-
Postów
22 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Bartekmt07

Informacje
-
Imię
bezdomny
-
Miasto
Bezdomny
Auto
-
Model
A4 B8
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2009
-
Silnik
2.0 TDI
-
Kod silnika
1B
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
minęło trochę czasu A że mam inny samochód to audi się nie zajmowałem.postanowiłem usunąć dpf i egr.samochód nadal kopci jak stoi na wolnych obrotach.podczas jazdy z pedałem w podłodze nie kopci nic.straciłem już cierpliwość i nie wiem gdzie szukać dalej.może ktoś miał podobny problem i go rozwiązał?
-
przestawił em kąt na -016 i wywaliło błąd egr 4892 p0403. r.zebrałem go i lekko się zacinal i nie da się wyczyścić w miejscu gdzie chowa się trzpień bo to część nie rozbieralna.nie wiem czy to zbieg okoliczności czy co?
-
Czyszczenie zaworu EGR i przepustnicy w Audi A4 B8 2.0 TDI CR
Bartekmt07 odpowiedział(a) na QaDo temat w 2.0TDI
muszę wymienić egr. jaki mam kupić?oryginał czy zamiennik? nr 03l131501. zmieniłem kąt synchronizacji i wywaliło błąd egr.rozebrałem okazało się że się zacina od nagaru i dodatkowo od przeciążeń poszło tam małe łożysko.chyba zbieg okoliczności. -
program mam seryjny.dpf wypala co około 350 km jeżdżąc tylko po mieście.trochę dziwią mnie wtryski bo mają 13-15 tyś km przebiegu A problem zaczął się jak miały 5 tyś.km.ostatnio czytałem że synchronizacja kąta wtrysku może coś zmienić.obecnie mam - 3 stopnie.samochód normalnie jeździ przyspiesza i nie kopci podczas jazdy
-
obecnie wymieniam co około 5 tyś bo ostatnio na 5 tyś km przybyło 1 litr oleju
-
jest dokładnie tak jak piszesz.Jak można to sprawdzić?muszę mieć pewność bo już mi prawie głowice ściągali.mam vcds.już kilka miesięcy się to ciągnie i nie mam już siły i dobrego mechanika w okolicy
-
wtryski mają 14 tyś km.kiedyś padła pompa i musiałem zmienić.wszystkie regenerowane u Niemca w Boschu.kilka dni temu zrobiłem test przelewów i jeden przelał 2 razy tyle co pozostałe.więc kupiłem wtryskiwacz regenerowany z wydrukiem z maszyny i wymieniłem
-
witam. jak w temacie.samochód kopci dość mocno na biało jak stoi w miejscu przez około 4-5 min. dodatkowo PRZYBYWA oleju. nie ubywa płynu chłodniczego.nie kopci przy przyspieszaniu.wtryski w vcds od -0.84 do+1.0.dodatkowo zrobiłem test przelewów i na 2 cyl przelal 2 razy tyle co pozostałe.wymieniłem na regenerowany z wydrukiem z maszyny że niby jest ok.nowa końcówka...dpf wypala się co około 400 km jeżdżąc głównie odcinki ok 70 km miasto trasa.czasem wypalanie włączy się zanim osiągnie 90 stopni.ale najgorsze jest to że samochód koci .muszę ruszyć i dać gazu aż wydmucha wszystko i jadę normalnie.podczas jazdy nic się nie dzieje silnik 2.0cr CAGA
-
masz może jakieś namiary?jaki tam jest gwint na tym wtrysku co wchodzi przewód paliwowy?
-
a co jeśli wtryskiwacz nie chce wyjść?odkręcilem wszystko i nawet nie drgnie.w tamtym roku 15tyś km temu wyszły bez problemu.potrzebuje jakiś ściągacz.poleci coś ktoś?
-
Procedura wypalania DPF w Audi A4 B8 2.0 TDI CR
Bartekmt07 odpowiedział(a) na antonio temat w 2.0TDI
czy zmierzona masa sadzy może być WIĘKSZA niż obliczona masa sadzy? ja mam odpowiednio 10g i 6g .wypala się co około 250km i przybywa oleju.wtryski -0,53 -0,17 -0,14 0.84 -
mam problem z kopceniem na wolnych obrotach.wyczytałem że może to być odma A przez zły termostat mogła się trochę zatkac.zamówiłem już cała pokrywę z odma i będę zmieniać mam nadzieję że coś pomoże
-
może napiszesz jak?próbowałem ten dekielek zdjąć ale nie chce tego połamać.mówimy o 2,0 tdi cr
-
ktoś może potwierdzić że da się ta odme rozebrać bez ścigania pokrywy?
-
chce jeszcze sprawdzić odme.czy da się ja jakoś rozebrać czy jest razem z pokrywą zaworów? jak ja sprawdzić?