PiotrAugustyniak
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
8 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O PiotrAugustyniak
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
Osiągnięcia PiotrAugustyniak
1
Reputacja
-
A jezeli chodzi o moj problem bo po to zalozylem temat to problem rozwiazany wymienilem zawor N75 oraz zawor upustowy (obejsciowy) DV i przeladowywanie turbiny zniknelo jest wszystko dobrze ale wymiana ktorego zaworu pomogla ciezko okreslic poniewaz wymienilem oba jednoczesnie.
-
Wezyki wygladaja mi na dobre no i za wiele ich nie ma. Przy okazji poprzeczyszczalem rurki i wezyki bo byly strasznie brudne. Jak bede mial zaworek n75 to podmienie, a nie wiesz czy na podmianke nadal by sie zaworek z 1.9TDI AVF?
-
Samochód przy przyspieszeniu ma delikatne szarpniecie przy osiaganiu 2000-2500obr/min z logow mam wrazenie ze przeladowuje turbina na tym poziomie czy moglby ktos przeanalizowac logi i poradzic co trzeba zrobic. http://vaglogi.pl/log-115_118_uMn2v.html
-
Minelo juz troche czasu i moglbys odpisac czy problem rozwiazany przypuszczam ze osoby z podobnym problemem byly by zainteresowane czy takie rozwiazanie zalatwilo sprawe. Przez takich jak ty te fora schodza na "psy" sam rozwiaze problem z czyjas pomoca i zadowolony. Bedziesz szukal pomocy przy nastepnej usterce to dopilnuje tego zebys zostal z nia sam i sam sobie ja rozwiazywal bo nikt ci nie pomoze ...
-
Przypadek taki sam juz nie wiedzialem co mam wymieniac czujnik wyjmowalem kilka razy caly czas byl blad czujnika STOP juz mialem kupowac nowy ale w koncu wzialem go rozebralem i wtedy poznalem zasade jego dzialania, oczytalem sie ze trzeba kierownica skrecic na max w lewo potem w prawo i dalej po wcisnieciu pedalu hamulca zaswiecaly sie kontrolki. Zamotowalem go ustawilem jak trzeba i problem znikl nie trzeba tez bledow kasowac vagcomem problem znikl i ciesze sie juz tym sukcesem pol roku.
-
Na zdjeciu blizej gornej czesci jest otwor z 3 "schodkami" jak przytrzymasz obudowe to zauwazysz ze wnetrze sie obraca co bedzie widac po przemieszczaniu sie tego zabka po schodkach mozna ustawic go w 3 roznych pozycjach i jak zakladasz go w aucie to obraca sie w obudowie i wtedy ustawia sie nie w tej pozycji co trzeba i styki zle dzialaja. Nie pamietam jak jest prawidlowo ale zwroc na to uwage przy montazu i zamontuj go metoda prob i bledow wkoncu trafisz dopra pozycje . Napisz czy poskutkowalo. Jak by byla ladniejsza pogoda to bym zobaczyl jak jest u mnie.
-
-
Poradziles sobie z kontrolkami? Jezeli tak to nie bede sie juz rozpisywal a jak nie to rozwiazanie jest bardzo proste tez z tym walczylem okolo 2 miesiecy a koszt byl 0zł wystarczylo tylko troche umiejetnosci wiedzy i checi ...