Jump to content

Raider111

Pasjonat
  • Content Count

    18
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Raider111

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Płock

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2015
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CPMB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Padł N75 albo zły montaż przewodów podciśnienia
  2. W jakim celu ten zabieg? zwykła DV i stożkowy filtr i masz dzwięk blow off Bez sensu pakować BOV.
  3. Podpinam się pod temat. Z tego co wiem to nie pasuje p&p. Trzeba przerobić pod silnik wzdłużny. Nowa k04 około 4 tysięcy +1,5k przeróbka pod wzdłużny.
  4. Witam. Posiadam A4 B8 15r Sline i chciałbym dołożyć tą lotkę od S4. Przedłużenie Spoilera Audi S4 B8 FL Sedan | Nasza Oferta \ Audi \ A4 / S4 / RS4 \ S4 \ B8 FL [2012-2015] \ Sedan | Maxton Design MAXTONDESIGN.PL Przedłużenie Spoilera Audi S4 B8 FL Sedan | Nasza Oferta \ Audi \ A4 / S4 / RS4 \ S4 \ B8 FL [2012-2015] \ Sedan | Maxton Design Czy klapy są takie same? Będzie to pasowało?
  5. Kolego, nie obciera przód? I czy bardzo koło wystaje?
  6. ECS Tuning diffuser S4
  7. Właśnie potrzebuje tego o numerze 8K0 807 521 L na 4 kominy Bardzo ciężko dostać. Orientujesz sie jaka może być cena takich w ASO?
  8. Zobacz ofertę Kupię dyfuzor S4 B8 Lift Sline Witam. Kupię dyfuzor S4 B8 Lift Sline o numerze 8K0 807 521 L najlepiej z listą chromowaną. Może być do malowania. Dodający Raider111 Wysłano 04.01.2020 Kategoria Kupię
  9. Witam. Kupię dyfuzor S4 B8 Lift Sline o numerze 8K0 807 521 L najlepiej z listą chromowaną. Może być do malowania.
  10. Witam. Czy klapa bagażnika A4 B8 Lift Sline jest taka sama jak w S4 B8 Lift Sline? Z góry dziękuję za odpowiedzi i jeśli post jest w nie tej kategorii to prosiłbym o przeniesienie.
  11. Dzięki! A jeżeli chodzi o dyfuzor z S4 B8 czy to sedan czy kombi podejdzie do a4 ? Mowa ciagle o zderzaku sline bo bez to dyfuzorów jest tysiące
  12. Witam, posiadam A4 B8 Sedan z 2015 roku z zewnętrznym pakietem S-Line i szukam dyfuzora właśnie pod zderzak S-line. Myślałem nad stylem RS4 LINK ale nie wiem czy pasuje pod sline zderzak... Ktoś przerabiał ten temat? Proszę o jakieś informacje albo chociaż jakieś numery katalogowe OEM dyfuzorów po 4 kominy i jeśli ktoś miałby jakiś fajny dyfuzor na 4 końcówki to chętnie kupię Przesyłam fotkę tyłu auta jak wygląda profilowanie zderzaka.
  13. Witam wszystkich. Mam problem jakich dużo w silnikach z turbo hehe. Sytuacja wygląda tak: Miałem robiony chiptuning z 224 na 283km, wszystko pięknie ale tuner powiedział że uszkodzony jest zawór WG w turbinie wiec oddałem do regeneracji do TC Turbo. Wrocilem do oldomu Turbo wróciło, zalozone ale wyskakiwał błąd P0234 czyli przeładowanie turbiny. (Zakładałem turbo u mechanika) Został podmieniony zawor N75 lecz nic nie pomogło. Raptem na drugi dzień wszystko grało jak trzeba i nie było błędów, sam mechanik w szoku, że się naprawiło. Jeździłem tak ze 3 miesiące, nie było żadnych błędów, auto podawało elegancko. Przedwczoraj został założony downpipe 2,75cala bez kata, chwilowo bylo dobrze ale po chwili wywalił błąd EPC na desce i w kompie P0234. (Skutkowalo brakiem mocy) Za 2 godziny jazdy zapalił się check engine(wiem, sonda 2 jest do wyłączenia przy braku kata) Zgasilem auto i po ponownym uruchomieniu były błędy EPC I Check na desce ale moc jest, auto podaje i nie odcina mocy... Panowie, co z tym fantem zrobić? Bo tracę juz cierpliwość na to auto... możliwe, że przez tą sondę cos sie chrzani? ?
  14. Witam wszystkich. Mam problem jakich dużo w silnikach z turbo hehe. Sytuacja wygląda tak: Miałem robiony chiptuning z 224 na 283km, wszystko pięknie ale tuner powiedział że uszkodzony jest zawór WG w turbinie wiec oddałem do regeneracji do TC Turbo. Wrocilem do oldomu Turbo wróciło, zalozone ale wyskakiwał błąd P0234 czyli przeładowanie turbiny. (Zakładałem turbo u mechanika) Został podmieniony zawor N75 lecz nic nie pomogło. Raptem na drugi dzień wszystko grało jak trzeba i nie było błędów, sam mechanik w szoku, że się naprawiło. Jeździłem tak ze 3 miesiące, nie było żadnych błędów, auto podawało elegancko. Przedwczoraj został założony downpipe 2,75cala bez kata, chwilowo bylo dobrze ale po chwili wywalił błąd EPC na desce i w kompie P0234. (Skutkowalo brakiem mocy) Za 2 godziny jazdy zapalił się check engine(wiem, sonda 2 jest do wyłączenia przy braku kata) Zgasilem auto i po ponownym uruchomieniu były błędy EPC I Check na desce ale moc jest, auto podaje i nie odcina mocy... Panowie, co z tym fantem zrobić? Bo tracę juz cierpliwość na to auto... możliwe, że przez tą sondę cos sie chrzani? ?
×
×
  • Create New...