Skocz do zawartości

PiotrAugustyniak

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    8
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O PiotrAugustyniak

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia PiotrAugustyniak

1

Reputacja

  1. A jezeli chodzi o moj problem bo po to zalozylem temat to problem rozwiazany wymienilem zawor N75 oraz zawor upustowy (obejsciowy) DV i przeladowywanie turbiny zniknelo jest wszystko dobrze ale wymiana ktorego zaworu pomogla ciezko okreslic poniewaz wymienilem oba jednoczesnie.
  2. Wezyki wygladaja mi na dobre no i za wiele ich nie ma. Przy okazji poprzeczyszczalem rurki i wezyki bo byly strasznie brudne. Jak bede mial zaworek n75 to podmienie, a nie wiesz czy na podmianke nadal by sie zaworek z 1.9TDI AVF?
  3. Samochód przy przyspieszeniu ma delikatne szarpniecie przy osiaganiu 2000-2500obr/min z logow mam wrazenie ze przeladowuje turbina na tym poziomie czy moglby ktos przeanalizowac logi i poradzic co trzeba zrobic. http://vaglogi.pl/log-115_118_uMn2v.html
  4. Minelo juz troche czasu i moglbys odpisac czy problem rozwiazany przypuszczam ze osoby z podobnym problemem byly by zainteresowane czy takie rozwiazanie zalatwilo sprawe. Przez takich jak ty te fora schodza na "psy" sam rozwiaze problem z czyjas pomoca i zadowolony. Bedziesz szukal pomocy przy nastepnej usterce to dopilnuje tego zebys zostal z nia sam i sam sobie ja rozwiazywal bo nikt ci nie pomoze ...
  5. Przypadek taki sam juz nie wiedzialem co mam wymieniac czujnik wyjmowalem kilka razy caly czas byl blad czujnika STOP juz mialem kupowac nowy ale w koncu wzialem go rozebralem i wtedy poznalem zasade jego dzialania, oczytalem sie ze trzeba kierownica skrecic na max w lewo potem w prawo i dalej po wcisnieciu pedalu hamulca zaswiecaly sie kontrolki. Zamotowalem go ustawilem jak trzeba i problem znikl nie trzeba tez bledow kasowac vagcomem problem znikl i ciesze sie juz tym sukcesem pol roku.
  6. Na zdjeciu blizej gornej czesci jest otwor z 3 "schodkami" jak przytrzymasz obudowe to zauwazysz ze wnetrze sie obraca co bedzie widac po przemieszczaniu sie tego zabka po schodkach mozna ustawic go w 3 roznych pozycjach i jak zakladasz go w aucie to obraca sie w obudowie i wtedy ustawia sie nie w tej pozycji co trzeba i styki zle dzialaja. Nie pamietam jak jest prawidlowo ale zwroc na to uwage przy montazu i zamontuj go metoda prob i bledow wkoncu trafisz dopra pozycje . Napisz czy poskutkowalo. Jak by byla ladniejsza pogoda to bym zobaczyl jak jest u mnie.
  7. Masz wlaczniki swiatla stop te co wymieniales ? Wygladaja one tak :
  8. Poradziles sobie z kontrolkami? Jezeli tak to nie bede sie juz rozpisywal a jak nie to rozwiazanie jest bardzo proste tez z tym walczylem okolo 2 miesiecy a koszt byl 0zł wystarczylo tylko troche umiejetnosci wiedzy i checi ...
×
×
  • Dodaj nową pozycję...