babik_86

Pasjonat
  • Zawartość

    5
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O babik_86

    Informacje

    • Imię
      Artur
    • Lokalizacja
      Ustrzyki Dolne

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AVJ
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. babik_86

      Byłem w serwisie, w którym robiłem regeneracje skrzyni biegów i okazało się że na wale są lekkie luzy, tłumaczyli mi że tam są przeguby i one mają luzy każdy pod trochę i to finalnie daje większy luz przy zmianie obrotów wału (zmiana biegu z wstecznego na jazdę do przodu). Przy jeździe wyłącznie do przodu czy też do tyłu problemu nie ma. Ponoć temat już znany, opisany w kilku wątkach ale jak szukałem to nie znalazłem tego nigdzie. W każdym razie dziękuję za pomoc wszystkim!!
    2. babik_86

      Na szybko poleciałem sprawdzić tak jak pisałeś i jest bez różnicy. Wciąż po przełączeniu z wstecznego na bieg jałowy, wtedy puszczam sprzęgło i jest stuk wraz z szarpnięciem - z tym że nie kierunkowe (tył - przód) tylko całym autem zatrzęsie. Podobnie jak gwałtownie ruszysz autem, jest też taki stuk.
    3. babik_86

      Samo wrzucenie biegu i puszczenie sprzęgła, jazda do tyłu jest ok, bez problemów. Problem zaczyna się kiedy z wstecznego przełączam na luz i wtedy puszczam sprzęgło - gdy już jest na biegu jałowym, wtedy właśnie występują te stuki i szarpnięcia.
    4. babik_86

      Kłaniam się wszystkim
    5. babik_86

      Nie baw się w zamienniki, u mnie było podobnie i kupiłem używany ale oryginalny wąż w dobrym stanie na allegro. Miałem założony zamiennik i wytrzymał pół roku, kupiłem używkę i już rok bez kropli wycieku.
    6. Witam, mam problem ze skrzynią biegów. Chodzi o Audi A4 B6 1,8 T quatrro w manualu 5 biegów, silnik AVJ rok 2002/3. Po wrzuceniu wstecznego biegu i zrobieniu choćby kilku centymetrów do tyłu, wyrzucam na luz i puszczam sprzęgło i wtedy następuje dość mocne szarpnięcie oraz stuknięcie. Objaw wyłącznie przy biegu wstecznym, pozostałe działają normalnie. Najgorzej jak się bezpośrednio po wstecznym wrzuci inny bieg, np 1 i sprzęgło wtedy łapie dopiero w połowie, tak jakby auto było na ręcznym i następuje gwałtowne szarpnięcie. W ostatnim półroczu wymieniane były synchronizatory, łożyska, olej i kompletne sprzęgło. Ma ktoś pomysł co to może być?