Skocz do zawartości

Grzegorzman

Pasjonat
  • Postów

    34
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Grzegorzman

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Toruń

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2015
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    CNHA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. dziś byłem u mechanika. Mechanik twierdzi że tam nie ma oleju Już sam nie wiem czy słaby mechanik - no ewidentnie widziałem tam olej i jak wytarłem to po pewnym czasie znowu się pojawił
  2. Grzegorzman

    Wahacz gubi olej

    Hej, Dziś zauważyłem plamkę oleju na kostce. Przerażony rozpocząłem szukanie. Okazało się że kapie z wahacza prawego dolnego. Czy to możliwe że miał w sobie olej? Orientuje się ktoś ile taki wahacz kosztuje ori i czy można wymienić tylko jego czy trzeba cały komplet? Auto a4b8 2015 190 koni VIN wauzzz8kxfa115082 20211031_070623.heic 20211031_070614.heic
  3. Dzięki Dev. TRW będzie ok? Na rynku widzę w dobrej cenie ten wymiar razem z klockami - TRW TARCZE I KLOCKI PRZÓD AUDI A4 B8 A5 8T za 497,60 zł z Kraków - Allegro.pl - (9780413127) ALLEGRO.PL Kup taniej TRW TARCZE I KLOCKI PRZÓD AUDI A4 B8 A5 8T z Kraków na Allegro.pl, za 497,60 zł w kategorii Układ hamulcowy...
  4. Pisałem Ci sms VIN WAUZZZ8KXFA115082
  5. Witam, pewnie już zadawane pytanie wielokrotnie ale mam model z 2015 roku 190 konny 2.0 TDI. Orientujecie się jakie na przedzie są tarcze? chodzi o wielkość? No i jakie polecacie bez swap ?
  6. No niestety wymiana nie pomogła. To znaczy było długi czas ok A potem znowu błąd. Nie wiem czy to ma znaczenie ale jak jest zimą błąd się nie aktywuje lub bardzo rzadko A jak jest ciepło to błąd jest co chwila. Ktoś ma jakiś pomysł. Serwis audi najchętniej wymienił by całe auto.
  7. Dla potomnych. Byłem w serwisie i stwierdzili że to czujnik na świecy zarowej. Oczywiście wymienili świece. Zobaczymy za jakiś tydzień czy mieli racje
  8. LOL byłem tam :)) i moja stara A b6 to była maszyna. Witam. spotykacie się jeszcze regularnie czy to już rzadziej? teraz sobie przypomniałem mój stary nick kroghot do którego nie pamiętałem hasła i loginu na forum.
  9. Ok jestem o dwa kroki dalej ale nadal ciemny. Podziękowania dla mustanga sposób bardzo dobry. Sprawdziłem szczelność i układ jest szczelny czyli nigdzie nie słychać żeby syczalo. Wyczyszczony egr od razu. Ma ktoś jeszcze jakieś pomysły?? Jutro zrobię jeszcze ten sam myk z powietrzem ale kupiłem płyn do sprawdzania szczelność i i popsikam na cały układ. Dodatkowo jutro kupię filtr powietrza i go wymienię. Wszystko co mogłem zrobiłem. Co ciekawe dziś 4 razy wyjechałem autem zrobiłem pewnie z 40km. Już się cieszyłem że wszystko jest ok i pojechałem na myjnie i stacje. Wyjechałem że stacji i dojechać nie mogłem bo co chwilę tryb awaryjny. Czemu raz jest ten błąd i co chwilę się załącza A raz to nie ma. Może to jakaś elektronika? Może jakiś czujnik? Ma ktoś jakiś pomysł czy tylko ASO?? A jest możliwe że przyczyną jest wadliwy czy zacinajacy przepływomierz? A więc autko wyladowalo w ASO. Po wstępnej diagnozie wyszło czujnik doladowania turbiny. Koszt czujnika 340zl plus diagnoza 400 zł. Trzeci dzień jazdy i na razie śmiga.
  10. Ja mam ta rurę wyciągnięta. Cała ja odkrecilem i jest cała. Dla tego pytam czy w tym modelu gdzieś indziej powinienem szukać. Bo wg mnie z tego co widzę jest tylko jedna rura. U mnie ta rura wygląda tak:
  11. Odkrecilem rure którą jest pomiędzy turbo A interculerem Ta co jest w części plastikowa i gumowa. Wygląda na ok. Co jeszcze sprawdzić? Proszę o pomoc
  12. byłem u mechanika. Podobno sprawdzał szczelność twierdzi że jest szczelny. mechanika diagnoza - kończy się turbo. Dla tego szukam sam co to może być. Bo coś mi się zdaje że turbo jest ok.
  13. Proszę o pomoc. Od jakiegoś czasu auto traci moc i zapala się sprężyną na desce. Dodam że nie zawsze. Czasami jadę 10km i nic A czasami nie da się jechać. Błędy na foto. Auto z 2015 roku. Przebieg 170tys. Błądy: P069700 - Napięcie odniesienia czujnika "C" przerwa - to pewnie będzie cieżko zlokalizowac ale może są jakieś pomysły? P227900 - nieszczelność w układzie ssącym - podejrzewam że ten bład jest główną przyczoną lub P040100 - układ recyrkulacji spalin za mały przepływ P010100 P13D600 P029900 P023700 dziś zrobiłem próbę i wykasowałem błędy po czym przegazowałem auto aż wyskoczył błąd i auto weszło w tryb awaryjny. Podpiąłem pod kompa i wyszedł jeden błąd tylko P227900
  14. Witam, no moje kolejne pytanie które mnie nurtuje. Mam adblue a wiadomo że to woda z czymś tam. Podobno zamarza. Jak się zachowac w zime żeby nic się nie stało. Macie może doświadczenie w tym temacie?? Może są jakieś środki co się dolewa jak do ropy Wiadomo autko w garażu. Ale człowiek pojedzie rano do pracy w pracy 8-10h i co zamarzło? ps. nie wiem czy w dobrym miejscu to napisałem
  15. No dobra to tak zrobię jutro. Dziękuje za pomoc.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...