Skocz do zawartości

Marcin_Lbn

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marcin_Lbn

Informacje

  • Imię
    Marcin
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    80 B3
  • Nadwozie
    Kombi
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CYRB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marcin_Lbn

0

Reputacja

  1. @DEV To mój nr VIN WAUZZZF4XHA171580 czy olej do kół zębatych - G 052 549 A2 można czymś zastąpić ? Czy ta norma jest jakaś cudowna bo nie ma żaden inny producent po za ASO. I jaka jest pojemność tego układu kol zębatych w S-tronic
  2. @DEV To mój nr VIN WAUZZZF4XHA171580 czy olej do kół zębatych - G 052 549 A2 można czymś zastąpić ? Czy ta norma jest jakaś cudowna bo nie ma żaden inny producent po za ASO. I jaka jest pojemność tego układu kol zębatych w S-tronic
  3. @Dev Możesz rzucić trochę światła na dobór oleju Ravenol i norm bo jest całkowicie zaplatane . Ty podajesz olej do sprzęgieł - G 055 529 A2 olej do kół zębatych - G 052 549 A2 olej do dyfra - G 055 190 A2 Mi serwis automatycznych skrzyń dobrał do 20 TFSI quattro ULTRA Ravenol DSG/DCT do sprzęgieł to jest oczywiste Ravenol AWD H fluid VW G 052 175 A2, G 055 175 A2, G 060 175 A2 Ravenol TOR fluid wg normy AUDI/VW G 055145 A2 Kolega zaś ma Q5 20 TDI quattro z 2017 roku i wsparcie techniczne Ravenola podało Ravenol DCT/DSG do sprzęgieł Ravenol MTF 3 75W do części mech skrzyni, tj. mech. różnicowego. VW G 070 726 A2 Ravenol VSG 75w90 do dyferencjału (tylny most) VW G052 145 A2, VW G052 539 A2, VW G052 911 A2
  4. @Dev a z jakiej części Polski jesteś? prowadzisz jakiś serwis? bo może bylo by mi po drodze i bym podjechał?
  5. @Dev a warto rozkręcać skrzynię i wymieniać filtry? Czy tylko zmienić olej? jak odkręci się korek wyleje się cały olej?
  6. Dzisiaj sobie podzwoniłem po firmach zajmujących się serwisowaniem skrzyń automatycznych i zgłupiałem. Cena za dynamiczną wymianę to ok 1200-1400pln. Większość twierdziła ze filtr jest na wierzchu i trzeba go wymienić ..... Tylko jeden Pan poprosił o Vin i stwierdził ze mam S- tronic 2 generacji. i filtry są w środku skrzyni. Zasugerował ze nie ma co ich ruszać bo zalecenie producenta jest jeżeli nic się nie dzieje to nie ingerować w skrzynię . Zmienić olej i kropka. Co o tym sądzicie? Rozbierać skrzynie aby wymienić filtry? Auto ma obecnie 100 tys i miał już wymianę oleju przy 55 tys .
  7. Proszę o pomoc w temacie wymiany oleju w skrzyni S-tronic w Audi A4 B9 WAUZZZF4XHA171580 . W ASO wymieniają mi ok 3,5 litra interwał 60 tys . Na pytanie czy są jakieś filtry do wymiany twierdzą ze w tym modelu się nie wymienia !!!!!. Czy te pozycje wymienione powyżej będą pasować do mojego? Czy prawdziwą jest inf ze FUCHS PENTOSIN FFL-2 to olej konfekcjonowany przez VW i zalewany w ASO? Zastanawiam się alternatywnie do oryginalnego lub Fuchsa wybrać z uwagi na niższą cenę oraz wiele opinii ze na olejach innych niż ASO skrzynia pracuje płynniej bez szarpnięć i zdecydowanie lepiej. Czy ktoś może to zweryfikować ze jest to prawda ? Poniżej lista olejów , które chciałbym zalać alternatywnie Ravenol DCT/DSG Millers Millermatic ATF DCT DSG Motul Multi DCTF
×
×
  • Dodaj nową pozycję...