
daw9
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O daw9

Informacje
-
Imię
Dawid
-
Miasto
dolnośląskie
Auto
-
Model
Seat
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2010
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CAHA
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
daw9 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Cześć, proszę o rozkodowanie VSSZZZ3RZAR019990 -
Brak mocy i elastyczności silnika 2.0TDI CAHA w A5
daw9 odpowiedział(a) na A5 2.0 tdi 170 temat w Audi A5 8T
Ja dużo km nim nie robię, nie więcej jak 15 tys. rocznie. Olej raz w roku, filtr paliwa co drugi rok -
Brak mocy i elastyczności silnika 2.0TDI CAHA w A5
daw9 odpowiedział(a) na A5 2.0 tdi 170 temat w Audi A5 8T
Nie zauważyłem poprawy -
Brak mocy i elastyczności silnika 2.0TDI CAHA w A5
daw9 odpowiedział(a) na A5 2.0 tdi 170 temat w Audi A5 8T
Przebieg jakieś 245 tys. Przypomniałem sobie, że kolektor też zdejmowałem i czyściłem. Z dużym termostatem również walczyłem, ale popełniłem błąd, bo kupiłem zamiennik gates i niestety miał delikatnie inne wymiary (katalogowo się zgadzał) przez co sączył się płyn chłodniczy i wróciłem do starego. Nowy kupiłem meyle, ale leży i czeka na wymiane. Wcześniej wymieniłem mały termostat i zawór zwrotny na ori, ale poprawy nie ma Rury od EGR nie czyściłem -
daw9 obserwuje zawartość Gdzie diagnostyka 2.0 TDI CR we Wrocławiu? i Brak mocy i elastyczności silnika 2.0TDI CAHA w A5
-
Cześć, polecicie kogoś we Wrocławiu lub okolicach kto zdiagnozuje co boli 2,0 TDI CAHA? Samochód od dłuższego czasu słabo przyspiesza na pierwszych biegach
-
Brak mocy i elastyczności silnika 2.0TDI CAHA w A5
daw9 odpowiedział(a) na A5 2.0 tdi 170 temat w Audi A5 8T
Podłączam sie. Też mam taki problem, ten sam silnik tylko Seat Exeo. Rok temu czyściłem przepustnice i egr, zero poprawy. Ogólnie problem od dawna. Czasem zdarza sie, że ruszy z kopyta, ale najczęściej nie ma mocy, dlatego uważam to za usterkę. 1, 2, 3 to jakaś porażka (obroty w góre do 4000 tys. a auto nie ciągnie) dopiero na czwórce coś zaczyna jechać. Robiłem też logi turbo i były ok, ale miałem dziwne wrażenie, że gdy je robiłem to przyspieszało całkiem dobrze Co po kolei radzicie sprawdzać? Ewentualnie znacie jakiegoś speca we Wrocławiu lub okolicach, który to zdiagnozuje? -
Klasy wagowe, kolory oznaczenia sprężyn i amortyzatorów 1BA 1BE 1BV w Audi A4 B6/B7
daw9 odpowiedział(a) na lukaszr temat w Audi A4 B6/B7
A co jak nie mam na wlepce klasy wagowej i na sprężynach paski nie są widoczne? Na wlepce widnieje tylko 1BE. Z przodu widać, ale z tyłu jest tylko biały pasek widoczny. Można dojść po vinie? Może ktoś pomoże? -
Poradziłeś sobie z tym problemem? Możesz podać lokalizacje i numer OE drugiego termostatu? Też mi nie dogrzewa w Exeo. Nr OE termosatu to 03L121111AD tylko pytanie gdzie jest drugi o którym piszesz EDIT: Znalazłem. Mały termostat znajduje się z tyłu silnika przy grodzi pod wężami, które idą do nagrzewnicy jego nr OE to 1K0121113A (??? do potwierdzenia, bo w etce tego nie ma tylko na forum znalazłem) . Muszę sprawdzić czy mam go u siebie
-
A jaki dokładnie mannol lejesz?
-
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
daw9 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Jeśli mozna to bardzo proszę WAUZZZ8E85A447577 dzięki -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
daw9 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Gdyby można jeszcze to rozkodować to byłbym bardzo wdzięczny WAUZZZ8E57A240633 -
Dekoder VIN Audi, grupy VAG oraz innych marek - dane techniczne oraz wyposażenie
daw9 odpowiedział(a) na Dev temat w Na Każdy Temat
Cześć, proszę o rozkodowanie: WAUZZZ8E66A218994 Dzięki -
Cześć, podepnę się pod temat. Mógłby ktoś zdekodować mi vin WAUZZZ8E66A218994. Udało mi się tylko na https://pl.vindecoder.pl i pokazuje tam skrzynie automatyczną, a jest manualna. Ciekawe czy coś nie bylo kombinowane. Może ktoś potwierdzić? Z góry dzięki
-
A jeśli poszło do układu to na jakie wtryski wymieniacie? Raczej nie nowe oryginalne? Ori widzę po 1400zl/szt chodzą, a na allegro są jakieś nowe podroby po 400zl. Używane lepsze? Ten filterek na pompie to od jakiegoś roku się pojawił czy losowo? Ogólnie to jestem zainteresowany kupnem a4 2,0tdi i tak czytam co tam go boli