Skocz do zawartości

Berserker

Pasjonat
  • Postów

    110
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Berserker

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Małopolska

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CGLC
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Berserker

3

Reputacja

  1. U mnie taki był oryginał Varty - tylko nalepki bardziej białe i większe (szkoda, że fotki nie cyknąłem to po kodzie by doszedł dokladnej daty produkcji). 12 lat wytrzymał - w warsztacie mówili, że to rekordzista u nich Wymieniłem też na Vartę 95 AH 850A, ale mechanicy twierdzą, że wytrzyma połowę tego co oryginał.
  2. A czy do grupy aut vw/audi dawali w oryginale akumulatory Varta 12V 92ah agm?
  3. A to nie jest tak, że jeśli akumulator słaby to kręci silnikiem i nie zapala a nie jak dziś uruchomił silnik i zgasł ?
  4. Dziś pierwszy raz samochód mi niby odpalił rano, ale zaczęło trząść budą i zaraz zgasł. Drugi raz też zapaliło, ale zaraz zdechł. Pojawiła się żółta kontrolka akumulatora - podłączyłem więc ładowarkę Bosch C3 i po 4 godzinach ładowania pokazało, że jest niby naładowany. Odpaliłem i tym razem odpalił i już chodził. Jestem właścicielem od 4 lat. 1.Czy to możliwe, że w tak krótkim czasie naładowało do pełna? 2.Czy to możliwe, że akumulator jest od nowości tzn. od 2012r czyli 12 lat? 3.Czy faktycznie ceny tych AGM sięgają 800/900 zł ? 4.Czy można zweryfikować stan akumulatora w warsztacie? 5.Jaki dokładnie akumulator dobrać do tego samochodu? 6.Czy doładowywanie akumulatora coś da teraz czy lepiej kupić nowy i nie męczyć się?
  5. Co ile kilometrów wypala się DPF wA4 B8 gdy silnik, turbo, odma i cała reszta podzespołów jest w idealnym lub w nowym samochodzie?
  6. Co jeśli w silniku jest nalane oleju ponad maksymalny stan - pokazane czerwoną kreską na zdjęciu? Czy w warsztacie odessą mi ten nadmiar czy nie bardzo da się to zrobić? W aucie jest pomiar przez MMI, ale mam też bagnet serwisowy.
  7. U mnie wygląda na to, że silnik dobrze zrobiony po remoncie tylko turbina ciągnie olej. Po pierwszej regeneracji przy remoncie silnika brało gdzieś 0.5 l na 700 KM a po reklamacji i drugiej regeneracji pobór się zmniejszył do jakiegoś 0.5l na 1200km, ale doszło słyszalne lekkie gwizdanie turbiny przy ruszaniu. Więc jakby to był silnik winowajcą to by się nie zmniejszył pobór oleju po 2 regeneracji turbo. Tak czy siak dwa razy spiep...ona regeneracja, ale to robiła firma inna niż ta która naprawiała silnik - oni tylko do nich wysyłają turbiny. Wszystko mam jeszcze długo na gwarancji - nie wiem czy domagać się wymiany na nową turbinę przy skopanych 2 regeneracjach - tyle, że to ten warsztat co robił silnik musiałby się tego domagać od warsztatu, który regenerował czy robić 3 regenerację w ramach gwarancji co jest mało zachęcające w takiej sytuacji...
  8. Berserker

    Problem dpf 2.7 tdi

    Żeby nie zaczynać nowego tematu czy wartość 6 hPa na biegu jałowym po czyszczeniu dpf to prawidłowa wartość?
  9. Czyli na 3000 km od remontu wzięło Ci 850ml czy więcej? Na 3000 km to już powinien być silnik ułożony i nie powinno nic brać lub śladowe ilości.
  10. idunnpl i ddaz67 dajcie znać jak będziecie już pewni czy wam bierze olej po remoncie czy wszystko OK
  11. Po wymianie oleju na 1800 km po remoncie i po przejechaniu kolejnych 1400 km zaświeciła się żółta kontrolka od poziomu oleju z prośbą o dolanie max. 1L a było wlane na max przy wymianie. Przejechane ok. 4 tyś. od remontu i bierze 0.5l na ok. 800km czyli nic się nie zmieniło od początku. Jutro zostawiam samochód w warsztacie gdzie robili remont i dają turbinę do reklamacji tam gdzie była regenerowana, ale jakoś nie wierzę, że to turbina. Dziwne bo warsztat ogarnięty i nie takie fury tam robią - jakby takie wałki odwalali co chwilę to ktoś kasiaty i z układami by im pojechał po rajtach. Właściciel też ostatnio sprawiał wrażenie zaskoczonego cała sytuacją. Zresztą nie obchodzi mnie to - jak turbina będzie OK to niech zwalają głowicę i rozbierają od nowa cały silnik - wszystko na gwarancji i części i robocizna tyle, że szkoda auta tyle razy przy nim grzebać to i zawsze ktoś umorusany otrze się o lakier i już rysy, itp. albo po drodze coś innego jeszcze spieprzą. DPF wypala się co ok. 330 km. Idunnpl ustało Ci to branie oleju? ddaz67 - łyka coś po remoncie czy wszystko OK?
  12. Czy to możliwe, że turbina mogła zostać źle zregenerowana przy remoncie silnika i teraz puszcza olej czy tam nie da się zrobić nic źle - mechanik patrzył i jest tam olej w tym grubym wężu gumowym. Ubywa 0.7 l na 1000 km. Warsztat twierdzi, że przy silniku z ich strony nie ma prawa być coś źle zrobione. W tych rurkach plastikowych co są koło gniazd jest sucho. Kazali jeszcze pojeździć z 1000 km i będą dawać turbinę do reklamacji bo to ktoś inny regenerował. Na chwilę obecną auto ma 3 tyś. przejechane od remontu.
  13. Tylko żebyś się nie zdziwił bo ja w CGLC zrobiłem remont i po ponad 2000 km od remontu dalej bierze olej wg warsztatu dalej się dociera i wszystko układa
  14. Czy tak ma być że na 2000 tys. km wyzerował mi się automatycznie licznik przebiegu dziennego kilometrów? Uchwyciłem ten moment i miało to miejsce podczas jazdy i dokładnie w momencie gdy miał wskoczyć na równe 2000 to od razu zresetował na 0.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...