Skocz do zawartości

zuri1993

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O zuri1993

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Opole Lubelskie

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1995
  • Silnik
    1.6
  • Kod silnika
    ADP
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia zuri1993

0

Reputacja

  1. Temat powrócił jak bumerang, choć nie był rozwiązany do końca, po zakupie nowego czujnika stary się naprawił i prawidłowo pokazywał przez chwilę a potem znowu 114 ale jeżdżone na takim bo logi dla cpu prawidłowe, ale wczoraj wymieniłem wkońcu ten czujnik i pokazuje tak samo jak stary 114st. Nwm czy prawidłowo sprawdzam działanie czujnika miernik podpięty do styku C i D w temp. pokojowej ok 1800 omów po włożeniu do wrzątku spada ok400 omów. Po wyjęciu termostatu sytuacja taka sama temp w okolicach 110st wszystkie węże gorące powietrze z nawiewów letnie, nagrzewnica drożna woda z kranu swobodnie przelatuje.
  2. Ok pobrałem vag com i w polski VAG również w blokach licznika dochodzi 110st natomiast w blokach silnika pokazuje 90st. Więc to czujnik poleciał, czy to jest ten który jest w króćcu z tyłu silnika?
  3. Nie mam klimatronica, a sprawdzę to na Polski VAG 4.9 i chiński kabel kkl?
  4. Witam, mam problem mianowicie silnik łapie 90st dosłownie po 10min pracy a po krótkiej chwili wędruje do tych 115st. Termostat wymieniony (sprawdziłem w gorącej wodzie się otwierał nowy i stary-choć ten trochę mniejszą szczelinę miał) górny wąż i te od nagrzewnicy jak i chłodnica bardzo gorące, dolny wąż chłodny, płyn w zbiorniczku wyrównawczym letni można mieszać palcem, powietrze z nawiewów lekko ciepłe. Jakiś pomysł? Pompa wody daje podobne objawy ?
  5. Wymienione profilaktycznie zostały kopułka i palec, auto zapaliło lecz z okolicy aparatu zapłonowego dobiegają stuki https://youtu.be/kDLHSbQsBGM
  6. Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. 1.6 ADP w samej benzynie, auto zgasło podczas jazdy, z cewki iskra wychodzi, za kopułką na świecach iskry brak, kopułka nowa, palec, przewody WNi i świece max 10tys km. Sprawdzony czujnik Halla, czujnik położenia wału. Błędy wyrzuciło: 18010 napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie - sporadyczny 16885 czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwość brak osprzętu /nie związany ze sprzętem - sporadyczny Po wykasowaniu nie pojawiły się ponownie, bo auto stoi i nie odpala
  7. Siema z tej strony Michał, od dłuższego czasu obserwuje forum, aż nadszedł czas aby na poważnie dołączyć do Waszego grona ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...