Jump to content

zuri1993

Pasjonat
  • Content Count

    7
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

0

About zuri1993

Informacje

  • First name
    Michał
  • Location
    Opole Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    1995
  • Engine
    1.6
  • Engine code
    ADP
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Temat powrócił jak bumerang, choć nie był rozwiązany do końca, po zakupie nowego czujnika stary się naprawił i prawidłowo pokazywał przez chwilę a potem znowu 114 ale jeżdżone na takim bo logi dla cpu prawidłowe, ale wczoraj wymieniłem wkońcu ten czujnik i pokazuje tak samo jak stary 114st. Nwm czy prawidłowo sprawdzam działanie czujnika miernik podpięty do styku C i D w temp. pokojowej ok 1800 omów po włożeniu do wrzątku spada ok400 omów. Po wyjęciu termostatu sytuacja taka sama temp w okolicach 110st wszystkie węże gorące powietrze z nawiewów letnie, nagrzewnica drożna woda z kra
  2. Ok pobrałem vag com i w polski VAG również w blokach licznika dochodzi 110st natomiast w blokach silnika pokazuje 90st. Więc to czujnik poleciał, czy to jest ten który jest w króćcu z tyłu silnika?
  3. Nie mam klimatronica, a sprawdzę to na Polski VAG 4.9 i chiński kabel kkl?
  4. Witam, mam problem mianowicie silnik łapie 90st dosłownie po 10min pracy a po krótkiej chwili wędruje do tych 115st. Termostat wymieniony (sprawdziłem w gorącej wodzie się otwierał nowy i stary-choć ten trochę mniejszą szczelinę miał) górny wąż i te od nagrzewnicy jak i chłodnica bardzo gorące, dolny wąż chłodny, płyn w zbiorniczku wyrównawczym letni można mieszać palcem, powietrze z nawiewów lekko ciepłe. Jakiś pomysł? Pompa wody daje podobne objawy ?
  5. Wymienione profilaktycznie zostały kopułka i palec, auto zapaliło lecz z okolicy aparatu zapłonowego dobiegają stuki https://youtu.be/kDLHSbQsBGM
  6. Przeszukałem forum i nie znalazłem odpowiedzi na mój problem. 1.6 ADP w samej benzynie, auto zgasło podczas jazdy, z cewki iskra wychodzi, za kopułką na świecach iskry brak, kopułka nowa, palec, przewody WNi i świece max 10tys km. Sprawdzony czujnik Halla, czujnik położenia wału. Błędy wyrzuciło: 18010 napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie - sporadyczny 16885 czujnik prędkości pojazdu zakres/możliwość brak osprzętu /nie związany ze sprzętem - sporadyczny Po wykasowaniu nie pojawiły się ponownie, bo auto stoi i nie odpala
  7. Siema z tej strony Michał, od dłuższego czasu obserwuje forum, aż nadszedł czas aby na poważnie dołączyć do Waszego grona ?
×
×
  • Create New...