-
Postów
57 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Kodii
Informacje
-
Imię
Konrad
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0
-
Kod silnika
CGLD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
816 wyświetleń profilu
-
Czytam specyfikacje i jednak te tarcz mają "Średnica [mm]: 313,80" Jeszcze je suwmiarką zmierzę dla pewności. Ktoś mówił mi coś o 320 i widocznie mi ta cyfra utknęła w głowie, sorki. Co może być powodem objaw po myjce?
-
Wszystko jest seryjne ;/ więc pewnie tu jest problem że tarcze są za duże....
-
Czyli moje 320mm są za duże czy pasują również? Dziwna sprawa jest bo po umyciu samochodu jeden z zacisków (Przynajmniej tak mi się wydaje, że to zacisk) blokuje się i po dodaniu delikatnie gazu samochód nie chce ruszyć, gdy dodam więcej gazu i przełamię tą blokadę samochód ruszy i nie ma problemu aż do ponownego umycia samochodu. Zawsze tak się dzieje po umyciu samochodu.
-
Nie mam pojęcia tarcze są chyba 320mm Numer VIN: WAUZZZ8K5DA161853 Może to pomoże w odpowiedzi?
-
Wstrzymałem się z wymianą klocków z powodu braku czasu by wskoczyć do warsztatu, dodatkowo bicie ustąpiło w tym momencie bicie pojawia się sporadycznie a nawet czasami po przejechaniu 800km wcale ;/ Nie mogę dojść w jakich warunkach bicie się pojawia bo nie widzę żadnej reguły. Zauważyłem jednak że w tym momencie felga się nie grzeje a gdy bicie się pojawi felga lekko się nagrzewa. Wcześniej bicie mogło trwać nawet 1h a teraz po zwolnieniu i ustąpieniu bicia problem potrafi nie wrócić. Na pewno samochód wstawię do warsztatu by zlokalizować przyczynę, lecz w tej chwili robota goni bo nastają trudne czasy i zmartwienia o pracę. Na chwilę obecną obstawiam, że problem leży w zacisku mimo że jest nowy to coś musi być tam nie tak Jak tylko zacznę pracę nad samochodem wstawię więcej informacji a może i rozwiązanie problemu.
-
Klocki przód: Textar 2470601 tył: Textar 2460602 W dalszym ciągu są na samochodzie te klocki w przyszłym tygodniu dopiero będę je zmieniał gdyż taki termin pasuje mechanikom. Po wymiennie tarcz mechanik zrobił coś co nie powinien, rura hamulec, rura hamulec po powrocie na warsztat tarcze dymiły. W dalszym ciągu mam te tarcze na samochodzie tylko nie wydaje mi się, że są krzywe czy cos bo by biły przy każdej prędkości raczej i nie ustępowało by bicie? Przypuszczam że problem leży gdzieś w hamulcach bo ta przednia felga się grzeje ale również wszystkie tarcze.
-
Zastanawiam się ciągle nad tymi tarczami czy się krzywią itp Bo bicie potrafi ustąpić tak jak by tarcze się nagrzeją i dopiero bicie ustępuje. Jak wyżej napisałem po przejechaniu np 40km potrafi się uspokoić wszystko.
-
Cześć! Mam problem z biciem auta na trasie w okolicach 100km/h +/- w górę. Podczas jazdy gdy wyjadę na trasę samochód zaczyna drgać/bić powyżej zazwyczaj 100km/h odczuwane delikatne bicie kierownicy i na kołach gdzieś, dodatkowo podczas delikatnego hamowania bicie (nie próbowałem mocnej dusić pedału hamulca.) Sytuacja jest o tyle dziwna, że po przejechaniu np 40km tak trasą samochód się uspokaja i wszelkie objawy znikają! potrafią wrócić ale zazwyczaj jest spokój. W samochodzie są wymienione: Tarcze hamulcowe przód tył (Rotinger 4512-GL T5 i Galwanizowana 1775-GL/T5 ), Klocki hamulcowe przód tył (Textar), płyn hamulcowy, przewód hamulcowy prawy przedni, nowy zacisk prawy przód, wyważone opony, oba banany prawy i lewy, łożyska. Wczorajszego dnia miałem dziwny przypadek, nie mogłem ruszyć z garażu. Tak jak by coś zablokowało i nie pozwalało ruszyć, po większym dodaniu gazu auto ruszyło i nie miało już więcej problemu ze startem. Dodam że wszystkie tarcze się grzeją a prawa przednia felga się nagrzewa. Dziś po rozmowie z mechanikiem zaproponował wymianę klocków hamulcowych na miększe bo te są twarde i popalone mogą nie odbijać od tarczy?. Pierwsze złożenie samochodu skutkowało ogromnym biciem podczas jazdy, aktualnie po drugim złożeniu w innym warsztacie występują wyżej wymienione objawy.
-
Stuki w zawieszeniu podczas ruszania i hamowania
Kodii odpowiedział(a) na zaporos temat w Audi A4 B8
W moim przypadku był to lewy banan Po wymianie stuki ustąpiły. -
Montaz czujnika deszczu swiatła Coming Leaving Home 2008-2012
Kodii odpowiedział(a) na wrclaguna temat w Audi A4 B8
Posiadam czujnik wilgotności ale nie posiadam czujnika zmierzchu/deszczu przynajmniej tak mi się wydaje, poniżej zdjęcie tego czujnika który jest zainstalowany. Pierwsze pytanie to jakie oznaczenie ma czujnik z wbudowanym sensorem wilgotności/zmierzchu/deszczu jeśli 8K0 955 559C to nie ma go wcale na allegro może ktoś posiada prosił bym o PW. Wtyczka 3 pinowa która aktualnie jest wpięta do czujnika wilgotności nie posiada więcej styków więc jeśli kupie czujnik wilgotności/zmierzchu/deszczu to będzie miał więcej pinów? Bo aktualnie w "Pin 3" tak mi się wydaje, sygnał czujnika wilgotności? To gdzie będę miał wpiąć sygnał czujnika zmierzchu/deszczu? Aktualnie podłączyłem czujnik (8K0955559) bez sensora wilgotności pod to samą kostkę co stary czujnik i dołożyłem przełącznik z funkcją auto. Wszystko tak jak by działa bo światła się zapalają i gasną po wyjeździe z garażu jak i świecą się przez chwile po zamknięciu auta. Tylko chyba nie działa mi czujnik deszczu bo polewałem delikatnie szybę wodą i nic. Zastosowałem ten silikonik nowy tylko jest delikatny pęcherzyk powietrza i nie wiem czy to nie problem tylko nie mogę go się pozbyć. Jak wyłączyć ten czujnik wilgotności w lusterku wstecznym by błędem nie sypało? Czy ta jasna biała dioda u samej góry czujnika nie powinna być na wierzchu bo teraz jest zasłonięta czarną obwódką -
Cześć. Mam problem z wyciekiem ropy z 4/3 wtrysku. Delikatnie się poci. Czy wystarczy wymienić jakiś simering? Mechanik powiedział, że mógł wtrysk się rozstrzelnic i tam raczej nie ma żadnych uszczelek.
-
Tak, wymiana wałka i imbusa nie pomogła podobno było zużycie na tych głównych wałkach. Wymieniona została całość i jest spokój na chwilę obecną.
-
Nie chce krakać ale na chwilę obecną mam spokój po wymianie: WAŁKI WAŁEK POMPA OLEJU 2.0 AUDI A4 B8 VW PASSAT 7684602111 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 599 zł - WAŁKI WAŁEK POMPA OLEJU 2.0 AUDI A4 B8... Zrobiłem już 2000km i cisza.
-
Cześć! Od wczoraj mam dziwne skrzypienie w okolicy koła przedniego kierowcy. Dźwięk słychać dosyć mocno w kabinie i pojawia się tylko podczas wolnej jazdy typu 10km/h podjazd za samochodem itp. Dodatkowo dźwięk pojawia się sporadycznie nie występuje nagminnie, dźwięk zwalnia wraz z zmniejszeniem prędkości. https://youtu.be/CohdAwQ37qI
-
WAŁKI WAŁEK POMPA OLEJU 2.0 AUDI A4 B8 VW PASSAT 7684602111 - Allegro.pl ALLEGRO.PL Kup teraz na Allegro.pl za 599 zł - WAŁKI WAŁEK POMPA OLEJU 2.0 AUDI A4 B8 VW PASSAT (7684602111). Allegro.pl - Radość... U mnie niby jest wałek uszkodzony w tej części. W poniedzialek wymiana myslicie ze moze byc to powodem moich obiawów?