Skocz do zawartości

KillahDeck

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O KillahDeck

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    3.0 V6
  • Kod silnika
    ASN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia KillahDeck

0

Reputacja

  1. Witam wszystkich klubowiczow, jestem Marek i mam najdroższą Audi A4 B6 3.0i V6 w Polsce jak i nie na świecie jakby ktoś chciał pytać cały koszt podchodzi już pod 60000 PLN - i potrzebuje waszej pomocy! Pozdrawiam Marek
  2. Kolejny odkop - widzę, że kilku z was Panowie zrobiło swap'y z 3.0 V6 na 2.7 BiT. Możecie sie podzielić doświadczeniami (i jakie były ostateczne koszty?) i czy te silniki się nie rozpadają jak ten 3.0? Bo już rece mi opadają... U mnie po 2 latach od remontu silnika pokazała się rysa na bloku, ALE mechnicy-szpece zrobili wymianę uszczelki za 4500 PLN (zamiast sparwdzić wszystko dokładnie)...oddałem im jeszcze raz do roboty na ich koszt (Oczywiście), rozłożyli cały silnik - a potem ich warsztat sie zamknał (na wieki-wieków), wiec jak chciałem odzyskać samochód musiałem jeszcze im dołożyć 2500 PLN, bo "i tak nie mieli nic do stracenia" i bałem się, że bym auta już nie zobaczył. Teraz borykam się z tematem skladania, bo to magiczne AUDI kosztowało mnie już ponad 60000 PLN w ciągu 3 latch, a prawie nim nie jezdzilem, bo siedzialem w Azji. Silnik wyjety, w częściach i teraz pytanie czy składać to do kupy z kolejnym blokiem od 3.0 czy po prostu sprzedawać silnik na części a wkladać 2.7BiT z A6 C5 230-250KM jako, że nie mam quattro i wiecej KM nie ma sensu? Poradzcie coś prosze, bo ja to niedługo wezmę siekiere i porąbie ten samochód na kawałki...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...