Jump to content

babik_86

Pasjonat
  • Content Count

    5
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About babik_86

Informacje

  • First name
    Artur
  • Location
    Ustrzyki Dolne

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Byłem w serwisie, w którym robiłem regeneracje skrzyni biegów i okazało się że na wale są lekkie luzy, tłumaczyli mi że tam są przeguby i one mają luzy każdy pod trochę i to finalnie daje większy luz przy zmianie obrotów wału (zmiana biegu z wstecznego na jazdę do przodu). Przy jeździe wyłącznie do przodu czy też do tyłu problemu nie ma. Ponoć temat już znany, opisany w kilku wątkach ale jak szukałem to nie znalazłem tego nigdzie. W każdym razie dziękuję za pomoc wszystkim!!
  2. Na szybko poleciałem sprawdzić tak jak pisałeś i jest bez różnicy. Wciąż po przełączeniu z wstecznego na bieg jałowy, wtedy puszczam sprzęgło i jest stuk wraz z szarpnięciem - z tym że nie kierunkowe (tył - przód) tylko całym autem zatrzęsie. Podobnie jak gwałtownie ruszysz autem, jest też taki stuk.
  3. Samo wrzucenie biegu i puszczenie sprzęgła, jazda do tyłu jest ok, bez problemów. Problem zaczyna się kiedy z wstecznego przełączam na luz i wtedy puszczam sprzęgło - gdy już jest na biegu jałowym, wtedy właśnie występują te stuki i szarpnięcia.
  4. Kłaniam się wszystkim
  5. Nie baw się w zamienniki, u mnie było podobnie i kupiłem używany ale oryginalny wąż w dobrym stanie na allegro. Miałem założony zamiennik i wytrzymał pół roku, kupiłem używkę i już rok bez kropli wycieku.
  6. Witam, mam problem ze skrzynią biegów. Chodzi o Audi A4 B6 1,8 T quatrro w manualu 5 biegów, silnik AVJ rok 2002/3. Po wrzuceniu wstecznego biegu i zrobieniu choćby kilku centymetrów do tyłu, wyrzucam na luz i puszczam sprzęgło i wtedy następuje dość mocne szarpnięcie oraz stuknięcie. Objaw wyłącznie przy biegu wstecznym, pozostałe działają normalnie. Najgorzej jak się bezpośrednio po wstecznym wrzuci inny bieg, np 1 i sprzęgło wtedy łapie dopiero w połowie, tak jakby auto było na ręcznym i następuje gwałtowne szarpnięcie. W ostatnim półroczu wymieniane były synchronizatory, łożyska, olej i kompletne sprzęgło. Ma ktoś pomysł co to może być?
×
×
  • Create New...