Skocz do zawartości

Insanekielek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Insanekielek

Informacje

  • Imię
    Grzegorz
  • Miasto
    Karpacz

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Insanekielek

0

Reputacja

  1. Witam serdecznie zastanawiam się nad tym czy można osiągnąć 200km w 1.9tdi avf przy zmianie turbo na hybryde oraz wymianie i tercoolera na duży i oczywiście zestrojeniu tego. Czy oryginalne pompowtryski są w stanie tyle z siebie dać? Najważniejsze chciałbym aby auto tak zestrojone nie kopciło, czy to możliwe? Obecnie mam program na 150km nie wiem ile nm jedzie ale trochę mu brakuje audi a4b6 1.9tdi quattro. Zastanawiam się też jakie są różnice w tym silniku, czytałem że ma mocniejsze sprzeglo i pompowtryski są wydaj iejsze czy to prawda?
  2. Ok okazało się że filtr jak i obudowa są czyste a króciec zaslepiony. Egr jest przyczyną. Czy może być zaphany jest też możliwość że to to małe coś od gaszenia silnika. Plan jest taki czyszczę egr czyszczę odme i sprawdzam rury powietrza od turbo czy nie pluje olejem.
  3. Miałem podobnie i w moim przypadku to były opony.
  4. Witam nie mam pojęcia i bardzo mnie to nurtuje. Obudowa filtra powietrza w 1.9tdi avf w stronę kabiny wystaje jakby wyjście na jakąś rurkę, przez nią pryska delikatnie olejem silnikowym,zrobiłem tym autem 7 tys km po wymianie oleju nic nie dolewam nic też nie ubyło, sa to mililitry dosłownie jedzie dobrze pracoje równo nie kopci wcale. Czy tam powinno coś być podłączone? Z kad ten olej?
  5. Jestem z Karpacza jeżdżę a4 b6 1.9tdi quattro po programie 150km. Pozdro
×
×
  • Dodaj nową pozycję...