Cześć wszystkim.
Przeszukałem to forum, ale za bardzo nie znalazlem nic na temat mojego problemu.
Skrzynia to oczywiście multitronic, oznaczenie NJT, z tego co wyszukałem, jest to druga generacja czyli 0an.
7 biegowa, co tez potwierdza ilość biegów na desce rozdzielczej po przełączeniu na tryb manualnej zmiany biegow.
Problem jest taki, że podczas wymiany oleju w skrzyni, okazało się ze jest on wymieszany z wodą, a raczej z płynem chłodniczym silnika.
W zbiorniczku też ewidentnie jest lekki "Szlam", czyli, wygłąda na to, że olej przedostaję się ze skrzyni do płynu chłodniczego.
W internetach za dużo informacji na temat takiego problemu nie ma, a ja chwilowo nie mam dostępu do Elsy.
Czy ktoś się orientuje, w którym miejscu może być wyciek? W którym miejscu może dojść do wymieszania oleju ze skrzyni z płynem chłodniczym silnika?
Dzięki z góry za pomoc.