KillahDeck
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
1 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O KillahDeck
Informacje
-
Imię
Marek
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
3.0 V6
-
Kod silnika
ASN
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia KillahDeck
0
Reputacja
-
Witam wszystkich klubowiczow, jestem Marek i mam najdroższą Audi A4 B6 3.0i V6 w Polsce jak i nie na świecie jakby ktoś chciał pytać cały koszt podchodzi już pod 60000 PLN - i potrzebuje waszej pomocy! Pozdrawiam Marek
-
KillahDeck obserwuje zawartość czarko
-
Kolejny odkop - widzę, że kilku z was Panowie zrobiło swap'y z 3.0 V6 na 2.7 BiT. Możecie sie podzielić doświadczeniami (i jakie były ostateczne koszty?) i czy te silniki się nie rozpadają jak ten 3.0? Bo już rece mi opadają... U mnie po 2 latach od remontu silnika pokazała się rysa na bloku, ALE mechnicy-szpece zrobili wymianę uszczelki za 4500 PLN (zamiast sparwdzić wszystko dokładnie)...oddałem im jeszcze raz do roboty na ich koszt (Oczywiście), rozłożyli cały silnik - a potem ich warsztat sie zamknał (na wieki-wieków), wiec jak chciałem odzyskać samochód musiałem jeszcze im dołożyć 2500 PLN, bo "i tak nie mieli nic do stracenia" i bałem się, że bym auta już nie zobaczył. Teraz borykam się z tematem skladania, bo to magiczne AUDI kosztowało mnie już ponad 60000 PLN w ciągu 3 latch, a prawie nim nie jezdzilem, bo siedzialem w Azji. Silnik wyjety, w częściach i teraz pytanie czy składać to do kupy z kolejnym blokiem od 3.0 czy po prostu sprzedawać silnik na części a wkladać 2.7BiT z A6 C5 230-250KM jako, że nie mam quattro i wiecej KM nie ma sensu? Poradzcie coś prosze, bo ja to niedługo wezmę siekiere i porąbie ten samochód na kawałki...