Skocz do zawartości

przemek1804

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemek1804

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Sląsk

Auto

  • Model
    Volkswagen
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia przemek1804

0

Reputacja

  1. Widzę, że temat można zamknąć bo coś mało chodliwy jest... jak ktoś tylko może to prosiłbym o napisanie mi czy łańcuch ma byc na 16 ogniw czy na 15 jak na zdjęciu w poprzednim poście bo wszedzie pisze, że 16 ale jak jest tak ustawiony to wałek ssący jest jeden znak w prawo, jutro prawdopodobnie znajdę czas żeby to przestawić na te 15 ogniw i dam znać, może ktoś bedzie miał też taki problem.
  2. ustawiłem go 16 swożni między znakami, na wydechowym wycięcie a na ssącym strzałka, tylko, że cecha na wałku ssącym jest przesunięta patrząc na silnik w prawo o 1 znak, jakbym chciał ustawić cechy wałków i pokrywy to musiałoby być 15 swożni, już zgłupiałem o co chodzi. tak jeszcze się zastanawiam czy czasami wariator nie jest zablokowany w pozycji przestawionej w prawo. przeglądając forum, jeden z kolegów opisał remont silnika wraz z fotorelacją, zainteresowało mnie to zdjęcie, https://postimg.cc/image/qr32z2zwt/ Na tym zdjęciu widać, że strzałka na wałku ssącym jest idealnie na znaku panewki, ale według mnie jest ustawiony właśnie na 15 ogniw (swożni) a nie 16. I o co tu teraz chodzi ?
  3. Witam, to mój pierwszy post i od razu prośba, potrzebuje pewnej pomocy, przyznaje się od razu, że prowadzę warsztat ale niestety nie wiem jak ogarnąć ten problem który mi wyrywa włosy z głowy , dokładniej błąd 17748, problem niby opisywany na forum lecz nie znalazłem dokładnie tego samego problemu, zacznę od początku, samochód sprowadził klient z Niemiec z problemem braku zapłonu na 2 cylindrze, po zdjęciu głowicy okazało się, że ukruszył się zawór dolotowy, tłok dostał grubo po głowie, wymieniony został tłok, komplet pierścieni, panewki korbowodowe, pełna regeneracja głowicy, wszystko powinno być ok ale nie jest.... rozrząd jest ustawiony na znaki, tylko mam pewne wątpliwości co do wałków rozrządu, na wałku wydechowym ustawiony na cechę która się pokrywa idealnie, wałek ssący ustawiony na strzałkę, 16 ogniw łańcucha, tylko, że wychodzi on w tym momencie około zęba w prawo patrząc na silnik od przodu, w 1,8t wychodzi cecha idealnie a tutaj nie, wariator jest sztywny, nie jest zerwany hamulec, łańcuch napięty jest mocno, nie wyczuwam luzu. Na wolnych obrotach samochód chodzi bardzo nie równo, wręcz mam wrażenie jakby ciśnienie wracało do kolektora dolotowego, jest dziwny dźwięk, na wyższych obrotach silnik pracuje równo, najdziwniejsze jest to, że błąd 17748 wyskakuje tylko na wolnych obrotach, jak skasuje błąd na obrotach wyższych niż 1200 to się już nie pojawi, wystarczy puścić gaz i za kilka sekund znów jest błąd. Może miał ktoś taki przypadek i jest w stanie mi podpowiedzieć coś, dręczy mnie równiej ustawienie tego wałka ssącego, w parametrach na wolnych obrotach odczytuje około 8 stopni na plusie, w momencie dodania gazu wchodzi do 33 stopni, przy puszczeniu gazu na wolne obroty ten kąt spada powoli stopniowo aż do 8 znów. Dziękuje z góry za podpowiedzi
  4. Witam wszystkich, liczę na pomoc i sam myślę, że komuś w czymś będę mógł pomóc
×
×
  • Dodaj nową pozycję...