Skocz do zawartości

audios

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O audios

Informacje

  • Imię
    Adrian
  • Miasto
    Głogów

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia audios

0

Reputacja

  1. Jeszcze dziś udało się zlogować pozostałe kanały. 003 + 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_pMI5A.html - http://vaglogi.pl/log-003_020_v96p8w3.html Pomiar dwukrotny ze względu na brak idealnej powierzchni drogi.
  2. Tak jak Łukasz mi mówił postaram się w najbliższym czasie zrobić pomiar ciśnienia paliwa. Muszę się tylko zaopatrzyć w odpowiedni sprzęt, bo takowego akurat nie mam. Dziś miałem wrzucić pozostałe logi jednak pojawił się nowy problem mianowicie coś dość znacząco strzeliło w podwoziu pod silnikiem. Winowajca znaleziony. Jedna śruba ścięta więc mocowanie nie wytrzymało. Rdzy brak. No cóż przyzwyczaiłem się. Prawe dolne mocowanie poduszki silnika. Moje pytanie brzmi. Czy do spawania odpinać coś więcej niż Aku, ECU i pompkę centralnego? Czy może zrobić stosowną nakładkę która w sumie równie dobrze spełni swoje zadanie.
  3. Mam 2 logi na seryjnym sofcie. 003 + 020 dorzucę jutro, bo bateria w lapku padła. 002 + 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_g5gj485.html 115 + 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_4o8tR.html
  4. Szczerze to nie mam pojęcia jak to się robi, a raczej nie mam takiej możliwości.
  5. Dorzucam 003 + 020 - http://vaglogi.pl/log-003_020_BElH1.html Patrząc teraz na te stuki z 20 dodam, że teraz sprawdzałem i: - remont silnika był robiony rok temu - na tą chwilę problem stanowi mimo wszystko trochę uciekający olej i ostatnio płyn chłodniczy (pewnie uszczelka pod głowicą) - w dolocie tuż przy przepustnicy zauważyłem niewielką ilość oleju. Bardziej jest on na ściankach niż była jakaś plama w jednym miejscu. (nie pływa) - turbo po regeneracji również rok temu, Co sprawdzić w pierwszej kolejności ?
  6. Tak więc przedstawiam nowe logi na 3 biegu: Z początku 002 oraz 033 - http://vaglogi.pl/log-002_033_Pl71x6.html dla zobrazowania wykres Następnie 115 i 118 - http://vaglogi.pl/log-115_118_307I8f.html Dość spora turbo dziura reszta chyba bez zarzutów? Choć jest ona tylko z początku ładowania turbo, bo w przypadku ciągłości przyspieszania po biegach (2-3-4) turbo trzyma ciśnienie co widać w pierwszym wpisie postu. Niedługo będę się do Niej dobierał i przeglądał wszystko powoli (w celach naukowych :D) jednak wolałbym wiedzieć czy na coś szczególnie zwrócić w takim przypadku uwagę?
  7. Jutro postaram się to zrobić czyli blok 115 i 118 umieścić na jednym wykresie ?
  8. Mam prośbę o analizę tych krótkich logów i wykresów odnośnie doładowania. Silnik był modyfikowany, niestety nie wiem jaką mam moc, ponieważ było to robione przez poprzedniego właściciela w Holandii. Na początku przepływ mas dla 2 i 3 biegu Tu wydaje mi się, że wszystko jest w najlepszym porządku. Następnie Doładowanie z bloku 115: Kolorem niebieskim oznaczyłem "zadane" jednak nie jestem pewien czy jest to prawidłowe z tabeli jest to blok 115 absolute preassure ten z lewej. Kolorem czerwonym "zmierzone" to z prawej również z bloku 115. Po lewej stronie wykresu wartość w mbar. Z tego widzę, że turbo wstaje dość późno na drugim biegu w porównaniu do wartości zadanej oraz pojawia się dość znaczny "pick" co chyba również nie jest najlepsze na żywotności turbiny, natomiast na biegu 3 wszystko wydaje się w porządku. Chyba, że stopniowe obniżanie ciśnienia jest nieprawidłowe. Dodatkowo wartość w procentach dla bloku 115. Mam również pomiar dla bloku 118 zasada wykresu taka sama. oraz wartość Load w %. Na koniec tabele z logów 2 bieg i 3 bieg Zatem czy widać tu coś niepokojącego czemu warto się przyjrzeć czy jest to po prostu spowodowane zmianą programu?
  9. Ja i moja B5 serdecznie witamy forumowiczów
  10. Samochód nie reaguje na piloty. Prawdopodobnie są to piloty oryginalne. Samochód został przeze mnie osobiście sprowadzony z Holandii. Z tego co już udało mi się ustalić to: Numer pompki: 8L0 862 257 L, Numer kluczyka: 4D0 837 231 A, - Brak połączenia z modułem komfortu. Jeżeli dobrze się orientuję to wszystko jest tutaj ustalane przez funkcje numer 35 (centralny zamek). - Pompka centralnego zamka umieszczona w bagażniku przy prawym kole w piankowej osłonie. Przewody i wtyczki wyglądają bardzo dobrze. - Piloty działają oraz nadają sygnał w częstotliwości 433MHz. - W momencie kiedy wszedłem w opcje ponownego kodowania pompki centralnego zamka zauważyłem, że soft coding wynosi 00000. Próbowałem wpisywać różne wartości podawane na forach jednak za każdym razem nic się nie zmienia i dalej jest 00000. Część opcji przy bezpośrednim użyciu kluczyka działa. - Kiedy przytrzymam kluczyk w drzwiach na otwarciu lub zamknięciu to szyby przednie się otwierają lub zamykają, - Kiedy próbuję zamknąć drzwi od środka za pomocą przycisku na drzwiach to wszystko się zamyka, następnie po około 2-3 minutach automatycznie wszystkie drzwi się otwierają i już ponownie nie można zaryglować ich za pomocą tego przycisku. Jeżeli w tym czasie światło wewnętrzne jest ustawione na zapalanie w przypadku otwarcia drzwi to automatycznie się zapala pomimo, że drzwi są zamknięte (zapala się przy tym automatycznym odblokowaniu) i już nie gaśnie. Chyba, że przyciskiem wyłączę całkiem te światła. - Tempomat czasami nie chce się załączyć. - W momencie otwierania bagażnika z kluczyka (bo jedynie tak się da teraz zrobić) zamykają się wszystkie drzwi w samochodzie i otwierają ponownie przy jego zamknięciu. Taka sytuacja występuje od początku od kiedy posiadam ten samochód jest to około 1.5 miesiąca. Kodowanie kluczyków poprzez włożenie jednego do stacyjki, a drugiego do drzwi nie przynosi żadnych efektów. (nic nie reaguje) Ale to prawdopodobnie przez to, że nie ma co się zakodować (soft coding 00000) Proszę o konkretne podpowiedzi. Co mogę jeszcze sprawdzić? Bądź może ktoś zna ten problem doskonale i wie na czym polega? Dodatkowo przesyłam zdjęcie z etykietą na pompce centralnego.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...