
Morven
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Morven

Informacje
-
Imię
B
-
Miasto
Kbr
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2014
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
S-Tronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Ja przy 190 tys jeszcze jak miałem audi, przy wymianie rozrządu zlecilem kontrolę tego imbusa. Byłem wtedy pod autem bo dzwonili do mnie zebym zdecydowal co robić. Luz na imbusie byl dosc duży według mnie i mechanika, a sam imbus byl nie wyrobiony. Regenerowalem caly moduł w futurum i ich polecam?
-
Cześć, ja z ciekawości sprawdzalem u siebie, bo tez mam taki problem z wypalaniem. Tylko ze u mnie srednio przy 200 km czy to miasto czy autostrada sie wypala. I tak, spalanie na postoju mam 0,9l, prawie zawsze na neutralu. Na drive 1,2l. Mozecie rzucić okiem na to? Bo wydaje mi sie ze cos chyba nie tak, bo dziwne te wartości. Jak to powinno wyglądać?
-
Mam na oku oryginal, pewnie lepsze to niz zamiennik, test spalin przechodzi, ale puszcza sadze, i wlasnie nie wiem czy to monolit pekniety czy cos innego, bo chyba sprawny dpf nie powinien puscic sadzy ani grama. Poprzednio mialem silnik caha, tam bylo czysciutko mimo wiekszego przebiegu i zapelnienia. Da rade kamerka inspekcyjna sprawdzic w jakim stanie jest monolit? Np przez dziure sondy lambda?
-
Czesc. Jest możliwe zeby dpf puszczal sadze? Np jakby monolit był pęknięty? W aucie jest dpf na milion. Id pewnego czasu sa czarne rurki, nie tak jak bez dpf ale jednak po 1000 km sa czarne. Pytanie czy to koniec dpf czy co sie dzieje? Kupic używke z rozbitka czy zamiennik? Najbardziej okopocne rurki sa po wypalaniu. Wtryski nie leja, spalanie na poziomie 6 do 7 litrow. Trasa pół autostradą a pół w górach. Silnik cglc skrzynia stronic.
-
Cześć. Udało mi sie cudem bez przygód wrócić do Polski. Podczas jazdy wyskakiwal mi błąd na żółto tym razem, awari układu kierowniczego. Zawsze przy dojazdach do swiatel, na autostradzie znikał. Zawsze gdy wyskoczył błąd obroty silnika były podwyższone do około 1100 obr, i nie mialo to nic wspólnego z wypalaniem dpf. Gdybym zgasil auto, to juz bym nie odpalił. Przy kreceniu kierownicą wspomaganie zanika podczas błędu, tak jakby byly przerwy w prądzie. Podczad gdy błąd jest na czerwono i nie da sie auta odpalić, rozrusznik robi takie "cyk". I na tym sie konczy. Tak jak sie ma farta to z 20 razy probowac i wkoncu zaskoczy, ale opornie. Następne proby gaszenia i odpalania bez problemu. Dlatego rozrusznik na bank nie jest zablokowany. Do mechanika ide w czwartek z tym. Ale cos chce zdzialac na wlasna reke tylko od czego zaczac? Jakieś przekazniki? Moduł sterowania prądem? Bezpieczniki ok są. W niedziele mam wyjazd i chcialbym jechać. A nie sprawnym autem nie da rady. Podpowiedzcie cos od czego zacząć? Wspomaganie servotronic.
-
Cześć. Prawdopodobnie zalalo mi moduł wspomagania. Za bata nie mogę go zlokalizować. Podpowie mi ktos z was gdzie on sie znajduje? W kolumnie kierownicy? Pod podszybiem? Czy gdzies pod nogami kierowcy w podlodze?
-
To witaj w klubie :-) zmieniaj jak najszybciej tego softa.
-
A masz jakies dolegliwości tego softu ze chcesz wrócić?
-
Ok, elektornika, konkretnie który to moduł i gdzie on sie znajduje? A jeszcze jedno pytanie. Z racji małego mrozu, miałem jeszcze reszte letniego plynu do spryskiwaczy, musial zostac w wezach i dyszach, bo dolany byl zimowy ale nie pryskane bylo. Wiec dzisiaj chcialem pryskac i nic, bo zamarzniete w wezykach, wiec probowalem tak pryskac kilka razy, dość dlugo z myślą ze sie odetka. Mozliwe ze gdzies wypieprzylo ciśnienie i cos zalalo? Właśnie później pół godziny po tym pryskaniu tak sie stalo.
-
-
Cześć. Dzisiaj pod lidlem zdarzyła mi sie dziwna sytuacja. Podjechalem na parking, zgasilem auto. Wróciłem ze sklepu po 20 minutach, wkladam kluczyk, chce odpalić i nic. Rozrusznik albo cos innego jakby zrobil "cyk", na fis komunikat na czerwono "awaria ukladu kierowniczego zatrzymac pojazd" i mrugala przy tym spiralka świec i nie da rady go odpalic. 3 razy bylo to samo. Nagle za czwartm jakby rozrusznik sie przełamał i auto odpalilo bez błędu. Wszystko wróciło do normy. Wspomaganie dziala, nic sie nie dzieje. Komputer swiruje czy co? A4 B8 2014 2.0 CGLC
-
Jaki numer softu jest jest ostatnim dobrym bez tego sufu, przed tym diesel gate? Który jest następny po 2841? Chodzi mi o to ktory z najwyzszym numerem jest jeszcze "czysty"
-
Nie jednego 2.0 tdi z grupy vw widzialem z czarnymi koncowkami, nawet ostatnio audi q5, skode superb 4x4 takze miala czarne. Kiedys w innym temacie pisalem ze po 135 km mam okolo 4,3 g obliczonej sadzy, a zmierzonej 13 g. Zawartość popiolu w oleju 44g, zawartosc popiolu w filtrze 0.11l Przebieg auta obecnie 120 tys. Spalanie średnie przy dustrybutorze z trasy wychodzi 6,5 do 7 l. Zalezy od jazdy. Wiec nie wiem co moze byc nie tak.
-
Tak, dpf jest fizycznie w aucie, wypalac sie wypala, nie ma samej puszki i emulatora. Po miescie jakies 60 do 70%. Czasem trasa dluzsza taka 700 km.
-
Nikt nic nie podpowie?