Skocz do zawartości

sr-ka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    4
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O sr-ka

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Konin

Auto

  • Model
    Mazda
  • Nadwozie
    Coupe
  • Rok produkcji
    2009
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    RWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia sr-ka

1

Reputacja

  1. Sprawdź szczelność odmy, zwróć uwagę na eżektor, kolanko króciec odmy pod kolektorem dolotowym (lubi pękać), przewody gumowe odmy (robią się plastyczne i pękają) . Sprawdź czy sonda przed katalizatorem pracuje, jeśli nie to zakładaj od razu nową ori boscha. Przepustnice wyczyść i zrób adaptacje, zwróć uwagę czy z pod pokrywki plastikowej nie leje się olej bo zazwyczaj jak puszczą uszczelniacze to olej przelewa się do elektroniki i przepustnica jest do wywalenia
  2. Ja pracuje na oryginalnym od adako ale to drogi interes, szukaj kabla który obsługuje komunikacje CAN, średnio ok. 150-300zł trzeba za taki kabelek dać choć są tańsze ale one już tylko pracują po linii K i na pewno nie połączysz się z wszystkimi modułami w swoim aucie Wpisz sobie potencjometr poziomowania w google żebyś wiedział czego szukać, i szukaj pod autem na zawieszeniu przednim albo tylnym
  3. Polecam najpierw zacząć od potencjometrów do poziomowania, często zapieka się łącznik elastyczny a to prowadzi z kolei do podawania błędnych informacji o położeniu zawieszenia Jak masz możliwość, to podepnij vcds'a i zobacz parametry poziomowania oraz błędy
  4. Witam wszystkich forumowiczów! Jestem tu nowy, i z góry przepraszam jeśli źle dobrałem dział i prosiłbym ewentualne o przeniesienie tematu. Mam kilka pytań do osób wtajemniczonych w temat storkera, zakupiłem ostatnio mazde Rx8 z padniętym motorem pod swap. Zacząłem zbierać informacje na temat silnika i padło na 1.8t który jest mi dość mocno znany z tego względu że jeździłem paskiem ANB 3 lata Zakupiłem cały kompletny swap 1.8t o kodzie AWT na ME 7.5, problem jest w tym ze silnik jest z polski i ma już 300tys nalotu, mazda będzie rozbierana do ostatniej śrubki wiec nie ma sensu wkładać czegoś za co nie dam sobie uciąć ręki Cel: dwie mapy, 1 na codzień pod lpg ok. 290km i 380nm max, druga na jakiś tor i tu stawiam na max 350km. Z osprzętu wrzuce nowe k04 064, wtryski 550, duży fmic, i jeszcze kilka gratów natomiast do słupka miałbym kilka pytań -Storker na 2.0, jakie tłoki szukać? AXX podobno pasują? Nowe tłoki czy używane też podejdą ? Jaki wał, tfsi czy tdi i jaki kod ? -Obróbka bloku (Obróbka tłoka,pasowanie tłok-cylinder, pasowanie nowych panewek) jakie firmy są godne polecenia ? Wykrobienie pod wał robić sam czy zlecić przy okazji też firmie, nie ukrywam że lubię takie twórce prace choć nie wiem czy sam dremel i wiertarka z frezami wystarczy -Pełna regeneracja głowicy, zostaje przy wąskim kanale lecz mam dylemat czy ostrych wałów nie wrzucić ? -Uszczelka pod głowice, Jaka się nada ALT podejdzie ? -Zmiana stopnia sprężania ? Za pomoc już z góry serdecznie dziękuję !
×
×
  • Dodaj nową pozycję...