Jump to content

buzek17

Pasjonat
  • Content Count

    17
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About buzek17

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    Gorlice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Witajcie. Jakiś czas temu wymieniłem sprzęgło na kompletny zestaw od AWX. W zasadzie od samego początku występują drgania na wolnych obrotach. Myślicie, że jest to wada dwumasy czy może innej specyfikacji skoro jest przeznaczona do diesla? Może miał ktoś z was taki problem lub drgania na takim zestawie? Dodam, że wszystko inne jest już wykluczone (poduszki, złącze elastyczne, układ zapłonowy itp).
  2. Witajcie. Zabrałem się za wymianę łańcucha i po obróceniu wałem wydaje mi się chyba, że już źle liczę, że jest 15 zamiast 16 ogniw. Proszę kogoś o ocenę. Jedno zdjęcie po dokręceniu i obróceniu wałem, a drugie przed. P
  3. Przepływka wymieniona na nową ori Bosch i po problemie gaz już też ustawiony. Po weekendzie zrobię logi jak będą warunki i wrzucę dla porównania.
  4. Macher od gazu stwierdził, że coś musi być uwalone bo głupoty mu pokazuje w komputerze. Nawet po dostrojeniu dalej wychodziło za ubogo i korekty ledwo się poprawiły. Instalacja lpg jest praktycznie nowa (ma około 2 miesiące, także wykluczam, że coś się w niej posypało). Na info od tunera nadal czekam. Generalnie obstawiam przepływkę i jutro pewnie zrobię test na nowej. Wyjdzie w praniu co i jak.
  5. Nie mam niestety. Może nadszedł jej kres... MIL z mieszanką pojawił się przy pierwszych mrozach -5 st i zatankowaniu butli lpg do pełna. Dziwny zbieg okoliczności. Od wtedy co jakiś czas MIL po kasowaniu się pojawiał, a teraz doszedł błąd przepływki. Coś w tym jest. Poczekam na info od tunera, któremu już wysłałem logi, a gaz jutro mi sprawdzą. Pewnie jutro dam znać jak czegoś się dowiem. Dzięki!
  6. Logi PB: 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_8bySV.html 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_o41zNgZ.html Dodatkowy na LPG 003, 020: http://vaglogi.pl/log-003_020_ceYme.html
  7. Ciekawy jesteś jak dmucha wsadzone turbo z bexa? Na PB nie było auto hamowane (pompa paliwa padała) także nie wiem ile ma, ale ciągnie dużo lepiej niż lpg i trakcja nie ogarnia (ogumienie swoją drogą no i warunki...). Przepływomierz ori Bosch odkąd kupiłem samochód. Jednie co to go czyściłem i nie było żadnych problemów. Może później vcds-lite włączę na niebieskim kablu i zrobię te logi. Kabel do VCDS AKP oddałem już koledze. Jeszcze jest taki myk, że stary gumowy TIP był oberwany lekko pod opaską czego wcześniej nie zauważyłem. Teraz jest sztywny dolot. Pewnie gorzej jak przy strojeniu już była tam nieszczelność ;/ nie wiem dokładnie kiedy się to bardziej uszkodziło. Dobrze, że ta opaska coś trzymała.
  8. Witam. Niedawno zaczął się problem z checkiem. Samochód niedawno był strojony na 220km+ i przepływka była ok. Ostatnie błędy: 16487 - Miernik masy powietrza (G70) P0103 - 001 - sygnał za duży - Sporadyczny 16891 - Regulacja biegu jałowego P0507 - 001 - obroty powyżej wymaganej wartości - Sporadyczny 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.) P1128 - 001 - mieszanka za uboga - MIL zapalona Raz pojawił się też taki ABS/HAMULCE: 18265 - Sygnał obciążenia P1857 - 35-10 - komunikat o usterce ze sterownika silnika - Sporadyczny Może błąd z ABS jest związany z płynem hamulcowym. Ostatnio nie miałem dobrego i wlałem zwykły DOT 4. Teraz kupiłem ATE DOT 4 SL6 i na dniach wymienię. Bywa też tak, że przy wysokich obrotach jak włącza się trakcja to miga, a później włącza się na stałe i gaśnie po krótkim czasie. Lubi też szarpnąć przy 5-6k obrotów w trasie na autostradzie jak wcisnę pedał w podłogę. Na biegu jałowym ostatnio pojawiły się też większe drgania (sprzęgło i poduszki wykluczam). Dynamiczny: u góry PB100, a poniżej LPG Grupy 002, 033: http://vaglogi.pl/log-002_033_7oN33Z.html
  9. Mój AVJ zrobiony na 225km też pali 11-12 l Instalacja LPG Tech.
  10. Chyba nie ma co liczyć na oficjalną odpowiedź publiczną
  11. O ten temat mi chodziło. Każdy wymienia wedle swojego portfela bo to spory wydatek jednorazowy.
  12. Zwracam honor. Kolega ma rację. Za dużo wątków przeczytałem i już mi się pomieszało.
  13. Numer zestawu jest dobry (czasem piszą 230 mm ale o to samo chodzi). Luk (600 0040 00) wyszedł 150 zł taniej, także kupiłem cały zestaw LuK. Generalnie to dopiero będę wymieniał. Z tego co wyczytałem to różni się wysokość tulejki tarczy o ile dobrze pamiętam i trzeba to przetoczyć (gdzieś na tym forum, ktoś o tym pisał) bo DM z AWX ma tarczkę regulującą tarcie, a ori z AVJ nie ma. Jak ktoś chce zaoszczędzić to może kupić używany zestaw z AWX i obić tarczę kevlarem. Myślałem nad tym, ale drugi raz robić takiej operacji gdyby coś padło nie będzie mi się chciało robić. Przebieg mam taki sam jak u Ciebie o ile jest prawdziwy też nie widzę jakoś zużycia DM ale chcę to zrobić raz, a porządnie. Wysprzęglik też już zamówiłem (Sachs 6283 000 045).
  14. Zostanę na stage 2. Auto ma swoje lata i jest to ośka także nie ma sensu więcej kręcić. Powiedzcie mi jeszcze czy lepiej od razu wymienić wysprzęglik. Niby z założoną skrzynia też można, ale na przyszłość by był z nim spokój, a 120zł sachs mnie wyjdzie.
×
×
  • Create New...