-
Postów
74 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Koozly1
Informacje
-
Imię
Paweł
-
Miasto
Pisz
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2012
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
CGLC
-
Napęd
AWD
-
Skrzynia
Multitronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
439 wyświetleń profilu
Osiągnięcia Koozly1
0
Reputacja
-
Koozly1 obserwuje zawartość Multitronic w A4 B8 2.0TDI szarpie
-
Jak naprawiłeś ten błąd ? Jaka była w końcu diagnoza i naprawa ? Koszta ? Mam podobnie na vcds błąd.
-
Chce uniknąć złego wypalania dpf i częstszego, ja pilnuje ale małżonka jeździ bo jeździ z dziećmi nie kuma kiedy trzeba. 😀
-
Czyściłem go całkowicie możliwe ze co 400km musiałbym porządnie zmierzyć od ostatniego. Pytałem tak z ciekawości więcej plusów i minus nie ma ? 😅
-
Jakie są plusy i minusy po zmianie softu z poworotem na stary. Plusem wiem ze wypalanie dpf co 700-900 a nie co 300km. A są jakies inne plusy i minusy zmiany softa w audi a4 b8 2012 177km cglc
-
-
Okej tak zrobie. tak jak na tym Filmie ?
-
Mechanik mówił ze chyba tak. Ale nie sprawdzałem sam. Zerknę czy dobrze zrobiony jest ten soft. A skad mogę wziąć soft ? Czym to wgrać ? Nie mam wydruku bo zrobil mi na szybko bo ma coś z wydrukiem problem. Ale oczywiście Zerknę sobie dla siebie logi. Wiec mówicie ustawić nastawy zerowe w czujniki dpf ?
-
Dpf wyprany zobaczymy jak teraz będzie się zachowywał. Był zapchany. Pytanko po tym myciu zresetować czujnik dpf ? ps dowiedziałem się ze były właściciel zaślepił mi egra.
-
ZostWiam u mechanika w środę na pranie. Zobaczymy jak mocno jest zapchany i jakie będą osiągi. Powiem mu aby sprawdził jaki on jest. Dzięki
-
-
Kolejna zmiana czujnika pomoże ? Dodam ze w ciągu dwóch dni zapaliła się kontrolka od dpf. Możliwe zr może być jednak zapchany ?
-
Wymieniałem czujnik ciśnienia spalin kilka razy w ciągu bo kupowałem trefne i nastawiałem ustawienia zerowe i wykonałem adaptacje. Może przez to ? Nie oryginalny wypalał mi co 400km ale palił się check zmieniłem na używany wypalał się co 80km aż kupiłem nowy boscha i ten wypala się ok 40km
-
-
Na jałowym 9hpa na 2500 obrotów 60hpa
-
Od wymiany do wymiany ok 0.5-0.75l. Nie pamietam muszę chyba zrobić te logi, wyczytam gdzieś na Google jak użyć vcds tych pomiarów. Mycie dpf krzyczą ok 700-1000 z wyjęciem umyciem i włożeniem dpf. Bo w b8 maja ciezki dostęp