Skocz do zawartości

PAWLUS

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PAWLUS

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PAWLUS

0

Reputacja

  1. Parametry z nowego po adaptacji na wolnych obrotach. I zdjęcia z zdemontowanego po przebiegu 25tys. Ten wytrzymał najdłużej że wszystkich wcześniejszych...
  2. A możesz wytłumaczyć prawidłowa prace egr... Bo ponoć po DIESEL GATE egr jest cały czas otwarty... raz więcej a raz mniej aby wytrącić tlenki azotu i otrzymać EMISJE SPALIN EURO 5 bo przed aktualizacja egr ponoć pracował na wolnych obrotach a w trakcie jazdy był zamkniety... i emisja spalin ledwo sie miescila w EURO 3... prawda???
  3. Dpf jest... wypala do 5.5g... A co według Ciebie???
  4. Od zmiany do zmiany nic nie dolewam...
  5. Różnie... od 15 do 25 tys.km w zależności kiedy stanie egr
  6. Tak całe zarosniete że sztanga stoi
  7. Tak robię adaptacje ... stwierdzam że problem egr jest w DIESEL GATE
  8. 7 nowy.. kolejne 5 to PIERBURG, a teraz 7 zakładam WAHLERA
  9. Kupiłem w 2018 z przebiegiem 202tys. I uszkodzonym egr-em ... kupiłem nowy miał zmazane znaki OE pocieszyłem się 4tys. Km. I dalej to samo... do tej pory zrobiłem przez 5lat 140tys. Km i teraz wkładam 7 egr NOWY. ZA TYDZIEN JADE NA COFNIECIE MAPY PRZED DIESEL GATE . I CHCE SPRAWDZIC JAK TERAZ PRACUJE EGR NA TEJ MAPIE A JAK BEDZIE ZA TYDZIEN NA NOWEJ TZN ORYGINALNEJ PRZED AKTUALIZACJA EMISJI SPALIN.
  10. Mam problemy z EGRem... już kilka razy wymieniałem i chciałbym popatrzec w parametry... kiedy się otwiera kiedy zamyka itp. Jak to poprawnie odczytać
  11. Witam. Mógłby mi ktoś z was objaśnić jak powinna wyglądać praca egr, na postoju w czasie jazdy itp. Posiadam dostep do VCDSa tylko jak odczytywać te parametry.
  12. A robiłeś coś z wałkiem podtartym itp?
  13. I pomogła u Ciebie wymiana uszczelnień wtrysków?? korekty się zmniejszyły?? jaki miałeś przebieg??
×
×
  • Dodaj nową pozycję...