babik_86
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
5 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O babik_86
Informacje
-
Imię
Artur
-
Miasto
Ustrzyki Dolne
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2003
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
AVJ
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia babik_86
0
Reputacja
-
Byłem w serwisie, w którym robiłem regeneracje skrzyni biegów i okazało się że na wale są lekkie luzy, tłumaczyli mi że tam są przeguby i one mają luzy każdy pod trochę i to finalnie daje większy luz przy zmianie obrotów wału (zmiana biegu z wstecznego na jazdę do przodu). Przy jeździe wyłącznie do przodu czy też do tyłu problemu nie ma. Ponoć temat już znany, opisany w kilku wątkach ale jak szukałem to nie znalazłem tego nigdzie. W każdym razie dziękuję za pomoc wszystkim!!
-
Na szybko poleciałem sprawdzić tak jak pisałeś i jest bez różnicy. Wciąż po przełączeniu z wstecznego na bieg jałowy, wtedy puszczam sprzęgło i jest stuk wraz z szarpnięciem - z tym że nie kierunkowe (tył - przód) tylko całym autem zatrzęsie. Podobnie jak gwałtownie ruszysz autem, jest też taki stuk.
-
Samo wrzucenie biegu i puszczenie sprzęgła, jazda do tyłu jest ok, bez problemów. Problem zaczyna się kiedy z wstecznego przełączam na luz i wtedy puszczam sprzęgło - gdy już jest na biegu jałowym, wtedy właśnie występują te stuki i szarpnięcia.
-
Kłaniam się wszystkim
-
Nie baw się w zamienniki, u mnie było podobnie i kupiłem używany ale oryginalny wąż w dobrym stanie na allegro. Miałem założony zamiennik i wytrzymał pół roku, kupiłem używkę i już rok bez kropli wycieku.
-
Witam, mam problem ze skrzynią biegów. Chodzi o Audi A4 B6 1,8 T quatrro w manualu 5 biegów, silnik AVJ rok 2002/3. Po wrzuceniu wstecznego biegu i zrobieniu choćby kilku centymetrów do tyłu, wyrzucam na luz i puszczam sprzęgło i wtedy następuje dość mocne szarpnięcie oraz stuknięcie. Objaw wyłącznie przy biegu wstecznym, pozostałe działają normalnie. Najgorzej jak się bezpośrednio po wstecznym wrzuci inny bieg, np 1 i sprzęgło wtedy łapie dopiero w połowie, tak jakby auto było na ręcznym i następuje gwałtowne szarpnięcie. W ostatnim półroczu wymieniane były synchronizatory, łożyska, olej i kompletne sprzęgło. Ma ktoś pomysł co to może być?