Skocz do zawartości

w3soly

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O w3soly

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Siniarzewo

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia w3soly

0

Reputacja

  1. w3soly

    Stuki z okolic alternatora

    Dla potomnych, okazało się, że sprzęgiełko się zatarło. Po regeneracji alternatora cisza.
  2. w3soly

    Stuki z okolic alternatora

    Od jakiegoś miesiąca słychać stuki metaliczne z okolic alternatora. Mechanik zdiagnozował słabe ładowanie, poniżej 13V nawet na wysokich obrotach. Zasugerował regeneracje. Gdzieś czytałem, że te stuki mogą być związane z napinaczem na rolce alternatora. Czy to jest właśnie to? W środę oddaje samochód na regeneracje alternatora + regeneracja turbo i wymiana kompletnego rozrządu (pasek + łańcuch). Koszty będą wysokie, a nie chce pieniędzy wyrzucić w błoto. Załączam film z nagraniem, gdzie dość dobrze słychać te stuki, gdyby jakość była niezadowalająca mogę wrzucić w lepszej jakości. W warsztacie mówili, że turbo nie dmucha. Sprawdziłem na OBD II, niestety nie mam VCDS i podchodzi do 1.5 bara. stuki.mp4
  3. w3soly

    Auto samo przyhamowuje

    Przed wymianą i jakiś czas po wymianie nie było problemów. Dopiero po jakimś czasie jak hamuje silnikiem albo jadę wolno to co jakiś czas samochód lekko szarpie jakby chwilowo zahamował.
  4. w3soly

    Auto samo przyhamowuje

    Witam. Od jakiegoś czasu zauważyłem, że podczas jazdy auto samo co kilka obrotów koła jakby samo lekko hamowało. Jest to odczuwalne przy hamowaniu silnikiem albo jeździe na małych obrotach przy wolnych prędkościach. Miałem wymieniane klocki ostatnio, ale gdy puszczam na luzie auto z górki to nie czuje żadnych oporów. Gdzieś znalazłem informację, że może to być objaw zużycia cewek zapłonowych. Wie ktoś z Was może, co to może być?
  5. Witam, Byłem w piątek na sofcie, niestety, muszę w środę wybrać się na poprawkę. Na rozgrzanym silniku, po odpaleniu gaśnie. Po odpięciu czujnika temperatury powietrza zasysanego pali już poprawnie. Ale turbo nie dmucha, tryb awaryjny? Problem opisywałem tutaj: https://a4-klub.pl/topic/427617-a4b7-bfb-18t-gaśnie-po-odpaleniu-po-wgraniu-mapy/?tab=comments#comment-5329856 Może ktoś przeanalizować wykres? Najpierw wrzucona została seria, potem mod. Nie ma za dużo pojęcia, co jest ok, a co nie tak. Wolę zapytać się kogoś bardziej doświadczonego Dodam tylko ze wstawiony DP i FMIC
  6. Właśnie to jest nie raz polecana firma, każdy chwalił, dlatego się wybrałem. Dzięki za odpowiedź. Teraz wiem, że będę chciał nowe wykresy, a najlepiej ostatnie hamowanie przy mnie.
  7. Czyli nie będzie musiał nic downgradować, tylko poprawić mapę?
  8. Hej, Dzisiaj byłem na sofcie. Długa historia, Audi już miała program wgrany, ale nie wiedziałem o tym, sprzedawca mi tego nie przekazał. Okazało się, że soft nie był do końca poprawny. Została jeszcze raz zestrojona na 209 KM, wykresy o wiele lepsze. Ale nie o tym mowa. Po przejechaniu paru kilometrów i próbie zapalenia, zaraz gasła. Odpalam, nagle obroty spadają i gaśnie. Zadzwoniłem do tunera, kazał odpiąć czujnik temperatury zasysanego powietrza. Przy odpiętym czujniku odpala, jeździ, ale turbo się nie załącza, jest check engine, ponieważ nie wykrywa czujnika. Umówiłem się na kolejną wizytę w przyszłym tygodniu, tuner zapewnił, że mogę do tego czasu jeździć bez czujnika. Diagnoza, program nie akceptuje podniesienia mocy, stąd wariuje. Należy obniżyć oprogramowanie, wylutować komputer i coś przeprogramować. Czy faktycznie tak jest, że oprogramowanie wariuje po wgraniu mapy? Czy może spotkaliście się z takimi przypadkami? Co może być nie tak i czy na pewno to to, co mówi tuner?
  9. Siniarzewo(Kujawy) Witam wszystkich klubowiczów.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...