w Audi A4 B6/B7
OK jutro to ogarnę -
1.8T BEX Prośba o analize logów (wypadające zapłony)
Camill odpowiedział(a) na Camill temat w Audi A4 B6/B7
Auto kupiłem z Holandii i nie mam żadnej wiedzy na temat programu. Logi na benzynie były robione, dv sprawdzałem i jest wporzadku. Co do reszty postaram się jutro ogarnąć i dam znać. A co do szczelności dolot to przy okazji wyjścia turbiny sprawdzałem węże i ic wizualnie ok, jest jakiś pewniejszy sposób? -
1.8T BEX Prośba o analize logów (wypadające zapłony)
Camill odpowiedział(a) na Camill temat w Audi A4 B6/B7
Boscha -
Witam, jestem świeżo po regeneracji turbiny i wymianie przepływomierza. Pojawił się problem wypadających zapłonów: 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded 16687 - Cylinder 3 Misfire Detected P0303 - 001 - Upper Limit Exceeded 16686 - Cylinder 2 Misfire Detected P0302 - 001 - Upper Limit Exceeded Co może być przyczyną? Tutaj logi: http://vaglogi.pl/log-002_033_tLCmY.html http://vaglogi.pl/log-003_020_Wg1ell0.html http://vaglogi.pl/log-115_118_3IMh6C.html Z góry dzięki.
-
Cześć jestem Kamil. Mieszkam pod Krakowem. Od niedawna posiadam A4 B6 1.8t BEX quattro. Pozdrawiam