PrzemekBBB

Pasjonat
  • Zawartość

    13
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O PrzemekBBB

    Informacje

    • Imię
      Przemysław
    • Lokalizacja
      Miechów

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2001
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      AWT
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

    1. PrzemekBBB

      Dzięki Panowie za odpowiedź ale raczej wątpię,bo znalazłem aukcje mojego auta z Holandii, stamtąd sprowadził go handlarz i tam stała na automacie,ja kupiłem już z manualem więc podejrzewam że ktoś zmienił cały silnik że skrzynią . A jest możliwość sprawdzenia czy dół silnika to AWT czy AVJ?
    2. PrzemekBBB

      Witam. Po zakupie mojej Audi A4 B6 okazało się że jest w niej silnik AWT,a powinien być AVJ,więc niestety był zmieniany (nie zdejmowałem pokrywy silnika i nie zauważyłem oznaczenia na głowicy). Czy występowało 1.8t z tym oznaczeniem w A4B6? Czym ta wersja różni się od innych 1.8T np AVJ? Jest w czymś gorsza? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
    3. PrzemekBBB

      Witam. Chciałem zmienić przyciski do podnoszenia szyb w moim a4b6,lecz nie zgadza się kod z tymi z Allegro. U mnie jest 8Z0 959 855 a na Allegro 8E0 959 855 czyli różnią się tylko jedną literką. Czy będą pasowały jeśli zamówię te z allegro?
    4. PrzemekBBB

      Witam. Mam w swojej Audi A4B6 1.8t Webasto ale nie kompletne. W półeczce pod nogami jest ekran,a pod nią sterownik,do którego wkłada się kartę sim. Pod maską też jest jakiś element,ale nie jest nic podłączone do silnika. Co jest potrzebne żeby to działało? Wiecie może ile to jest warte? A może ktoś byłby chętny na taki zestaw?
    5. Witam. Wiem,że temat był już poruszany ale niestety zdjęcia wygasły. Więc jak to jest,czym różnią się tunele w wersji 1 i 2 DIN. Z góry dziękuję za odpowiedź.
    6. PrzemekBBB

      Witam. Niedawno kupiłem A4B6 1.8T. Przy zakupie auto ładnie ciągło od dołu (2-2,5k rpm) a powyżej tych obrotów auto jechało już słabiej,w pamięci był zapisany błąd za dużego doładowania, Okazało się że przewód z zaworu N75 który idzie do turbiny,ten środkowy był pęknięty. Po zmianie na nowy auto ciągło równo od zera do odcinki ale nie miało już tej mocy od dołu. Następnie zajrzałem do WG. Z tego co wyczytałem na forum klapka powinna uchylać się od około 0.55 bara,u mnie otwierała się od 0.2. Ustawiłem na około 0.45 (nakrętka do kontrowania wkręcona prawie do końca gwintu regulacyjnego sztangi w kierunku gruszki) Auto wydaje mi się że idzie lepiej,ale nadal jest chyba coś nie tak. Po odpuszczeniu gazu słychać czasami takie syknięcie jakby był zamontowany Blow-off,oprócz tego wydaje mi się że silnik bardziej sie grzeje niż przedtem (po 20 min jazdy nie dało sie dotknąć tej plastikowej osłony silnika,tym bardziej pokrywy zaworów). Gdy mialem dostęp do turbiny to sprawdziłem luz na wirniku,jest wyczuwalny osiowy a na boki dosc duzy ale nie obciera o ściankę. Zrobiłem logi grupy 115 i 118,pierwszy jest na 3 biegu ale niestety nie do odcięcia,drugi na 2 biegu do odcinki. Jutro postaram sie zrobić na 3 do odcięcia i Wam przesłać ale narazie daje te,które mam. Dodam że co jakiś czas przy włączeniu zapłonu słychać pompę paliwa,tak głośno zawyje i za chwile ucichnie i pracuje już normlanie Z góry dzięki za pomoc. Pozdrawiam 3 bieg,ale nie do odcięcia 2 bieg do odcięcia
    7. PrzemekBBB

      Witam. Posiadam Audi A4 B6 2001r z zwykłymi fotelami i kanapą,bez elektryki i podgrzewania i chcę zmienić na skórzane. Czy elektryka jest przygotowana pod wersję z podgrzewanymi fotelami i sterowanymi elektrycznie czy będzie trzeba coś przerabiać? To samo pytanie co do panelu climatronika,będę musiał go zmienić na wersje z pokrętłem do podgrzewanych foteli,elektryka podejdzie bez problemu? Chciałbym jeszcze założyć tempomat oraz kierownicę wielofunkcyjną,jak tutaj ma się sprawa z elektryką? Z jakich modeli Audi podejdzie kierownica oprócz B7? Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam
    8. PrzemekBBB

      Tak też zrobię
    9. PrzemekBBB

      Super. Dziękuję za odpowiedzi,temat do zamknięcia.
    10. PrzemekBBB

      Dziękuję za odpowiedź,przeglądałem już ten temat,ale nie dowiedziałem się z niego czy da rade kablem i programem z opisu wykonać logi ?
    11. PrzemekBBB

      Witam. Niedawno stałem się posiadaczem A4 B6 1.8t AWT 150km i chciałbym troszkę podnieść moc auta (170-190km). Wiem że było już wiele napisane na ten temat,ale chciałem dowiedzieć się jak by to najlepiej zrobić w tym konkretnym przypadku. Program? Czy może wystarczy zwykły box z allegro? Te boxy są bezpieczne? Po wymontowaniu ich auto wraca na stare parametry i moc? Z góry dziękuję za odpowiedź. Pozdrawiam
    12. PrzemekBBB

      Cześć. Zastanawiam się nad kupnem kabla do zrobienia podstawowych rzeczy w moim A4 B6 1.8t,tzn. logi,włączenie modułu bluetooth,uaktywnienie tempomatu czy kierownicy wielofunkcyjnej po jej zamontowaniu. Jaki kabel jest mi potrzebny? Wystarczy taki za 60 zł,typu ten z linku? https://allegro.pl/interfejs-obd2-kkl-multi-vag-fiat-bmw-opel-volvo-i6406465722.html Z góry dzięki za informacje. Pozdrawiam
    13. PrzemekBBB

      Cześć,jestem Przemek i od niedawna jestem posiadaczem A4 B6 1.8T