Skocz do zawartości

jarkens22

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    11
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jarkens22

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

183 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jarkens22

0

Reputacja

  1. Cały czas pojawia się błąd 18339...
  2. Problemu ciąg dalszy, wymieniłem czujnik g62 i termostat, wszystko podłączone jak trzeba, auto chodzi jak trzeba, ale nie pokazuje temperatury, po podłączeniu do kompa zegar działa prawidłowo, jakieś pomysły?
  3. Dziękuję za info, pozdrawiam ??
  4. Przepraszam nie zrozumiałem, ok to ten w króćcu był padnięty i ten trzeba było wymienić a nie ruszać tego niebieskiego, ten niebieski w takim razie odpowiada za co? Bo wystarczyło że lekko go ruszyłem i po prostu mi odleciała końcówka niebieska... naprawie to dopiero w sobotę, czy mogę jeździć autem?
  5. Czyli teraz muszę wymienić czujnik i termostat cały bo był ok a ja go zepsułem? ? Masakra, coś się może stać jak jeżdżę autem z tym wyłamanym czujnikiem g62/g2?
  6. Witam mam pytanie do bardziej obeznanych w temacie. Moje audi 1.8t BEX posiada 2 czujniki 2-pinowe, jeden z nich jest w termostacie, ogólnie to auto mi nie pokazywało temperatury silnika, od czasu do czasu zdarzało się, że temperatura podczas jazdy wskakiwała na 90 i po kilku sekundach wskazówka znów opadała. Uznałem że czujnik jest padnięty, bo sprawdzając na kompie auto się nagrzewa dobrze i gaz się odpala również bez problemu także termostat ok, wyczytałem na necie że za wskaźnik właśnie ten czujnik w termostacie odpowiada "niebieski", próbując go wyciągnąć, co nie było proste bo reduktor od gazu strasznie przeszkadzał, urwała się niebieska końcówka od wtyczki a reszta została w środku nadal, wsadziłem go z powrotem i temperatury już w ogóle nie pokazuje nawet na sekundę. Czy gdy wyciągnę termostat to uda mi się wymienić w nim czujnik czy trzeba wymienić cały termostat? Patrząc na zdjęcie jak ten termostat wygląda to tak jakby czujnik był w nim wbudowany, ale są tam jeszcze jakieś śruby i czy gdyby dało by się go rozkręcić to mozna by było sam czujnik zmienic?
  7. Widzę że temat jeszcze nie zamknięty więc wyjaśnię co to było może ktoś będzie miał podobny problem. Mechanicy kasowali mnie na hajs za podpinanie do kompa itp. wyskakiwały błędy czujnika wału i przepustnicy, kazali kupić jedno i drugie... :) Dla pewności kupiłem tylko czujnik żeby nie tracić kwitu na darmo i okazało się ze po wymianie nic się nie poprawiło. Przepustnicę wyczyściłem i wg. mnie była ok, poszperałem po necie i znalazłem info od kogoś innego że komp może być zalany. Wykryłem jakiś zielony płyn we wtyczce do ECU, pewnie poszło jakoś po kablach bo wszystko inne było suche. Po oczyszczeniu i wysuszeniu żadnych błędów nie było i auto śmiga jak trzeba. Pozdrawiam, proszę o zamkniecie tematu.
  8. Możecie mi polecić kogoś w okolicy Krakowa, kto zrobi mi logi i ogólnie obczai silnik, może być też dalej. Dajcie jeszcze info ile to mniej więcej może kosztować. Zauważyłem, ostatnio jak się zaczęły robić upały, to w dzień, nawet jak wcisnę gaz do spodu to już od 3k obrotów auto słabnie, strzałka obrotomierza gdy przekracza 3k to tak jakby zaczynała falować, lekko się unosi i cofnie do tylu albo nagle skoczy o 500 obrotów w górę... Gdy jadę gdzieś po 22 jak temperatura na zewnątrz jest mniejsza, to leci znacznie lepiej, ale od 4k ten sam problem co pisałem wcześniej... Może to być coś z chłodzeniem? Pytam czysto informacyjnie, co według was może to oznaczać?
  9. Zamówiłem ferodo, myślałem że po prostu ktoś kto ma podobną audiczkę poleci jakieś sprawdzone, dobre klocki. W takim razie żeby nie zaśmiecać forum, proszę o usunięcie tematu, pozdrówki!
  10. Cześć wszystkim, przyszedł czas na wymianę hamulców... Jakie polecicie mi klocki do 1.8T BEX, 2004r?
  11. Cześć wszystkim! Jestem nowy na forum i od razu się przyznam, że moje obeznanie w autach i silnikach jest skromnie mówiąc - słabe. Jakiś czas temu kupiłem A4B6, 1.8T BEX. Wiem, że auto było strojone, był wgrany program i wsadzona hybryda. Ogólnie 230KM, jednak coś jest teraz nie tak, ponieważ gdy turbina się odpala od 2.5k a jak mija 4k to tak jakby się zacinała, kręci z przerwami i znacznie słabiej niż w przedziale 2.5-4k obrotów. Szczerze nie wyczuwam w tej chwili nawet 200KM... Mógłby mi ktoś wyjaśnić co to może być, co zrobić i jaki wyjdzie ewentualny koszt naprawy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...