Jump to content

buzek17

Pasjonat
  • Content Count

    32
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About buzek17

Informacje

  • First name
    Bartek
  • Location
    Gorlice

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2002
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    AVJ
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Wymieniałem na używane ori i wydawało się sprawne. No pewnie, tuner wtryski montował i był robiony program. Uważam, że z program jest ok tylko coś innego nawala. Pętlenie wtrysków przez wciąż padnięte DV? Aż tak źle przez to by było?
  2. http://vaglogi.pl/log-115_118_3vY0t.html Turbo wróciło z reklamacji i WG jest poprawione. Przed reklamacją nie było większej różnicy. Co do ciśnienia paliwa to w poprzednich postach już pisałem co i jak. Szczelność dolotu sprawdzałem i co bym nie dokręcił, poprawił i tak jest dalej tak samo. Przez wymianą pompy i filtra paliwa też było tak jak teraz. No może trochę gorzej. Wtryski z BAM montowałem używane i może one padły po tym jak taki syf szedł z baku. Fotorelacja też jest w poprzednich postach.
  3. http://vaglogi.pl/log-033_002_uh812.html Log po ostatnich naprawach. Turbo lepiej teraz ciągnie, ale dalej jak wejdzie na większe obciążenie wywala 25% ubogo. Wtryski mogą padać czy może faktycznie program do poprawy?
  4. http://vaglogi.pl/log-033_002_uh812.html Log po ostatnich naprawach. Turbo lepiej teraz ciągnie, ale dalej jak wejdzie na większe obciążenie wywala 25% ubogo. Wtryski mogą padać czy może faktycznie program do poprawy?
  5. Specjalnie szukałem na chińczykach i nie namierzyłem grr masz jakiś dowód na poparcie swojej tezy?
  6. Turbosprężarka zdemontowana i wysłana na reklamację. Materiał wideo z luźnym WG: https://www.youtube.com/watch?v=i2BizDstE_k&feature=youtu.be
  7. Tak właśnie robiłem logi. Na pewno problem będzie z klapka wg. Czytałem trochę o tym i wszystkie objawy się zgadzają. Dziś zabieram się za turbo także cdn
  8. Logi po wymianie pompy na Magneti Marelli MAM00015 i wymianie filtra paliwa na Knechta. W listopadzie 2018 wymieniłem pompkę na MTM i zamontowałem filtr paliwa Manna. To co z niego dziś wyszło było czarne Ciśnienie paliwa trzyma się na minimalnym obciążeniu około 4,4 bara, a przy maksymalnym trzyma się na 4 barach. Szczelność dolotu poprawiona i zamontowany DV 06A145710N z BAM. Jeszcze jedna rzecz przykuwała moją uwagę od dłuższego czasu. Po puszczeniu gazu coraz bardziej było słyszalne takie metaliczne terkotanie (coś w stylu luźniej nakrętki, która sobie lata po śrubie). Byłem pewny, że to może ze skrzyni. Dziś dokładnie się wsłuchałem i okazało się, że dźwięk wydobywa się z gruchy od turba. Lekkie uderzenie metalu poczułem dotykając właśnie gruchy. Sztanga na tyle na ile mogłem ją dotknąć jest trochę luźna. Muszę zabrać się za demontaż turba to się okaże co jest grane. Turbo regenerowane (od bexa) na nowym żeliwie kupione było w październiku.. Czy ten problem z turbem będzie owocował takimi wskazaniami sondy? Dalej do 25% dobija. Auto jedzie dużo lepiej po wymianach, ale to dalej nie jest to. Miejscami musiałem nogę z gazu puścić, ale i tak wszystko w miarę widać. Dynamiczny: Grupy 003, 033: http://vaglogi.pl/log-003_033_mBRniJq.html Grupy 115, 118: http://vaglogi.pl/log-115_118_E8etbk.html Grupy 002, 020: http://vaglogi.pl/log-002_020_9DTuJm.html
  9. Jeszcze jest nieszczelność przy IC także od 0,5 bara już syczy... Jak poprawie to napiszę co i jak.
  10. Kolejny news. DV nie trzyma. Kupię oryginał z końcówką N używany na chwilę włożę chiński blow off i zobaczę co się dzieje.
  11. Ciśnienie paliwa 3,9 i spada do 3,5 bara pod obciążeniem. Takie jaja włącznie z wolno wstającym turbem przez pompę paliwa ?
  12. Jest i log z grupy 002 miałem zakręt po drodze także powstał chwilowy przerywnik http://vaglogi.pl/log-033_002_H7tlD.html
  13. Wiem. Taka mała gafa...za późno o tym pomyślałem. Jutro coś podziałam w temacie. Póki co dzięki.
  14. Właśnie ostatnio zauważyłem lekkiego "muła". Pewnie zacznę od sprawdzenia szczelności i ciśnienia paliwa.
×
×
  • Create New...