Skocz do zawartości

Piotrek717

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    13
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Piotrek717

Informacje

  • Imię
    Piotr
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AVF
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Piotrek717

0

Reputacja

  1. Wzdłużnego i poprzecznego luzu żadnego nie czuje. Ale jak przeszlifuje klocki papierkiem ściernym i założę na auto to na parę dni jest spokój i cisza podczas jazdy. Potem znów wracają piski
  2. Witam. Założyłem przednie tarcze i klocki textar, chyba tysiąca kilometrow nie przejechałem i zaczęły pojawiać się piski z przedniej osi. Zregenerowałem przednie zaciski bo wypchneło kawałek gumy osłony tłoczka z jednej strony. Zrobiłem może z 200 kilometrów I znów się pojawia ten problem, ale dopiero gdy się hamulce nagrzeją zaczyna strasznie piszczeć przy takim stosunkowo spokojnym hamowaniu. Sprawdzałem siłę hamowania i jest identyczna wartość na przedniej osi. Ma ktoś pomysł w czym tkwi problem? Zmienić same klocki na inną firmę, jak tak to jaką polecacie do tarcz textar?
  3. Przy okazji może komuś się to przyda jak to przegląda: jak się nie ma zeszlifowanej 17 do zablokowania tego nypla, to dwa grube śrubokręty po bokach nypla wcisnąć i dopiero można odkręcić rurkę od smarowania turbo. U mnie mocno zapieczona była, a dzięki temu udało się odkręcić bez strat.
  4. Jestem po wyczyszczeniu turbiny. Tak wyglądają teraz logi 003 i 011
  5. Co o tym sądzisz? Nie za duży luz na wirniku? VID_20200120_194624.mp4
  6. Jak zrzucę turbo to dam znać co i jak. Dzięki za pomoc
  7. Co mnie jeszcze dziwi to to, że jak ściągam podciśnienie z gruszki i zakładam to normalnie sztanga chodzi, nic się nie zacina
  8. 003 sprawdzałem jedynie aktualne wartości podczas jazdy, bez logów. Wszystkie parametry mieściły się w wartościach zadanych. Jeszcze jedno pytanie, czy biorąc pod uwagę powyższe logi możemy wykluczyć zawór n75?
  9. Witam. Przeprowadziłem dwa logi dynamiczne. Pierwszy ten całkowicie przeladowuje i wskoczył w tryb awaryjny i wyskoczył taki błąd jak na zdjęciu. Skasowałem błędy i zrobiłem jeszcze jeden. W drugim przypadku w połowie loga wartości zaczęły się stabilizować. Czy mógłby ktoś doświadczony rzucić okiem dlaczego może się tak dziać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...