Jump to content

Raider111

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About Raider111

Informacje

  • First name
    Łukasz
  • Location
    Płock

Car

  • Car model
    A4 B8
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2015
  • Engine
    2.0 TFSI
  • Engine code
    CPMB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Automat
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Dzięki! A jeżeli chodzi o dyfuzor z S4 B8 czy to sedan czy kombi podejdzie do a4 ? Mowa ciagle o zderzaku sline bo bez to dyfuzorów jest tysiące
  2. Witam, posiadam A4 B8 Sedan z 2015 roku z zewnętrznym pakietem S-Line i szukam dyfuzora właśnie pod zderzak S-line. Myślałem nad stylem RS4 LINK ale nie wiem czy pasuje pod sline zderzak... Ktoś przerabiał ten temat? Proszę o jakieś informacje albo chociaż jakieś numery katalogowe OEM dyfuzorów po 4 kominy i jeśli ktoś miałby jakiś fajny dyfuzor na 4 końcówki to chętnie kupię Przesyłam fotkę tyłu auta jak wygląda profilowanie zderzaka.
  3. Co tak naprawdę dają te funkcje drive select? Czy to tylko taki "bajer" ?
  4. Witam wszystkich. Mam problem jakich dużo w silnikach z turbo hehe. Sytuacja wygląda tak: Miałem robiony chiptuning z 224 na 283km, wszystko pięknie ale tuner powiedział że uszkodzony jest zawór WG w turbinie wiec oddałem do regeneracji do TC Turbo. Wrocilem do oldomu Turbo wróciło, zalozone ale wyskakiwał błąd P0234 czyli przeładowanie turbiny. (Zakładałem turbo u mechanika) Został podmieniony zawor N75 lecz nic nie pomogło. Raptem na drugi dzień wszystko grało jak trzeba i nie było błędów, sam mechanik w szoku, że się naprawiło. Jeździłem tak ze 3 miesiące, nie było żadnych błędów, auto podawało elegancko. Przedwczoraj został założony downpipe 2,75cala bez kata, chwilowo bylo dobrze ale po chwili wywalił błąd EPC na desce i w kompie P0234. (Skutkowalo brakiem mocy) Za 2 godziny jazdy zapalił się check engine(wiem, sonda 2 jest do wyłączenia przy braku kata) Zgasilem auto i po ponownym uruchomieniu były błędy EPC I Check na desce ale moc jest, auto podaje i nie odcina mocy... Panowie, co z tym fantem zrobić? Bo tracę juz cierpliwość na to auto... możliwe, że przez tą sondę cos sie chrzani? 🙄
  5. Witam wszystkich. Mam problem jakich dużo w silnikach z turbo hehe. Sytuacja wygląda tak: Miałem robiony chiptuning z 224 na 283km, wszystko pięknie ale tuner powiedział że uszkodzony jest zawór WG w turbinie wiec oddałem do regeneracji do TC Turbo. Wrocilem do oldomu Turbo wróciło, zalozone ale wyskakiwał błąd P0234 czyli przeładowanie turbiny. (Zakładałem turbo u mechanika) Został podmieniony zawor N75 lecz nic nie pomogło. Raptem na drugi dzień wszystko grało jak trzeba i nie było błędów, sam mechanik w szoku, że się naprawiło. Jeździłem tak ze 3 miesiące, nie było żadnych błędów, auto podawało elegancko. Przedwczoraj został założony downpipe 2,75cala bez kata, chwilowo bylo dobrze ale po chwili wywalił błąd EPC na desce i w kompie P0234. (Skutkowalo brakiem mocy) Za 2 godziny jazdy zapalił się check engine(wiem, sonda 2 jest do wyłączenia przy braku kata) Zgasilem auto i po ponownym uruchomieniu były błędy EPC I Check na desce ale moc jest, auto podaje i nie odcina mocy... Panowie, co z tym fantem zrobić? Bo tracę juz cierpliwość na to auto... możliwe, że przez tą sondę cos sie chrzani? 🙄
  6. Witam, potrzebuje kilka informacji odnośnie turbiny w swoim aucie Nie posiadam podnośnika i kanału żeby zajrzeć od spodu auta, od strony maski też nie widze tabliczki znamionowej turbiny. Jakie turbiny montowano w A4 B8 2.0T 2015r. Quattro 224km (wersja USA)? I czy to jest zmienna czy stała geometria? Prosiłbym o jakieś numery znamionowe jeśli się da Dzięki za pomoc z góry!
  7. Dokładniejsze zdjęcia przodu
  8. Witam, mam drobny problem. Wystają lekko koła ? Przeglądałem mnóstwo projektów A4 B8 na felgach 9,5J ET35 i z przodu ładnie się chowają. Czy jak obniżę auto zestawem Eibach sportline, schowają się koła w nadkole? Nie ma tragedii... ale chciałbym zmniejszyć tą różnicę albo nawet i schować te koła w nadkole. Tył (też 9,5J ET35) wygląda nawet spoko i po obniżeniu powinno być idealnie, tym bardziej że nadole jest ścięte na prosto od środka. Da coś wykombinować? Czy może iść w stronę lekkiego negatywu..? Proszę o rady!
  9. Witam panowie! Z góry przepraszam jeśli temat nie jest w odpowiednim dziale, ale nie wiedziałem gdzie go dodać ? Planuje włożyć nowy zestaw na lato do mojej B8, mianowicie: JR22 9,5J ET35 +245/35-19. I moje pytanie brzmi czy to wejdzie na spokojnie? Dodam, że zawiecha jest fabryczna i gdzieś na drugi sezon planuje dołozyć zestaw sprężyn obniżających Eibach -3cm Prokit i wtedy wjedzie opona 235/35. Jeśli nie wejdzie to jaka jest alternatywa aby został minimalny naciąg ale bez przesady Jeśli mieliście styczność lub macie coś takiego włożone to prosiłbym o zdjęcia jak to wygląda. Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc!
  10. Witam, wczoraj podłączyłem z kumplem komp do mojej A4 i wywaliło 5 błędów. Auto 2015 rok i się trochę zmartwiłem.. Moglibyście jakoś wyjaśnić co one wyjaśniają? Logi w załączniku. Za pomoc wielkie dzięki! Log-WAUFFAF30.txt
×
×
  • Create New...